No more Zero!

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14592

Re: No more Zero!

Indlægaf Pjeps » 27. jun 2017, 08:07

Jeg boycotter stadig Coca cola , for at gøre det umuligt at skaffe Coca cola light 1,5 liters, ognu har jeg vænnet mig til smagen af Lidls freeway cola light.

Forleden tænkte jeg at jeg lige ville regne på besparelsen , og hold nu kæft altså - det bliver til en mindre charterferie på et år - endnu et incitament til at fortsætte boycot :tie:
1
:ninja:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: No more Zero!

Indlægaf Spjaerten » 27. jun 2017, 09:50

Pjeps skrev:Jeg boycotter stadig Coca cola , for at gøre det umuligt at skaffe Coca cola light 1,5 liters, ognu har jeg vænnet mig til smagen af Lidls freeway cola light.

Forleden tænkte jeg at jeg lige ville regne på besparelsen , og hold nu kæft altså - det bliver til en mindre charterferie på et år - endnu et incitament til at fortsætte boycot :tie:


Regner du ifht normalpris? for jeg køber exvis aldrig sodavand uden det er på tilbud/spot
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14592

Re: No more Zero!

Indlægaf Pjeps » 27. jun 2017, 10:34

Spjaerten skrev:
Pjeps skrev:Jeg boycotter stadig Coca cola , for at gøre det umuligt at skaffe Coca cola light 1,5 liters, ognu har jeg vænnet mig til smagen af Lidls freeway cola light.

Forleden tænkte jeg at jeg lige ville regne på besparelsen , og hold nu kæft altså - det bliver til en mindre charterferie på et år - endnu et incitament til at fortsætte boycot :tie:


Regner du ifht normalpris? for jeg køber exvis aldrig sodavand uden det er på tilbud/spot


Nej, jeg regner med tilbudspris og afhængighed af cola. Nu er colaen både billigere og jeg drikker mindre! Men hvis jeg skulle købe Coca cola light nu, somjeg kun kan få i 1/2 l, til mindst 15 kr pr flaske er besparelsen jo endnu større.

Besparelsen er regnet ud på den samme mængde, ikke den mængde jeg drikker nu. Det er bare endnu billigere også at drikke mindre.
Senest rettet af Pjeps 27. jun 2017, 10:47, rettet i alt 1 gang.
0
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14592

Re: No more Zero!

Indlægaf Pjeps » 27. jun 2017, 10:49

Angelina skrev:
Pjeps skrev:Jeg boycotter stadig Coca cola , for at gøre det umuligt at skaffe Coca cola light 1,5 liters, ognu har jeg vænnet mig til smagen af Lidls freeway cola light.

Forleden tænkte jeg at jeg lige ville regne på besparelsen , og hold nu kæft altså - det bliver til en mindre charterferie på et år - endnu et incitament til at fortsætte boycot :tie:


Jeg henter det i tyskland!


Det gad jeg også godt var en mulighed, men uden bil og bosiddende i Kbh er det ikke så ofte jeg kommer den vej forbi. Og de gange jeg har været i Tyskland og købe cola, har jeg faktisk også oplevet at flere butikker ikke havde light versionen, eller at det var tæt på udløbsdato.
0
:ninja:
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: No more Zero!

Indlægaf Aspargsen » 27. jun 2017, 11:34

Wizzze skrev:Hvorfor har vi egentlig ikke fået Vanilla Zero til DK? :gruble:

Billede


Skriv en vred email til Carlsberg
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: No more Zero!

Indlægaf thomassneum » 27. jun 2017, 11:43

Jeg vil også heller have en squa...s..is.. skwass..s.. kvvåås... en appelsinvand.

:)
0
Med bov skal man mad lave, men...

Tilbage til "Mad og drikke"