Omvendt dresscode?

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2875
Likede indlæg: 18397

Re: Omvendt dresscode?

Indlægaf Wizzze » 10. nov 2017, 20:44

Seraphina skrev:
Delfin skrev:
Wizzze skrev:
Seraphina skrev:Jeg ville synes, at det var ret ulækkert at sidde på deres stole, hvor andre mennesker har siddet med deres bare numser :badr:

Mon ikke de fleste af os har gjort det, når vi har besøgt venner og familie? :gruble:

Hjemme hos os har vi altså været nøgne i vores sofa, og vi hverken skifter sofa eller vender puder, når vi får gæster :devil:

I det mindste har man selv et lag tøj på som barriere, når man besøger andre, medmindre man er nudist selvfølgelig.

Hjemme hos mig sidder man ikke med bar numse i sofaen. Man sidder som minimum på et håndklæde, hvis man absolut skal sidde der uden tøj.

Nå men til spørgsmålet. Jeg ville ikke spise der, heller ikke selvom de sikkert skifter hynden mellem hver kunde eller har noget, der kan tåle at blive sprittet af.

Hjemme hos mig sidder man heller ikke med numsen bar i møblerne :-p

Der er selvfølgelig lige den detalje :lol:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Kort karma: 344
Likede indlæg: 14350

Indlægaf paint » 10. nov 2017, 21:04

Forhåbentlig har tjenerne og kokkene tøj på. (så tjenerne ikke kommer til at dyppe 'noget' ned i sovsen, ved et uheld) :P
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2875
Likede indlæg: 18397

Indlægaf Wizzze » 8. dec 2017, 08:19

Det er åbenbart blevet en stor succes.

http://livsstil.tv2.dk/2017-12-08-split ... es-i-paris
(Advarsel folk uden tøj på i link)
0
Do as I say! :whip: