Frokost og forkælelse i København

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4214

Frokost og forkælelse i København

Indlægaf Fræksak » 14. nov 2017, 14:39

Ja, nu lægger jeg den her, selv om det ikke udelukkende drejer sig om mad.

Jeg skal i morgen "indløse" en fødselsdagsgave, der er lidt løst formuleret, så det er egentlig lidt op til mig, hvad den skal indebære. Det er en art "min dag" med en nær veninde, og jeg tænker på noget med lang gåtur (hvis ikke det pisser ned), frokost et lækkert sted og bagefter afslapning - enten bare kaffe et sted med gode lænestole, eller evt. en fodmassage el. lign.

Lige nu er jeg bare helt blank på, hvor jeg kunne tænke mig at spise. Har overvejet Norden, som før i tiden var mit go-to sted og hvor jeg ikke har været længe, men jeg overvejer, om det er lidt kedeligt. Vi spiser det meste, i øvrigt (klassisk dansk, vietnamesisk, burger, italiensk, fransk, etc). Det behøver ikke være hverken decideret billigt eller decideret dyrt, så pænt i mellemlejet. Man må gerne sidde ordentligt og have rum til at snakke.

Er der nogen, der har en genial idé? Og hvis man samtidig har input til, hvad man selv ville gøre med sådan lidt "frit valg indenfor rimelighedens grænser" mht aktivitet, så kom endelig med et bud på det også :).

Edit: vi har ca. fra 10-16, og vi gider ikke bio. Vi skal kunne snakke :-D.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Frokost og forkælelse i København

Indlægaf Rapfisk » 14. nov 2017, 14:41

Sokkelund til spisning og så kurbadet i Frederiksberg Svømmehal, der ligger en god gåtur fra Sokkelund. Alternativt kurbad først, så frokost og så en gåtur i Frederiksberg Have eller ad Frederiksberg Allé (man kan evt. tage en kop kaffe på Olivers, der ligger først på Alléen).
Senest rettet af Rapfisk 14. nov 2017, 14:42, rettet i alt 1 gang.
4
Livslinjen: 70 201 201
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4214

Re: Frokost og forkælelse i København

Indlægaf Fræksak » 14. nov 2017, 14:42

Rapfisk skrev:Sokkelund til spisning og så kurbadet i Frederiksberg Svømmehal, der ligger en god gåtur fra Sokkelund.


Gud ja, Sokkelund! Hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det?! Tak :kys:

Jeg ved så ikke helt med kurbadet .. jeg er virkelig midt en storhedstid, sådan kropsligt (ahem), så jeg har ikke mega meget lyst til at skulle i badetøj ... men det kommer lige på måske-listen!
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Frokost og forkælelse i København

Indlægaf Akehurst2 » 14. nov 2017, 14:48

Hvis man er på de kanter, så er en fiske-pedicure sjov, overskuelig i pris, man kan snakke imens og får fine fødder: http://heavenspa.dk/fish-spa
0
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4214

Re: Frokost og forkælelse i København

Indlægaf Fræksak » 14. nov 2017, 15:37

Akehurst2 skrev:Hvis man er på de kanter, så er en fiske-pedicure sjov, overskuelig i pris, man kan snakke imens og får fine fødder: http://heavenspa.dk/fish-spa


Tak for forslaget, men jeg synes ikke man får ordnet så grundigt fødder som jeg godt kan li' :-D
0

Tilbage til "Mad og drikke"