Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Bøtte » 2. jun 2018, 20:45

Jeg lagde alle mine behov for farvekoordering til side i dag og lod fødselsdagsfejringen eksploderer i ALLE farver, som den store valgte.

MIN fødselsdagsfejring vel at mærke :genert:
12
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Bøtte » 2. jun 2018, 20:48

Jeg føler mig i øvrigt også lidt som en supermom, når jeg nøjes med at betragte (meget tæt på) at den 1,5 årige forcerer både klatrereb og stiger til legetårnet i 2 meters højde.

Mine veninder tænker tydeligvis deres, men altså ungen har fuldstændig styr på det, og der er stillet forhindringer i vejen, så hun kun kan klatre på tingene, når vi er der.
3
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Lulu » 3. jun 2018, 04:29

Min 4 årige synes jeg er ret sej når jeg hopper med ham på trampolinen. Specielt fordi vi (han) hopper højt så.

Derudover synes han pt far er den sejeste i verden, fordi vi i går slog telt op i haven som lovet og ham og far så sov i telt i nat.
1
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Panton » 3. jun 2018, 12:06

Min 13 årige teen synes vist kun jeg er sej hvis jeg kravlede i et hul og blev der til han var voksen.! Intet kan sættes sammen til at mor er sej, for alt hvad jeg gør og siger er SÅ pinligt og krumme tæer agtigt :rulle:


Jeg har da i det mindste været voldsom sej da han mindre og synes mor var en superhelt. Nu er det super pinligt istedet for :gisp:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23204

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Mani » 3. jun 2018, 16:18

Jeg fiksede internettet til LAN :rocker:
7
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf vibbsen » 4. jun 2018, 14:40

Vi var til fødselsdags i lørdags. Fødselsdagsbarnet havde også fået en trampolin.

Emma betragtede lidt overlegent de 4 kasser den lå i. Og meddelte så sejrsikker at "Sådan en kan min mor samle helt alene"

Så er man lidt af en super-helte mor.....Jeg blev da også udnævnt til Trampolin-samlings-Supervisor.....
11
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf bluetof1 » 11. jun 2018, 11:27

Jeg var årets superdupersuperheltemor da jeg for et par weekender siden tog ungerne med i shelter sammen med kæresten.
På en eller anden måde endte jeg som den sejeste voksne på hele pladsen selvom det var min kæreste, der stod for bålet, maden, luftmadraspumpning og alt det andet outdoursy stuff man skal kunne når man skal sove udenfor.

Men JEG fik ideen så jeg vandt :-D

Nå ja: jeg er også på daglig basis den freakin' sejeste mor i begge ungernes klasser og i hele børnehaven fordi jeg har mckort OG mc. Som de sommetider bliver kørt i skole på.
Min ældste kommer sommetider og siger "mor, de andre drenge synes jeg har den sejeste mor i hele verden fordi du kører motorcykel".
Den næstældste synes jeg er monstersej fordi, og jeg citerer, "du har altså bare valgt den bedste stedfar i verden, mor."

Nogle gange gør man noget rigtigt og andre gange siger man nej til is til aftensmad.
16
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16110

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Urtekussen » 18. jun 2018, 17:43

Jeg har hentet to trætte børn (hvoraf den ene havde skidt i bukserne og det opdagede jeg først, da vi hentede den anden), bestukket dem med lego, tryllet aftensmad, vasket lortetøj, den store læste godnathistorie (sådan rigtig læste fra sin skolebog) og de er puttet på 15 minutter.

Jeg har slet ikke skældt ud i dag! Og de har ikke siddet med ipad eller computer.
Og den store sagde, at han gerne ville have i dag igen, fordi den var så god.
14
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23136

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Aragorn » 18. jun 2018, 20:09

Bøtte skrev:Jeg føler mig i øvrigt også lidt som en supermom, når jeg nøjes med at betragte (meget tæt på) at den 1,5 årige forcerer både klatrereb og stiger til legetårnet i 2 meters højde.

Mine veninder tænker tydeligvis deres, men altså ungen har fuldstændig styr på det, og der er stillet forhindringer i vejen, så hun kun kan klatre på tingene, når vi er der.


Stop aldrig et barn eller et ungt menneske, der styrker sig selv og optræner færdigheder - så længe de ikke er i direkte fare, så lad dem slå sig.

Det mod det giver dem, og den viden om deres egen formåen, vil komme tilbage når de bliver voksne som en styrke hvis kraft ikke kan overvurderes.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Madam Pomfrey » 18. jun 2018, 20:23

Panton skrev:Min 13 årige teen synes vist kun jeg er sej hvis jeg kravlede i et hul og blev der til han var voksen.! Intet kan sættes sammen til at mor er sej, for alt hvad jeg gør og siger er SÅ pinligt og krumme tæer agtigt :rulle:


Jeg har da i det mindste været voldsom sej da han mindre og synes mor var en superhelt. Nu er det super pinligt istedet for :gisp:



sådan er min teen heldigvis ikke... :nerve: :nerve: :nerve:


han synes, og fortæller også, at jeg er temmelig sej, og at jeg i hans optik ofte giver andre forældre baghjulp.
Primært baseret på at han ser, mærker og oplever at jeg sætter mig ind i hans verden, de ting han går op i.
At jeg ved hvad han gamer og hvad det går ud på, kender hans og vennernes nick, gider køre dem til div. deler links fra fb om div. events og nyttig info.
At jeg ved hvad memes er, og hvordan man bruger dem - det er åbenbart helt specielt :lol: Han elsker når han lige får en løftet pegefinger i form af en meme :fløjt: :fløjt:
At jeg forstår nutidens slang "mimre" ^
At jeg er ret vild med det der nye pop-rap musik, og kan synge med på en del af det (så længe hans venner ikke er med i bilen :lol: )
At vi grundlæggende deler smag i serier og film, og at en biograftur derfor oftest foregår med lige stor glæde og forventning. - Jeg er tilsyneladende den eneste mor han kender som elsker avengers.
Jeg må gerne opholde mig i stuen selvom han har gæster :D


Så bliver jeg altså blød om hjertet :love2: :love2: :love2: :love2:
Og jeg smelter helt når han krøller sig sammen og putter sig op af mig, når vi flyder i sofaen og ser film eller serier - at han ikke er for stor og sej til at blive nusset i håret, og holdt om :lun: :lun: :lun: så længe ikke andre end bødrene ser det, that is ;)


Edit - @Panton, det var ikke for at sige at du ikke er en god mor der går ind i din søns verden, det ved jeg at du gør!!!
Jeg blev bare helt æv ved tanken om at ens barn, trods det er helt normalt, kan opføre sig som om man er det mest debile og pinlige på jord! :ad!:
Senest rettet af Madam Pomfrey 19. jun 2018, 14:34, rettet i alt 1 gang.
10
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Lulu » 19. jun 2018, 04:58

Urtekussen skrev:Jeg har hentet to trætte børn (hvoraf den ene havde skidt i bukserne og det opdagede jeg først, da vi hentede den anden), bestukket dem med lego, tryllet aftensmad, vasket lortetøj, den store læste godnathistorie (sådan rigtig læste fra sin skolebog) og de er puttet på 15 minutter.

Jeg har slet ikke skældt ud i dag! Og de har ikke siddet med ipad eller computer.
Og den store sagde, at han gerne ville have i dag igen, fordi den var så god.


Det er bare de bedste dage :love:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Fru Sunshine » 19. jun 2018, 14:05

Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg har gjort, men det må have været noget rigtigt, når ens datter står og siger:"Jeg elsker altså at præsentere min mor.", til sine venner.
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27065

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf ajnaM » 19. jun 2018, 17:08

Når jeg har sat vækkeuret til kl. 6, formår at stå op uden at vække drengene og lave mit tidlige morgenarbejde, uden at resten af familien bliver påvirket af det. Når jeg laver koldhævede boller, der er sat over aftenen inden, og børnene vågner stille og roligt kl. 6.45 af almindelige køkkenlyde.

Når alle spiser morgenmad i fred og fordragelighed, og drengene hygger med hinanden og den store får den lille til at grine. Og vi efterfølgende cykler til skole, og den store hører efter i trafikken og gerne vil sættes af ved indgangen og hopper ind i den nye skole med et vink, et smil og et 'hej hej'. Og vi efterfølgende cykler til vuggestuen hvor den 2-årige er helt oppe at køre over at se sin bedste ven, og pædagogen fortæller, at den bil-garage, vi har doneret (og som ingen af drengene har rørt i årevis) er det helt store hit deroppe.

Når jeg formår at komme tidligt på arbejde, lave kaffe og forberede morgenbriefing. Og når jeg rent faktisk er overskudsagtig nok til at være proaktiv og få ting sat i søen, og eksekveret samme dag. Når jeg får kæresten til at hente og bliver sent på arbejde.

Når jeg kommer hjem kl. 17.30, og jeg laver aftensmad og jonglerer to nøgne, dansende drenge imens - spiser dem af, bader dem, finder nattøj, skifter, børster tænder, læser 117 bøger for dem, putter dem, synger sange, ligger så den lille kan nusse mit hår med sine fødder...

Og når de så sover, tager jeg ud og løber, kommer hjem i tide til at kæresten kan tage ud - og så står den på oprydning og en smule arbejde, inden det hele starter forfra dagen efter...




... seriøst, så føler jeg mig nogle gange som en superhamster. :genert:
10
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Mangoness » 20. jun 2018, 19:11

ajnaM skrev:Når jeg har sat vækkeuret til kl. 6, formår at stå op uden at vække drengene og lave mit tidlige morgenarbejde, uden at resten af familien bliver påvirket af det. Når jeg laver koldhævede boller, der er sat over aftenen inden, og børnene vågner stille og roligt kl. 6.45 af almindelige køkkenlyde.

Når alle spiser morgenmad i fred og fordragelighed, og drengene hygger med hinanden og den store får den lille til at grine. Og vi efterfølgende cykler til skole, og den store hører efter i trafikken og gerne vil sættes af ved indgangen og hopper ind i den nye skole med et vink, et smil og et 'hej hej'. Og vi efterfølgende cykler til vuggestuen hvor den 2-årige er helt oppe at køre over at se sin bedste ven, og pædagogen fortæller, at den bil-garage, vi har doneret (og som ingen af drengene har rørt i årevis) er det helt store hit deroppe.

Når jeg formår at komme tidligt på arbejde, lave kaffe og forberede morgenbriefing. Og når jeg rent faktisk er overskudsagtig nok til at være proaktiv og få ting sat i søen, og eksekveret samme dag. Når jeg får kæresten til at hente og bliver sent på arbejde.

Når jeg kommer hjem kl. 17.30, og jeg laver aftensmad og jonglerer to nøgne, dansende drenge imens - spiser dem af, bader dem, finder nattøj, skifter, børster tænder, læser 117 bøger for dem, putter dem, synger sange, ligger så den lille kan nusse mit hår med sine fødder...

Og når de så sover, tager jeg ud og løber, kommer hjem i tide til at kæresten kan tage ud - og så står den på oprydning og en smule arbejde, inden det hele starter forfra dagen efter...




... seriøst, så føler jeg mig nogle gange som en superhamster. :genert:


Værsgo at vælge et avatar, fru superhamster :-D

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Forældre"