Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1414
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 12579

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf Fru Sunshine » 19. jun 2018, 14:05

Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg har gjort, men det må have været noget rigtigt, når ens datter står og siger:"Jeg elsker altså at præsentere min mor.", til sine venner.
6
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
ajnaM
Kort karma: 297
Likede indlæg: 6208

Re: Super Moms - når man er så fucking awsome at man næsten ikke kan være i sig selv....

Indlægaf ajnaM » 19. jun 2018, 17:08

Når jeg har sat vækkeuret til kl. 6, formår at stå op uden at vække drengene og lave mit tidlige morgenarbejde, uden at resten af familien bliver påvirket af det. Når jeg laver koldhævede boller, der er sat over aftenen inden, og børnene vågner stille og roligt kl. 6.45 af almindelige køkkenlyde.

Når alle spiser morgenmad i fred og fordragelighed, og drengene hygger med hinanden og den store får den lille til at grine. Og vi efterfølgende cykler til skole, og den store hører efter i trafikken og gerne vil sættes af ved indgangen og hopper ind i den nye skole med et vink, et smil og et 'hej hej'. Og vi efterfølgende cykler til vuggestuen hvor den 2-årige er helt oppe at køre over at se sin bedste ven, og pædagogen fortæller, at den bil-garage, vi har doneret (og som ingen af drengene har rørt i årevis) er det helt store hit deroppe.

Når jeg formår at komme tidligt på arbejde, lave kaffe og forberede morgenbriefing. Og når jeg rent faktisk er overskudsagtig nok til at være proaktiv og få ting sat i søen, og eksekveret samme dag. Når jeg får kæresten til at hente og bliver sent på arbejde.

Når jeg kommer hjem kl. 17.30, og jeg laver aftensmad og jonglerer to nøgne, dansende drenge imens - spiser dem af, bader dem, finder nattøj, skifter, børster tænder, læser 117 bøger for dem, putter dem, synger sange, ligger så den lille kan nusse mit hår med sine fødder...

Og når de så sover, tager jeg ud og løber, kommer hjem i tide til at kæresten kan tage ud - og så står den på oprydning og en smule arbejde, inden det hele starter forfra dagen efter...

... seriøst, så føler jeg mig nogle gange som en superhamster. :genert:
11
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 265
Likede indlæg: 4638

Indlægaf Mangoness » 20. jun 2018, 19:11

ajnaM skrev:Når jeg har sat vækkeuret til kl. 6, formår at stå op uden at vække drengene og lave mit tidlige morgenarbejde, uden at resten af familien bliver påvirket af det. Når jeg laver koldhævede boller, der er sat over aftenen inden, og børnene vågner stille og roligt kl. 6.45 af almindelige køkkenlyde.

Når alle spiser morgenmad i fred og fordragelighed, og drengene hygger med hinanden og den store får den lille til at grine. Og vi efterfølgende cykler til skole, og den store hører efter i trafikken og gerne vil sættes af ved indgangen og hopper ind i den nye skole med et vink, et smil og et 'hej hej'. Og vi efterfølgende cykler til vuggestuen hvor den 2-årige er helt oppe at køre over at se sin bedste ven, og pædagogen fortæller, at den bil-garage, vi har doneret (og som ingen af drengene har rørt i årevis) er det helt store hit deroppe.

Når jeg formår at komme tidligt på arbejde, lave kaffe og forberede morgenbriefing. Og når jeg rent faktisk er overskudsagtig nok til at være proaktiv og få ting sat i søen, og eksekveret samme dag. Når jeg får kæresten til at hente og bliver sent på arbejde.

Når jeg kommer hjem kl. 17.30, og jeg laver aftensmad og jonglerer to nøgne, dansende drenge imens - spiser dem af, bader dem, finder nattøj, skifter, børster tænder, læser 117 bøger for dem, putter dem, synger sange, ligger så den lille kan nusse mit hår med sine fødder...

Og når de så sover, tager jeg ud og løber, kommer hjem i tide til at kæresten kan tage ud - og så står den på oprydning og en smule arbejde, inden det hele starter forfra dagen efter...

... seriøst, så føler jeg mig nogle gange som en superhamster. :genert:

Værsgo at vælge et avatar, fru superhamster :-D

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede

Tilbage til "Forældre"