Squishy-alarm....?

Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 742
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8884

Re: Squishy-alarm....?

Indlægaf Madam Pomfrey » 21. jun 2018, 09:11

Lathyrus skrev:
Madam Pomfrey skrev:ARGH.... og jeg gav mig på den konto for 14 dage siden.
Havde nemlig tænkt at det nok var noget skidt og møg, og derfor sagt nej.
Men når der endnu ikke var kommet noget frem, - så var forventningen egentligt at det måske ikke var så skidt, når ingen havde råbt op.
Og valgte netop en dansk forhandler - med den tanke at forarbejdet var gjort.

Dumt... :/

Hvor ærgerligt, når du ellers har holdt på at det ikke var noget de skulle ha :(

Jeg har stået stejlt på at mine unger ikke skulle have det. Klar forventning om at de var fyldt med kemi (i hvertfald dem fra Wish mm.) og at det desuden var spild af penge at købe sådan en dille som de kun gider lege med i kort tid.

Nu er jeg lykkelig for at jeg var “dumme mor” som sagde NEJ.

Har heldigvis kun købt en enkelt ...
En "flidspræmie" til den 8 årige, der for bonus-gaver for god opførsel. Og en Squishee var bare et KÆMPE ønske - den har heldigvis ikke den store interesse efter han har fået den... så det bliver nok ikke den helt store krise.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Allmost_Famous
Kort karma: 400
Likede indlæg: 8159

Indlægaf Allmost_Famous » 21. jun 2018, 14:33

Nåh, jeg tog bunken med i BR, og de sortedere i dem, og fandt frem til hvad der var købt hos dem og hvad der ikke var. Så gav de pengene retur (uden bon), og det var det.

Jeg skal omkring et par andre butikker, og de sidste skal jeg lige have fundet ud af hvordan man bortskaffer.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 260
Likede indlæg: 4794

Indlægaf hotlips » 21. jun 2018, 15:52

Jeg bliver nødt til at spørge hvad man gør med dem.. Altså sådan med at lege?

Alle søgninger giver kun stakkevis af hits om hvor giftige de er så er der en der gider skrive en kort forklaring for dummies?

Jeg har aldrig hørt om dem før vi fik en mail fra skolen om giften igår og husets legetøjsekspert anede ikke hvad jeg talte om da jeg forsøgte at få en forklaring af ham.
0
Allmost_Famous
Kort karma: 400
Likede indlæg: 8159

Indlægaf Allmost_Famous » 21. jun 2018, 16:16

hotlips skrev:Jeg bliver nødt til at spørge hvad man gør med dem.. Altså sådan med at lege?

Alle søgninger giver kun stakkevis af hits om hvor giftige de er så er der en der gider skrive en kort forklaring for dummies?

Jeg har aldrig hørt om dem før vi fik en mail fra skolen om giften igår og husets legetøjsekspert anede ikke hvad jeg talte om da jeg forsøgte at få en forklaring af ham.

De minder om stressbolde, så bare i forskellige udformninger.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 468
Likede indlæg: 3643

Indlægaf Urtekussen » 21. jun 2018, 19:34

Min søn: "Mooooar. Har du læst noget i går?"
Mig: "Hvad for noget?"
"Noget med squishies?"
"Ja"
"Hvad har du læst?"
"At de er giftige"
"Du må ikke smide dem ud!!"

Jeg forestiller mig, at skolen har været fyldt med traumatiserede børn i dag, oven på gårsdagens massakre.
2
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1497

Indlægaf Artem » 21. jun 2018, 19:41

Er på ingen måde overrasket. Har set at min niece havde sådan en, og det første jeg tænkte var der må være noget giftig stads i dem siden de kan opføre sig på den måde.
0
Fra bybo til thybo
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 742
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 8884

Indlægaf Madam Pomfrey » 21. jun 2018, 21:02

Artem skrev:Er på ingen måde overrasket. Har set at min niece havde sådan en, og det første jeg tænkte var der må være noget giftig stads i dem siden de kan opføre sig på den måde.

Jeg har egentligt bare tænkt at de mindede om memoryskum, bare mere kompakt, end det man bruger i hovedpuder og madrasser. Og de er trods alt ikke giftige :D
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Forældre"