Har du nogensinde glemt dit barn?

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Har du nogensinde glemt dit barn?

Indlægaf Wizzze » 4. okt 2018, 13:19

Der er så meget man skal have styr på når man rejser....
https://ekstrabladet.dk/ferie/foraeldre ... en/7337797
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3355
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2920

Re: Har du nogensinde glemt dit barn?

Indlægaf thomassneum » 4. okt 2018, 13:24

Jeg har glemt at hente i børnehaven.
Den klassiske "Skat.. var det ikk dig som hentede idag?....................pis!!"
0
Med bov skal man mad lave, men...
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Har du nogensinde glemt dit barn?

Indlægaf Kakro05 » 10. okt 2018, 09:59

Sangius skrev:
hyben skrev:Da min dreng var et par måneder skulle jeg i banken og bagefter ud at handle. Barnevognen med sovende dreng i stillede jeg udenfor banken. Efter mit bankbesøg gik jeg videre til Kvickly, der lå ca 200 m derfra. Pludselig i grøntafdelingen kom jeg i tanke om, at jeg ikke havde taget barnevognen med. Jeg smed kurv og løb tilbage til banken. Heldigvis stod barnevogn der endnu og min dreng sov stadigvæk.

Jeg kan stadig blive svedt ved tanken og flov over at have glemt ham. Jeg kan slet ikke forstå, hvordan det kunne ske. Jeg gik hjemme og min eneste forklaring er nok at jeg simpelthen var så træt så træt.


Jeg cyklede min datter i dagpleje forleden. Undrede mig godt over at hun kunne nå remmen i min jakke, det mente jeg ikke hun plejede at kunne.
Da jeg så er fremme ser jeg, at jeg ikke har spændt hendes seler. Har bare sat dem rundt om armene på hende, uden at sætte dem ned i selen mellem benene :8:

Hun havde dog cykelhjelm på...

Nogle gange er man altså bare træt. Og når man først har gjort det, så gør man det ikke igen foreløbigt:D


Det har jeg også gjort et par gange :( :blush2:.Nu er han heldigvis så stor, så han skælder mig ud når jeg ikke spænder de der stropper på hans fødder når vi skal cykle de der 150 m hjem fra børnehaven :D .
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Har du nogensinde glemt dit barn?

Indlægaf Madam Pomfrey » 16. okt 2018, 19:42

Jeg har glemt mine børn ifht at de skulle hentes til en bestemt tid på et sted :fløjte:
men der har de været så relativt store at de har kunne vente uden problemer, og også selv få fat mig via mobil, eller har kunne mit nr. så de kunne få andre til at ringe.

Det er ikke så længe siden at jeg havde glemt at mine 2 yngste var ved deres far.
jeg gik seriøst i panik da jeg ikke kunne finde den yngste, der plejer at sove i min seng, og han var ikke at finde i huset.
Tror jeg ledte efter dem i 5-10 minutter inden det gik op for mig at de sådan set slet ikke skulle være ved mig. og det sad bare i kroppen i flere timer.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Har du nogensinde glemt dit barn?

Indlægaf Madam Pomfrey » 16. okt 2018, 19:43

Og den yngste er blevet glemt af far i børnehave...
Han havde glemt at han skulle hente, - den næstyngste var heldigvis bare gået hjem til mig, fra skole, da han opgav at vente på far, ellers havde han siddet og blomstret foran sin skole i en times tid :/
Jeg fik hentet den yngste, panik panik 25 minutter efter lukketid, og det gik pænt meget for hurtigt det sidste stykke landevej hjem :panik:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Forældre"