Curling vs. streng opdragelse - hvor ligger du?

Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2559
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 129
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8583

Re: Curling vs. streng opdragelse - hvor ligger du?

Indlægaf Raenil » 25. feb 2019, 18:06

Zombie skrev:Rent apropos denne diskussion. Oplever jeg i den klub jeg arbejder, forældre som i ramme alvor mener, vi skal have styr på, præcis hvor deres 6. Klasses barn befinder sig, når vedkommende er i klub.
Vi er et frivilligt tilbud med en åben matrikel. Hvis barnet ikke er, hvor det siger det er, er det primært en sag mellem forældre og barnet. I hvert fald har vi en klar politik om, at vi ikke skal rende og holde øje med dem på samme måde som da de gik i SFO.

Det kan de vel diskutere med skoleledelsen?
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Curling vs. streng opdragelse - hvor ligger du?

Indlægaf Fru Sunshine » 25. feb 2019, 20:39

Raenil skrev:
Zombie skrev:Rent apropos denne diskussion. Oplever jeg i den klub jeg arbejder, forældre som i ramme alvor mener, vi skal have styr på, præcis hvor deres 6. Klasses barn befinder sig, når vedkommende er i klub.
Vi er et frivilligt tilbud med en åben matrikel. Hvis barnet ikke er, hvor det siger det er, er det primært en sag mellem forældre og barnet. I hvert fald har vi en klar politik om, at vi ikke skal rende og holde øje med dem på samme måde som da de gik i SFO.

Det kan de vel diskutere med skoleledelsen?

Nu ved jeg ikke, hvordan det er på Zombies arbejdsplads, men den klub vores elever kan gå i, har intet med skolen at gøre.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forældre"