Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 24. feb 2019, 13:13

godtnavn skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Så du sidder derhjemme og sætter mærker på og så afleverer det når du er done og ordner og fylder op?

Jeg har en masse tøj fra min søn fra 98 og til 122. 5 flyttekasser og begynder nu fra min datter. Sofie Schnoor, marmar osv fra 56. Jeg er mega dårlig til at prissætte hvorfor jeg bare tænker 1 for 10 - 2 for 15. Og til de priser tænker jeg at man ikke kommer ud med mange penge. Er det 15% eller 30% de tager, kan ikke huske det


Til din priser vil jeg gerne købe dit tøj i de små størrelser :D Også selvom du tager lidt mere ;)
Ej hvis du har lyst må du gerne sende billeder og en samlet pakke-pris til mig, så kommer du af med en masse på én gang :) Vi havde slet ikke nok tøj i de små størrelser til vores datter, og skulle vaske uafbrudt, så skal have suppleret en del op i de mindste størrelser inden næste barn til sommer :)


Jeg er desværre først i Dk til sommer. Hvis du bor i nærheden er du mere end velkommen til at kigge forbi til den tid.

Jeg har givet 1,5 flyttekasse i 56-92 væk af drengetøj.

Kan ikke huske om du venter en dreng eller pige
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf godtnavn » 24. feb 2019, 13:46

FormerlyKnownAs skrev:
godtnavn skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Så du sidder derhjemme og sætter mærker på og så afleverer det når du er done og ordner og fylder op?

Jeg har en masse tøj fra min søn fra 98 og til 122. 5 flyttekasser og begynder nu fra min datter. Sofie Schnoor, marmar osv fra 56. Jeg er mega dårlig til at prissætte hvorfor jeg bare tænker 1 for 10 - 2 for 15. Og til de priser tænker jeg at man ikke kommer ud med mange penge. Er det 15% eller 30% de tager, kan ikke huske det


Til din priser vil jeg gerne købe dit tøj i de små størrelser :D Også selvom du tager lidt mere ;)
Ej hvis du har lyst må du gerne sende billeder og en samlet pakke-pris til mig, så kommer du af med en masse på én gang :) Vi havde slet ikke nok tøj i de små størrelser til vores datter, og skulle vaske uafbrudt, så skal have suppleret en del op i de mindste størrelser inden næste barn til sommer :)


Jeg er desværre først i Dk til sommer. Hvis du bor i nærheden er du mere end velkommen til at kigge forbi til den tid.

Jeg har givet 1,5 flyttekasse i 56-92 væk af drengetøj.

Kan ikke huske om du venter en dreng eller pige


Venter pige :) Jeg har først termin til juni, så det passer meget fint, men aner ikke hvor i landet du bor? Er selv fra København :)
0
Brugeravatar
Depeche_Mama
Indlæg: 815
Tilmeldt: 29. okt 2016, 17:02
Kort karma: 97
Likede indlæg: 964

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf Depeche_Mama » 10. jun 2019, 07:37

Jeg bruger Facebook Marketplace og et par salgsgrupper, kommer fint af med mine ting :)
1
At vove er at miste fodfæstet for en stund;
Ikke at vove er at miste sig selv.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 10. jun 2019, 08:34

Jeg har en masse pigetøj 56-68 hvis nogen er interesseret :D
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 5. jul 2019, 12:28

Nå, men nu er børneloppen afprøvet.

Jeg havde faktisk lagt alt op på reshopper men der sker nada derinde. Hører også fra andre at det er ret dødt.

For 12 dage siden bookede jeg så en stand på børneloppen. Med ret meget skepsis for jeg syntes at det er både dyrt og besværligt. Men det blev gjort til skamme. Ja det tager lidt, men det er et fint og effektivt system. Det må jeg sige.

Jeg har sat alt temmelig billigt og meget billigere end hvad andre tager for tingene. 10-80 kr og 3 ting til 100/150 og enkelt klapvogn til 400kr.

På 12 dage har jeg alligevel solgt for 3490kr i dette minut. Og det er efter de 15% til BL. Det er sgu ganske fint synes jeg.

Jeg tænker at booke en stand til når vi kommer hjem til jul og sælge vintertøj, lange bukser, lange bluser, striktrøjer og hættebluser. Det er ikke helt sæson lige nu tror jeg.
2
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf Zonta » 5. jul 2019, 13:28

FormerlyKnownAs skrev:Nå, men nu er børneloppen afprøvet.

Jeg havde faktisk lagt alt op på reshopper men der sker nada derinde. Hører også fra andre at det er ret dødt.

For 12 dage siden bookede jeg så en stand på børneloppen. Med ret meget skepsis for jeg syntes at det er både dyrt og besværligt. Men det blev gjort til skamme. Ja det tager lidt, men det er et fint og effektivt system. Det må jeg sige.

Jeg har sat alt temmelig billigt og meget billigere end hvad andre tager for tingene. 10-80 kr og 3 ting til 100/150 og enkelt klapvogn til 400kr.

På 12 dage har jeg alligevel solgt for 3490kr i dette minut. Og det er efter de 15% til BL. Det er sgu ganske fint synes jeg.

Jeg tænker at booke en stand til når vi kommer hjem til jul og sælge vintertøj, lange bukser, lange bluser, striktrøjer og hættebluser. Det er ikke helt sæson lige nu tror jeg.

Jeg tror reshopper er faldet i på deres "Nu skal du være plus medlem for at kunne noget som helst". Det får mig til at trække mig lidt. Har dog lige købt et sæt regntøj i dag til J. Det jeg synes er rart ved Reshopper er, at man kan søge i nærområdet. Har dog godt overvejet et smut til Børneloppen.

Hvad har du givet for standen?
0
J, juli 2018.
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf Lys » 5. jul 2019, 14:16

Zonta skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Nå, men nu er børneloppen afprøvet.

Jeg havde faktisk lagt alt op på reshopper men der sker nada derinde. Hører også fra andre at det er ret dødt.

For 12 dage siden bookede jeg så en stand på børneloppen. Med ret meget skepsis for jeg syntes at det er både dyrt og besværligt. Men det blev gjort til skamme. Ja det tager lidt, men det er et fint og effektivt system. Det må jeg sige.

Jeg har sat alt temmelig billigt og meget billigere end hvad andre tager for tingene. 10-80 kr og 3 ting til 100/150 og enkelt klapvogn til 400kr.

På 12 dage har jeg alligevel solgt for 3490kr i dette minut. Og det er efter de 15% til BL. Det er sgu ganske fint synes jeg.

Jeg tænker at booke en stand til når vi kommer hjem til jul og sælge vintertøj, lange bukser, lange bluser, striktrøjer og hættebluser. Det er ikke helt sæson lige nu tror jeg.

Jeg tror reshopper er faldet i på deres "Nu skal du være plus medlem for at kunne noget som helst". Det får mig til at trække mig lidt. Har dog lige købt et sæt regntøj i dag til J. Det jeg synes er rart ved Reshopper er, at man kan søge i nærområdet. Har dog godt overvejet et smut til Børneloppen.

Hvad har du givet for standen?


Det er så latterligt. Jeg kan fint leve med nogle reklamer, men jeg betaler altså ikke for at få mulighed for at købe brugte varer. Det er helt åndssvagt, synes jeg.

Børneloppen skal jeg have tjekket ud. Prissætter folk rimeligt derude?
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 5. jul 2019, 14:26

Lys skrev:
Zonta skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Nå, men nu er børneloppen afprøvet.

Jeg havde faktisk lagt alt op på reshopper men der sker nada derinde. Hører også fra andre at det er ret dødt.

For 12 dage siden bookede jeg så en stand på børneloppen. Med ret meget skepsis for jeg syntes at det er både dyrt og besværligt. Men det blev gjort til skamme. Ja det tager lidt, men det er et fint og effektivt system. Det må jeg sige.

Jeg har sat alt temmelig billigt og meget billigere end hvad andre tager for tingene. 10-80 kr og 3 ting til 100/150 og enkelt klapvogn til 400kr.

På 12 dage har jeg alligevel solgt for 3490kr i dette minut. Og det er efter de 15% til BL. Det er sgu ganske fint synes jeg.

Jeg tænker at booke en stand til når vi kommer hjem til jul og sælge vintertøj, lange bukser, lange bluser, striktrøjer og hættebluser. Det er ikke helt sæson lige nu tror jeg.

Jeg tror reshopper er faldet i på deres "Nu skal du være plus medlem for at kunne noget som helst". Det får mig til at trække mig lidt. Har dog lige købt et sæt regntøj i dag til J. Det jeg synes er rart ved Reshopper er, at man kan søge i nærområdet. Har dog godt overvejet et smut til Børneloppen.

Hvad har du givet for standen?


Det er så latterligt. Jeg kan fint leve med nogle reklamer, men jeg betaler altså ikke for at få mulighed for at købe brugte varer. Det er helt åndssvagt, synes jeg.

Børneloppen skal jeg have tjekket ud. Prissætter folk rimeligt derude?


380kr for 3 uger.

Det er meget forskelligt. Jeg sælger mit en del billigere end andre derude. Jeg vil bare af med det.
2
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf milisa » 5. jul 2019, 16:56

Jeg tror, jeg skal prøve Børneloppen. Jeg får intet solgt på Reshopper.
0
Tally-ho
Brugeravatar
peculiar_countess
Indlæg: 39
Tilmeldt: 18. maj 2016, 15:28
Kort karma: 3
Likede indlæg: 22

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf peculiar_countess » 5. jul 2019, 18:12

Jeg brugte også Reshopper, lige indtil jeg fik øjnene op for Børneloppen :genert: Så det sidste halvandet år har Børneloppen været mit to-go sted, når der skulle købes børneting.

I dag har jeg så selv sat en stand op i Valby (Stand 83 :slem: ), og er spændt på at følge mit salg. Men jeg er nu ikke så nervøs.
Leje og kommission ser jeg som en fair udgiftspost. Jeg tror jeg anskuer det lidt som at have min egen lille biks, og standleje+kommission er bare beløbet jeg ville betale i butiksleje. Så synes jeg ikke det er så stor en kamel at sluge :lol:

Men kig endelig forbi min stand. Vi er fattige studerende herhjemme, så hver en krone er værdsat :banan2:
Senest rettet af peculiar_countess 5. jul 2019, 18:29, rettet i alt 1 gang.
0
"you have no power over me"
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5235

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf girl_beat » 5. jul 2019, 18:18

peculiar_countess skrev:Jeg brugte også Reshopper, lige indtil jeg fik øjnene op for Børneloppen :genert: Så det sidste halvandet år har Børneloppen været mit to-go sted, når der skulle købes børneting.

I dag har jeg så selv sat en stand op i Valby (Stand 83 :slem: ), og er spændt på at følge mit salg. Men jeg er nu ikke så nervøs.
Leje og kommision ser jeg som en fair udgiftspost. Jeg tror jeg anskuer det lidt som at have min egen lille biks, og standleje+kommision er bare beløbet jeg ville betale i butiksleje. Så synes jeg ikke det er så stor en kamel at sluge :lol:

Men kig endelig forbi min stand. Vi er fattige studerende herhjemme, så hver en krone er værdsat :banan2:

Hvad sælger du? Størrelser, mærker m.m... :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf Little_Woman » 5. jul 2019, 18:18

Jeg elsker til gengæld Reshopper! Jeg kommer ikke til Børneloppen eller lignende steder, men jeg er dælme god til at købe/sælge ting på Reshopper; jeg søger i hele landet, når jeg søger efter noget specifikt, og vælger dem der gider sende. Eller henter selv i nærområdet.

Men jeg køber/sælger heller ikke tøj, men udstyr/legetøj/bøger/diverse.

Senest solgte jeg min kombivogn, som jeg var pisse træt af var svær at indstille/klappe sammen, så fik jeg dækket udgiften til en ny, lækker klapvogn :gogo:
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
peculiar_countess
Indlæg: 39
Tilmeldt: 18. maj 2016, 15:28
Kort karma: 3
Likede indlæg: 22

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf peculiar_countess » 5. jul 2019, 18:28

girl_beat skrev:
peculiar_countess skrev:Jeg brugte også Reshopper, lige indtil jeg fik øjnene op for Børneloppen :genert: Så det sidste halvandet år har Børneloppen været mit to-go sted, når der skulle købes børneting.

I dag har jeg så selv sat en stand op i Valby (Stand 83 :slem: ), og er spændt på at følge mit salg. Men jeg er nu ikke så nervøs.
Leje og kommision ser jeg som en fair udgiftspost. Jeg tror jeg anskuer det lidt som at have min egen lille biks, og standleje+kommision er bare beløbet jeg ville betale i butiksleje. Så synes jeg ikke det er så stor en kamel at sluge :lol:

Men kig endelig forbi min stand. Vi er fattige studerende herhjemme, så hver en krone er værdsat :banan2:

Hvad sælger du? Størrelser, mærker m.m... :)


Jeg sælger tøj i mange forskellige farver og mærker (fx.: Smallstuff, H&M, Molo, VRS, Hollys, Lupilu, Decoy, PDL) fra 56 - 80 (der kommer lidt større størrelser senere - 86,92 og et par teenage-shorts), solhatte, badetøj (på badetøjsstativet, størrelse 74), sengetøj fra smallstuff og lidt forskelligt legetøj. Men fylder løbende op med forskellige ting :danse: :pompom:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"you have no power over me"
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvor køber/sælger i brugt tøj, legetøj osv?

Indlægaf Bøtte » 5. jul 2019, 21:24

Jeg har engang haft en stand i 4 uger, jeg delte med en veninde. Husker ikke hvad det indebragte, men nok til st jeg var tilfreds.

Pt sælger jeg primært til en veninde. Det er klart det nemmeste. Hun får det løbende efterhånden som min datter vokser ud af det.
Jeg har også solgt en del via fb og reshopper, men synes det var nemmere at sælge for 4-5 år siden.

Jeg har også været sælger til genbrugsaftener, der skal man være indstillet på at sælge billigt, til gengæld tjente jeg sidst 420 på 15 min.
0

Tilbage til "Forældre"