Er der nogen der har været på AOF, højskole eller lignende kurser med jeres børn?

Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Er der nogen der har været på AOF, højskole eller lignende kurser med jeres børn?

Indlægaf hotlips » 12. maj 2019, 01:44

Eller som kender nogen der har nogle erfaringer?

Min dreng er ved at være så stor at vi gerne vil lære ting sammen, og vi har flere ting vi begge to gerne vil vide noget om, men de fleste af de kurser der er for familier og er lettilgængelige geografisk og som ikke koster ret meget de går ud på at putte farve på papir, producere noget spiseligt eller være fysisk aktive.

Det skal vi helt sikkert ikke, og så er vi ude i det kommer til at blive noget der koster tid, kræfter og penge, det kan vi godt men så vil jeg bare gerne være mere sikker på hvad det er vi får rodet os ud i, og strække mig længere for at vi får noget godt ud af det, så jeg tænkte om der var nogen her der har prøvet det og kan sige lidt om hvad de har gjort sig af gode eller dårlige erfaringer med det.

Vi taler nok noget fossiljagt, byvandring efter spor fra bestemte tidsaldre i København eller måske noget om Japan eller Kina jeg har før set højskoler der har korte kurser om andre kulturer.
Det er kurser der eksisterer men de er ikke så tit udbudt til familier så det kan også godt blive noget vi kommer til at vente på.
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Er der nogen der har været på AOF, højskole eller lignende kurser med jeres børn?

Indlægaf TomKah » 12. maj 2019, 04:46

Der er masser af museer i København som har fagligt indhold og stadig laver fortællinger for børn. Specielt i skoleferierne.

Vi har været på noget der handlede om børneliv i København ved århundrede skiftet på Københavns Bymuseum.
Zoologisk museum har også mange ting og har altid haft det.
Så er det Medicinsk Mission, Geologisk Museum, Politimuseet, Arbejdermuseet osv.
I mine øjne lærer man virkelig meget af at gå på museum med sit barn.
0

Tilbage til "Forældre"