Udstyr til autocamper/camping med 1,5-årig

Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Udstyr til autocamper/camping med 1,5-årig

Indlægaf billiebean » 10. sep 2019, 10:44

Vi skal på en tur rundt i Sydfrankrig i autocamper i efterårsferien ( :banan: )

“Men” vi har en lille pige på 1,5 år, som vi også skal have med ( :panik: :D )

Er der nogen, der har gode råd til campingferie med sådan en størrelse - og camping (autocamping) i det hele taget? Vi er newbies på det felt. Vi flyver ned og hjem. Hvad musthaves?

Vi skal have købt en letvægtsklapvogn - nogen der har gode erfaringer med et bestemt mærke? Den må gerne være robust/god kvalitet og der må gerne være plads til et par rygsække og en vandflaske under, og gerne regnslag til også. Skal også gerne kunne lægges ned for lur. Hvis man kan få alt det..

Og så tænker jeg, at vi skal have en form for “indhegning”, “tøjer” (:D) udendørs, så barnet kan være ude uden at løbe væk.. :gruble:

Hun spiser formentlig i autostolen, så transportabel højstol er nok ikke nødvendigt.
0
Brugeravatar
Aksen
Indlæg: 52
Tilmeldt: 25. okt 2015, 12:01
Kort karma: 5
Likede indlæg: 39

Re: Udstyr til autocamper/camping med 1,5-årig

Indlægaf Aksen » 15. sep 2019, 12:43

Jeg havde købt højstol fra Isabella (camping mærke) de klappes sammen til ingenting, og vores lå alt for meget ned i autostolen til at spise deri.

Bestik og tallerken er rart at have til barnet, det følger ikke med. Vi købte en sovepose til turen. Den var rar på flyveren og var kendt for vores den store.

Vi havde dobbelklapvogn med, så der kan jeg ikke hjælpe, men skulle vi afsted med en single vogn havde jeg bare grebet den vi har og puttet den i en taske. Det har vores vogne klaret fint flere gange.. Vi har haft dem med til gate og pakket dem i tasken og afleveret ved boarding. Det er dog forskelligt hvad lufthavnene tillader.

Godt nattøj, som kan klare lidt kulde hvis natten bliver kold.

Til de voksne vil jeg anbefale spil og en downloaded serie. Aftenerne kan godt blive lidt lange når ungerne er puttet ellers.
Og nyd det! Jeg er ikke til camping men med børn er det en fantastisk ferie form!
0
Brugeravatar
Aksen
Indlæg: 52
Tilmeldt: 25. okt 2015, 12:01
Kort karma: 5
Likede indlæg: 39

Re: Udstyr til autocamper/camping med 1,5-årig

Indlægaf Aksen » 15. sep 2019, 12:45

https://www.cfhorsens.dk/isabella-barne ... 1MQAvD_BwE
Link til stol.. Vi købte bare en selepude men har siden fået denne. Den er virkelig god!
0
Brugeravatar
Aksen
Indlæg: 52
Tilmeldt: 25. okt 2015, 12:01
Kort karma: 5
Likede indlæg: 39

Re: Udstyr til autocamper/camping med 1,5-årig

Indlægaf Aksen » 15. sep 2019, 12:45

https://www.cfhorsens.dk/isabella-barne ... 1MQAvD_BwE
Link til stol.. Vi købte bare en selepude men har siden fået denne. Den er virkelig god!
0

Tilbage til "Forældre"