Dumme ting man har gjort pga træthed

Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Dumme ting man har gjort pga træthed

Indlægaf Mi55y » 7. sep 2021, 18:40

Med min datter vågnede jeg ofte og ledte panisk efter hende i sengen, fordi jeg troede, at jeg var faldet i søvn under amning. Hun lå altid pænt og sov i sin bedside.

Da vores datter kom til glemte vi også rigtig ofte at lukke katten ind om aftenen - ris til egen røv, når man blev vækket kl. 03 af en meget insisterende mjaven og kradsen.

Jeg har også vugget rigtig mange indkøbsvogne uden baby.

Og så er jeg engang taget på arbejde med mascara på kun det ene øje. Opdagede det under toiletbesøg halvvejs gennem dagen.
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7757
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11472

Re: Dumme ting man har gjort pga træthed

Indlægaf Kerrigan » 14. sep 2021, 18:17

Min mand har utallige gange prøvet at tjekke ind i bus og letbane med sit medarbejderkort fra sit arbejde. :lol:
2
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Dumme ting man har gjort pga træthed

Indlægaf Joe » 1. okt 2021, 15:21

Da Birk var tre uger gammel, eller hvad de nu skal være til den der hørescreening, stod jeg på Hvidovre og ventede på, det var vores tur. Der var forskellige numre, der blev kaldt op, men jeg kunne ikke gennemskue hvordan det nummer jeg havde trukket, passede ind i systemet - jeg havde nummer 660. Efter et stykke tid hvor de havde kaldt samme nummer ud, kom en ansat hen og spurgte, om det ikke var os, de kaldte op til hørescreening. For de havde kaldt på 099 i et stykke tid. Det var det ikke, måtte jeg fortælle hende, for jeg havde nummer 660… hov… nå… ja…

Et par måneder efter skulle jeg i mødregruppe. Tror det var 3. Eller 4. Gang, vi skulle mødes. Men havde igen byttet om på nogle af tallene, og da jeg kom til det husnummer på Amagerbrogade, jeg mente var rigtigt, kunne jeg ikke finde moderens efternavn på dørtelefonen. Men en mand der gik forbi, sagde at dem på 4. havde en baby, så jeg tænkte det helt sikkert var dem. Kom op, en kvinde i håndklæde kiggede forvirret og sagde mødregruppe hos hende først var om en uge, men jeg da gerne måtte komme ind alligevel. Hun lignede ikke helt hende, jeg skulle være hos, men jeg tænkte helt seriøst, at det da måtte være fordi, hun lige var kommet ud af badet. Men jeg når dog ikke helt ind i lejligheden, før hun spørger om Birks alder, og det viser sig at han er et par måneder ældre end hendes baby. Såøh… Hun var vist ikke fra min mødregruppe, vi måtte grine af det, og jeg fik tjekket at jeg havde byttet om på bogstaver i husnummeret. Og så fandt jeg min ægte mødregruppe.
Dem fik jeg dog aldrig rigtigt noget til fælles med, så måske jeg bare skulle have joinet random mor på 4. Sals mødregruppe.
21
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Dumme ting man har gjort pga træthed

Indlægaf POCKETKITTEN » 1. okt 2021, 16:14

Har postet i wtf-tråden, men denne her passer jo endnu bedre til formålet.

I dag kom jeg til at lave et videoopkald til min arbejdsplads’ fælles Skype-tråd.

Med min mobiltelefon liggende under mit blottede bryst, mens jeg påførte en ammebrik. Med frontkameraet tændt.

Jeg opdagede det først, da en kollega efter 36 sekunder sagde “hej Pocket” nede fra telefonen. Fik afbrudt opkaldet i en fart. Ved ikke hvor mange der har kigget med.

Skyd mig i hovedet.
20
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24475

Re: Dumme ting man har gjort pga træthed

Indlægaf Moxy-lady » 1. okt 2021, 17:51

POCKETKITTEN skrev:Har postet i wtf-tråden, men denne her passer jo endnu bedre til formålet.

I dag kom jeg til at lave et videoopkald til min arbejdsplads’ fælles Skype-tråd.

Med min mobiltelefon liggende under mit blottede bryst, mens jeg påførte en ammebrik. Med frontkameraet tændt.

Jeg opdagede det først, da en kollega efter 36 sekunder sagde “hej Pocket” nede fra telefonen. Fik afbrudt opkaldet i en fart. Ved ikke hvor mange der har kigget med.

Skyd mig i hovedet.


Seriøst.... Du vinder :lol: jeg er helt færdig af grin.
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Dumme ting man har gjort pga træthed

Indlægaf Bøtte » 1. okt 2021, 21:16

Da den yngste var spæd, var vi meget syge herhjemme. Og derfor sov vi ikke vildt meget om natten. Denne gang var det min mand, der var syg og derfor tog jeg hund, baby og 4 årig med på legeplads, så han kunne sove.
Hunden, kunne ikke gå så langt, og hoppede derfor op i varekurven under barnevognen. Da vi var næsten hjemme igen, opdagede jeg at hunden var væk. Den 4 årige var træt, jeg var træt, babyen var sulten og jeg anede ikke hvor fanden, jeg havde glemt hunden.

Jeg drejede rundt om mig selv og spejdede forgæves efter ham, og besluttede mig for at gå hjem med 4 årig og baby og så cykle ud og kigge efter ham. Efter cirka 10 meter kom jeg i tanke om at han jo sad under barnevognen. :genert:
13
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18276

Re: Dumme ting man har gjort pga træthed

Indlægaf Mi55y » 2. okt 2021, 04:41

Vores barnevogn står i vores havestue, som vi har udgang til via havedør i køkkenet. Så når jeg pakker mig og baby til en gåtur, så skal jeg lige huske, inden jeg låser hoveddøren, at gå ind og lukke havedøren - som man kan se gennem hoveddøren, der er nok 5 meter ligeud derfra.

Gæt hvor mange gange jeg er kommet hjem til låst hoveddør men pivåben havedør :rulle:
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Dumme ting man har gjort pga træthed

Indlægaf Joe » 13. okt 2021, 17:35

Jeg må helt ærligt indrømme, at jeg ikke ved om jeg kan bruge træthed (selvom vi sover ret ringe for tiden pga Birks hoste) eller bare at jeg nogle gange er helt utroligt godt gammeldags dum, og at det egentlig er godt klaret at jeg har uddannelse og job.

Men vi skulle have Birk coronatestet i går, efter opfordring fra lægen, fordi han hoster temmeligt voldsomt. Det var første forsøg, ellers har vi undgået den situation det sidste halvandet år. Jeg tænkte så, at jeg også kunne få mig selv testet først, for at vise ham, at det blev helt ok. Nå, men da vi viser sundhedskort, får Birk stukket den der pose til test i hånden, og jeg får min i hånden. Jeg kender så mit barn og tænker, den der pose, den kommer at ikke til at blive ved at holde fast på, så jeg tager også hans.

Jeg blev testet, men da det så blev Birks tur bagefter, så ville han ikke. Jeg prøvede alt muligt, men han nægtede at åbne munden, og til sidst måtte testeren ikke bruge mere tid, så vi gik hjem.

I dag, da jeg vil tjekke mit resultat, er det der ikke. Til gengæld kan jeg gå ind på Birks profil på sundhed.dk og se, at hans resultat er der. Altså resultatet for den test, han aldrig fik taget.

Heldigvis var resultatet da "ikke påvist", ellers havde det da først været dumt...
5
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Dumme ting man har gjort pga træthed

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 13. okt 2021, 20:00

Jeg satte havregrød over I mikrobølgeovnen og gik ind for at tage den yngste op. Da jeg kom tilbage sad min 4 årige i sofaen og kiggede op i loftet, hvor der var en 50 cm tyk sky af røg. Jeg havde så glemt at putte vand i havregrøden og røgskadede dermed hele hytten :genert:
Ja, jeg var meget træt...
1

Tilbage til "Forældre"