Jeg skal flytte tilbage til DK

Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf Fru Sunshine » 10. maj 2016, 16:38

Hvor er det godt at høre. Velkommen hjem.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf ajnaM » 13. maj 2016, 16:36

Det lyder dejligt! Hvor er det godt, at det hele sådan er gået i orden. :kys:

Jeg kan huske din gamle tråd på den gamle debat, og at jeg sad med følelsen af, at du skulle flytte hjem. Det var der jo så alle mulige årsager til, at du ikke gjorde dengang, men det lyder som den helt, helt rigtige beslutning, at du gør det nu! :gogo:
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf canoodle » 18. maj 2016, 18:55

Daflo skrev:Hvordan går det, er I ved at komme på plads i lejligheden? :)


Jamen, det går ikke sådan super godt. Som det jo er med håndværkere, trækker det ud, så jeg er stadig hjemme hos mine forældre med mini, med en syg far (stress og depression) der stadig insisterer på at tage sig af det hele, tramper søvnløs rundt om natten og galper af os, fordi han jo ikke kan rumme det. Det er lidt hårdt, men vi skal bare klare den til lørdag.

Desværre betyder hans sygemelding også, at jeg ikke har nogle stærke arme til at hjælpe med at flytte de to tunge ting op i min lejlighed fra kælderrrumet. Min svoger (som ellers har været god til at hjælpe) er i jylland, og mine venner svarer ikke på den begivenhed jeg har sat op på FB- fordi jeg jo bor HELT i Værløse og det er jo lørdag formiddag....

Nå ja, og så lagde min syge far lige sin medicin fra sig i mini's rækkevidde og gik på toilettet uden at sige det til mig der stod i køkkenet, så vi brugte da lige en søvnløs nat og en dag på Hillerød sygehus (altså Mini og jeg) så han kunne få medicinsk kul og komme til overvågning. Der skete gudskelov ingenting udover at de der batterier er ved at være helt udskidte.

Fåååk, jeg er træt af at jeg ikke bare kan slæbe lortet selv og er pisse ferm med en boremaskine! Eller havde en handymand i vennekredsen der gad at give en hånd i et par timer.

Jeg VED det bliver bedre, men FÅÅÅRK jeg synes vi er ramt af uheld stadigvæk! :træt3:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf canoodle » 18. maj 2016, 18:56

Det var meget FÅÅRK og FÅÅK.

Undskyld :)
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf Daflo » 18. maj 2016, 19:49

Øv for en ærgerlig opdatering. Når den slags sker må man FÅÅRKe lige så meget man vil :kram:

Det er mange ting oveni hinanden, og sikke en forskrækkelse med mini.

Jeg ved godt det ikke er det man har lyst til, når man allerede har bedt om hjælp på facebook. Men har du prøvet at kontakte nogle af dine venner pr. telefon i stedet for? Jeg synes tit facebook events ender som sådan noget folk ikke får meldt tilbage på, selvom det ikke er af ond vilje.
Jeg ville nok selv ende med at blive skidesur på mine venner over de ikke svarer, og finde superkræfterne frem og gøre det hele selv mens jeg skumlede. Men rent rationelt er jeg ikke sikker på man skal lægge så meget i en ubesvaret facebook event.
2
Brugeravatar
Medd
Indlæg: 130
Tilmeldt: 24. aug 2015, 12:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 130

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf Medd » 18. maj 2016, 19:57

Det er måske et lidt mærkeligt tilbud, fordi du ikke kender mig og omvendt.. Men jeg får sådan lyst til at hjælpe.
Så hvis du får brug for hjælp, så sig til! Jeg har ingen planer lørdag, og jeg har bil, så jeg kan sagtens komme til Værløse. Jeg kan også godt finde ud af at svinge en boremaskine. Godt nok er jeg ikke stærk, men sådan en spinkel pige som mig kan nu alligevel godt tage fat - i hvert fald i den ene ende :-D :danse:
17
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf Filipai » 18. maj 2016, 19:59

Noodle, skal jeg komme forbi? Jeg er ikke stærk, men er skideferm med en boremaskine. Og jeg har tid hele lørdag.

Og puha en forskrækkelse med mini. Godt han er ok?

Edit: kan se jeg ikke er den eneste med den ide :)
14
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf Skralde » 18. maj 2016, 20:16

Hvor er det fedt at I er villige til at give en hånd med :gogo:

Jeg har min datter på lørdag, men lørdagen efter kan jeg også sagtens hjælpe dig. Jeg er stærk som en okse, det siger min far selv! (Det er jeg overhovedet ikke, men til gengæld er jeg stædig og det kompenserer en del :D)
6
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf Joe » 18. maj 2016, 21:34

Jeg har planer hele lørdag, men jeg hjælper meget gerne på et andet tidspunkt. Jeg kan ikke styre en boremaskine, men jeg praler gerne af at være stærk.
4
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf Thestral » 19. maj 2016, 04:47

Hvis jeg kunne løfte mere end en potteplante uden at skulle hvile bagefter så kom jeg Canoodle, så jeg håber du vil tage imod de fremmede hænder der rækkes ud til dig.

Det er super synd for dig med dine venner der ikke reagerer men måske de ikke er helt med på hvor alvorlig en situation du står i?

og godt der ikke skete noget med mini. Du er supersej og jeg ved bare at du kan klare det her også. Jeg hepper på dig :kram:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf mulledit » 19. maj 2016, 09:44

Jeg bor helt på fyn og alene med ungerne i weekenden, ellers kom jeg også gerne. Hvor er det fedt at se at folk tilbyder deres hjælp. Jeg håber du vil tage imod, hvis du kan overskue det.

En bunke kærlighed i din retning :blomst:
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf canoodle » 19. maj 2016, 10:12

Eij, altså, hvor ER i søde :D :banan:

Jeg tager gerne imod hjælpen. Vil i ikke være søde at skrive en PM, så sender jeg lige tid og adresse :D
4
All Adventurous women do
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf Filipai » 19. maj 2016, 10:13

canoodle skrev:Eij, altså, hvor ER i søde :D :banan:

Jeg tager gerne imod hjælpen. Vil i ikke være søde at skrive en PM, så sender jeg lige tid og adresse :D


Jeg har smidt en PM :D
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf Annione » 19. maj 2016, 11:33

Hvor faen ligger Værløse?

Nå, men jeg kan godt komme og hjælpe med at flytte på lørdag. Er dog totalt spasser med en boremaskine.
4
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Jeg skal flytte tilbage til DK

Indlægaf Filipai » 19. maj 2016, 11:39

Annione skrev:Hvor faen ligger Værløse?

Nå, men jeg kan godt komme og hjælpe med at flytte på lørdag. Er dog totalt spasser med en boremaskine.


Ved Furesøen . Sådan mellem Ballerup og Farum. Jeg skal nok veje op for boremaskine egenskaber :P
2

Tilbage til "Forældre"