Stordriftsfordele ved barn nummer 3+ ?

Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4843
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6406

Re: Stordriftsfordele ved barn nummer 3+ ?

Indlægaf Stars » 4. sep 2016, 21:09

TomKah skrev:Jamen, jeg er enig i det at BFY skal være for alle. Det er DF's kæphest. Jeg synes bare stadig at barn nummer 3 har været billigere end de to første det er det hele.

Som teens har min nr. 3 nok kostet ca det samme som nr. 1 og 2 tilsammen :shock:
Ingen stordriftsfordele der :tie:

Mumler noget om dyrere fritidsinteresser, bevidsthed om tøjstil og generelt større socialt liv.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8874
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25434

Re: Stordriftsfordele ved barn nummer 3+ ?

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. sep 2016, 21:24

Stars skrev:
TomKah skrev:Jamen, jeg er enig i det at BFY skal være for alle. Det er DF's kæphest. Jeg synes bare stadig at barn nummer 3 har været billigere end de to første det er det hele.

Som teens har min nr. 3 nok kostet ca det samme som nr. 1 og 2 tilsammen :shock:
Ingen stordriftsfordele der :tie:

Mumler noget om dyrere fritidsinteresser, bevidsthed om tøjstil og generelt større socialt liv.


Og en mor der tænker "nå ja, det er jo den sidste..." :D
Kan da ihvertfald genkende billedet fra mig og mine søstre, hvor den yngste kom nemmere og hurtigere til tingene :lol:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Forældre"