Forældre hvordan kan I være det bekendt?

ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: Forældre hvordan kan I være det bekendt?

Indlægaf ajnaM » 25. okt 2016, 11:36

Jeg tænker, hun har set nogle ret almindelige ting, men laver nogle langt ude koblinger. Og så tænker jeg, at det er lidt trist, at man kan bo i et land og alligevel fange så lidt af kulturen.

I øvrigt er så godt som alt mit tøj sort, jeg går altid i tætte strømper, og jeg har permanent mor-knold. Jeg cykler, fylder min vandflaske op på offentlige toiletter, har bare tæer når jeg putter babyen på tagterrassen, holder picnic på det bare græs og lader gerne ældsten rulle sig i mudder. Det har jeg det helt fint med.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Forældre hvordan kan I være det bekendt?

Indlægaf dgd2007 » 25. okt 2016, 11:47

ajnaM skrev:[...]
I øvrigt er så godt som alt mit tøj sort, jeg går altid i tætte strømper, og jeg har permanent mor-knold. Jeg cykler, fylder min vandflaske op på offentlige toiletter, har bare tæer når jeg putter babyen på tagterrassen, holder picnic på det bare græs og lader gerne ældsten rulle sig i mudder. Det har jeg det helt fint med.

:shock: Så må det være dig, hun har set, og som nu har givet DK et dårligt navn i det store russiske rige! :lol:
0
ajnaM
Indlæg: 9908
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27006

Re: Forældre hvordan kan I være det bekendt?

Indlægaf ajnaM » 25. okt 2016, 11:48

dgd2007 skrev:
ajnaM skrev:[...]
I øvrigt er så godt som alt mit tøj sort, jeg går altid i tætte strømper, og jeg har permanent mor-knold. Jeg cykler, fylder min vandflaske op på offentlige toiletter, har bare tæer når jeg putter babyen på tagterrassen, holder picnic på det bare græs og lader gerne ældsten rulle sig i mudder. Det har jeg det helt fint med.

:shock: Så må det være dig, hun har set, og som nu har givet DK et dårligt navn i det store russiske rige! :lol:


Hehe, jeg tror ikke, jeg er alene. :P


Forresten kender jeg et par stykker, der har været udstationeret til Rusland. De har alle fået et kæmpe chok over kulturen, så jeg tænker, det nok går begge veje.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33854

Re: Forældre hvordan kan I være det bekendt?

Indlægaf JoyNips » 25. okt 2016, 12:29

Noget af det er da rigtigt nok, men om det er så rædselsfuldt afhænger nok af øjnene der ser...
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Forældre"