Når der går selfie i den...

HerErJeg
Indlæg: 4184
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5012

Når der går selfie i den...

Indlægaf HerErJeg » 4. dec 2016, 16:47

Vi har lige været til Sigurds juleshow i Herning. Det var en super oplevelse for små og store børn og deres forældre. På scenen blev der annonceret af Sigurd til sidst, at nu kunne alle tage et postkort og så ville han skrive en autograf lige så hurtigt som børnene kunne gå forbi.
Men det tog ikke længe, så går der selfie i den. Tag et billede med barn 1 og barn 2. Du skal også lige skrive på Bjørnen Bjørn eller en jule CD og køen går totalt i stå. For alle skal jo udnytte chancen og jo længere der ventes, jo mere skal der presses ud af situationen.
Det er ikke let at være Sigurd og begynde at afvise og sige nej, men jeg synes godt at forældrene kunne mærke lidt efter, om det nu også er nødvendigt, for alle kan se køen.

Hvorfor er det sådan, det er virkelig mig mig mig, og jeg tror faktisk at det er forældrenes ønske fremfor hvad børnene kunne tænke sig.
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Når der går selfie i den...

Indlægaf FruKuk » 4. dec 2016, 21:08

Hvis Sigurd ikke ønsker selfies eller andet gejl, så siger han vel nej. Men mon ikke Sigurd ønsker at yde en god service til dem, der giver ham smør på brødet?

Edit: Jeg ville så i øvrigt foretrække, hvis diverse kunstnere, etc ikke tillod andet end en hurtig autograf, men jeg magtet næsten heller ikke at stå i de dersens alen lange køer...
0

Tilbage til "Forældre"