Bad moms - Når der er plads til forbedring

Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 471
Likede indlæg: 3705

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Urtekussen » 18. sep 2018, 19:54

Der lå også længe en seddel i den ældstes sparegris med teksten: mor skylder 50 kroner.

Jeg har aldrig kontanter!
1
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 841
Likede indlæg: 5803

Indlægaf Bøtte » 7. nov 2018, 20:08

Da vi kom hjem fra vs igår opdagede jeg at barnet ikke havde cykelhjelm på, den lå i vs.

Gad vide hvad dem vi mødte på vejen tænkte om moderen med cykelhjelm og barnet uden :lol:
11
Olaf
Kort karma: 7
Likede indlæg: 241

Indlægaf Olaf » 7. nov 2018, 20:15

Urtekussen skrev:Der lå også længe en seddel i den ældstes sparegris med teksten: mor skylder 50 kroner.

Jeg har aldrig kontanter!

Her er vi ude i firecifrede beløb der skyldes (til hver af børnene selvfølgelig). :fløjt:
0
Sorenspige
Kort karma: 354
Likede indlæg: 1984

Indlægaf Sorenspige » 7. nov 2018, 20:18

I dag fik M på 2 år og 4 måneder en yoghurt smoothie. Da hun var færdig med at spise, stod der, at den er fra 3 år... Det havde jeg slet ikke overvejet at se efter, og jeg ved heller ikke hvorfor (men måske på grund af højt sukker indhold :genert:).
1
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 449
Likede indlæg: 5318

Indlægaf Zinde » 7. nov 2018, 20:29

Vi var til dans med den 4-årige her til aften. Hun havde spist lidt knækbrød, inden vi tog afsted, og så var planen at fodre hende af med lasagnerester fra køleskabet, når vi kom hjem. Mens hun dansede, blev vi enige om, at vi var nødt til at have noget snolder til aftenen, og da hun jo var med, fik hun lov at vælge en lille smule bland selv-slik, som hun spiste på vej hjem i bilen.
Vel hjemme går min mand igang med putning, og først da de er på vej på værelset til godnathistorie, slår det mig, at barnet ikke har spist. Jeg kalder og spørger hende, om hun er sulten. Det er hun, men “jeg troede bare vi fik slik til aftensmad i dag, mor”.
Så hun sad i nattøj og ble og spiste kold lasagne. Det kunne ellers være smukt at spise barnet af med et halvt knækbrød og 5 stykker slik, hvorefter vi selv skulle smovse.
Det er vist første gang, jeg har glemt at fodre en af dem :D
28
Mann tracht und Gott lacht
Ata
Kort karma: 18
Likede indlæg: 167

Indlægaf Ata » 11. nov 2018, 16:04

Jeg har for nylig gjort noget, der var så slemt, at jeg synes det var det værste, jeg nogensinde havde gjort som mor. Og nu har jeg GLEMT, hvad det var. Seriøst, enten er jeg verdens dårligste mor, at jeg sådan kan glemme det værste, jeg nogensinde har gjort!! Eller også har jeg fortrængt det af skam. :-D
7
Bergen
Kort karma: 13
Likede indlæg: 731

Indlægaf Bergen » 11. nov 2018, 16:24

"Lad nu være med at falde ned så så du skal på skadestuen."
"Skadestue? Du giver mig jo bare et plaster på."

Nåmen, godt så.
8
Barbara77
Kort karma: 0
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 17

Indlægaf Barbara77 » 12. nov 2018, 07:53

Torsdag aften havde jeg tilbudt min søn mad fra skolens kantine da jeg ikke rigtig gad, at smøre mange madpakker

På hans skole skal maden forudbestilles og betales over nettet, og da han fredag til frokosttid trasker i kantinen for at hente sin lasagne, kan kantinedamen da lige oplyse ham om at: "dine forældre har vist glemt at bestille til dig lille ven."

- Det føltes VIRKELIG godt i maven da han fortalte det v. afhentning... :gisp: :ae:
2
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 234
Likede indlæg: 2390

Indlægaf FruKuk » 17. nov 2018, 08:02

Lillebror er en værre kræsenpind, og der er ALT for mange ting, som han out of the blue pludselig ikke kan lide mere, så da han til morgenmaden udbryder "nu kan jeg heller ikke lide havregryn mere", bliver jeg nok liiiiidt træt, men undlader at tage konflikten og tilbyder en portion havrefras i stedet. 2 skefulde senere udbryder han "ej nu kan jeg heller ikke lide havrefras mere". Og her bliver jeg nok lidt mere end bare træt og får fortalt ham, at "nu stopper det simpelthen, og at han ikke får andre tilbud", hvorefter han bliver afleveret i børnehave uden morgenmad.

Da jeg kører fra børnehaven, ringer manden og fortæller, at både havregryn og havrefras nok har smagt sært, fordi mælken var sur...

Okay jamen så giver jeg da den 5 årige en undskyldning og lidt ekstra fredagsslik :genert:
31

Tilbage til "Forældre"