Bad moms - Når der er plads til forbedring

Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf vibbsen » 8. jan 2017, 19:23

Lismaens skrev:Jeg synes det bedste legeland på Sjælland er det i Køge. De har også fået en afdeling i Slangerup mener jeg det var, men vi har kun været dér i Køge. Her i Jylland er de godt nok tamme! :tie: Der er jo intet spændende.
Heldigvis er mine unger også ved at være for gamle til det. Der bliver dog stadig jævntligt inviteret til fødselsdag der.

Legelandet i Køge er vildt godt. Men ikke så godt som Dinos Legeland i Ishøj
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Studsgaard » 8. jan 2017, 19:27

Lismaens skrev:Livet bliver meget nemmere, når man ikke engang behøver at bruge sit stemmebånd på dem. Man skal dog lade være med at flytte 100m. fra en McD med en madglad tween, hvis man fortsat vil bekræftes i at være jordens dejligste skabning. Forkælede møgunge.


Jeg er ret glad for at se jeg ikke er eneste forældre der sms'er børnene selvom vi er i samme hus.
Jeg gider ikke stå og kalde en hel masse gange :devil: (eller gå ovenpå og hente dem) så jeg kan også godt finde på at sms'e eller FaceTime dem. :blush2:

Det har dog også givet bagslag. Datteren på seks elsker FaceTime. Hun bruger det tit
1
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Evapeva » 8. jan 2017, 19:48

vibbsen skrev:
Lismaens skrev:Jeg synes det bedste legeland på Sjælland er det i Køge. De har også fået en afdeling i Slangerup mener jeg det var, men vi har kun været dér i Køge. Her i Jylland er de godt nok tamme! :tie: Der er jo intet spændende.
Heldigvis er mine unger også ved at være for gamle til det. Der bliver dog stadig jævntligt inviteret til fødselsdag der.

Legelandet i Køge er vildt godt. Men ikke så godt som Dinos Legeland i Ishøj


Som er i kæde med dét i Fredericia. :) Der er gode siddepladser til forældrene! :gogo:
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf ajnaM » 8. jan 2017, 19:52

Bøtte skrev:Jeg er MEGET tæt på at bede min 4 årige holde kæft :genert: Hun snakker. Hele tiden. Jeg bliver idiot. :tie:

Jeg nøjes dog med at bede hende om at tie stille. Så helt bad mom er det ikke.


Jeg har flere gange måttet tage fat om begge arme på den 4-årige, bede ham om at kigge mig ind i øjnene, og meget tydeligt bede ham om at tie stille. :genert:

Jeg bliver simpelthen vanvittig, når han larmer/snakker/råber/synger k-o-n-s-t-a-n-t og i børnehaveniveau gennem flere døgn. :tie: Og jeg tænker ærligt talt, at hvis jeg får det sådan - jeg som elsker ham mere end noget andet i verden - så er der også andre, der vil synes, det er irriterende. Og så skal han sg* have det at vide.

Det ville være at gøre ham en bjørnetjeneste, hvis jeg lod som om, det var helt i orden at være megairriterende og højlydt. Det fortæller jeg i hvert fald mig selv. :D
3
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf ajnaM » 8. jan 2017, 19:53

Studsgaard skrev:
Lismaens skrev:Livet bliver meget nemmere, når man ikke engang behøver at bruge sit stemmebånd på dem. Man skal dog lade være med at flytte 100m. fra en McD med en madglad tween, hvis man fortsat vil bekræftes i at være jordens dejligste skabning. Forkælede møgunge.


Jeg er ret glad for at se jeg ikke er eneste forældre der sms'er børnene selvom vi er i samme hus.
Jeg gider ikke stå og kalde en hel masse gange :devil: (eller gå ovenpå og hente dem) så jeg kan også godt finde på at sms'e eller FaceTime dem. :blush2:

Det har dog også givet bagslag. Datteren på seks elsker FaceTime. Hun bruger det tit


Har din 6-årige sin egen mobiltelefon? :genert:

Hvornår begynder børn egentlig på sådan noget i dag? :gruble:
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Sorenspige » 8. jan 2017, 20:00

Jeg har været dårlig mor på den meget lidt sjove måde i dag.

Jeg har grædt foran ham pga. hans opførsel. Han flippede fuldstændig ud, da vi skulle hjem fra en legeaftale i dag. Vi taler skrigeri, ligge sig ned på gulvet og sparke fuldstændig uhæmmet :tie:. Han faldt til ro, da faren i huset, gav ham en slikkepind.

Da vi kom hjem, fortalte han glad min mand, at det havde været sjovt, og han havde vist glemt alt om den scene, for han sagde, at det gik godt med at sige farvel. Det var jeg ikke enig i, og så begyndte jeg at græde :genert:.

Jeg er desværre ikke helt på toppen psykisk, og jeg har virkelig svært ved at tackle det , når han opfører sig sådan.
Senest rettet af Sorenspige 8. jan 2017, 20:00, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Studsgaard » 8. jan 2017, 20:00

ajnaM skrev:
Studsgaard skrev:
Lismaens skrev:Livet bliver meget nemmere, når man ikke engang behøver at bruge sit stemmebånd på dem. Man skal dog lade være med at flytte 100m. fra en McD med en madglad tween, hvis man fortsat vil bekræftes i at være jordens dejligste skabning. Forkælede møgunge.


Jeg er ret glad for at se jeg ikke er eneste forældre der sms'er børnene selvom vi er i samme hus.
Jeg gider ikke stå og kalde en hel masse gange :devil: (eller gå ovenpå og hente dem) så jeg kan også godt finde på at sms'e eller FaceTime dem. :blush2:

Det har dog også givet bagslag. Datteren på seks elsker FaceTime. Hun bruger det tit


Har din 6-årige sin egen mobiltelefon? :genert:

Hvornår begynder børn egentlig på sådan noget i dag? :gruble:


Hun FaceTimer os fra ipaden.

Men ja hun har en aflagt mobil, men ikke en hun har fast med sig, men en der er i huset hvis hun skal være alene imen jeg lufter hund eller handler eller lignende. Eller i campingvognen når vi er på camping så hun kan ringe til os hvis vi er gået imens hun var ude at lege. Vi har ingen fastnet.
Der er ikke nogen i hendes klasse der har egen mobi (hvad jeg ved)
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf vibbsen » 8. jan 2017, 20:09

ajnaM skrev:
Bøtte skrev:Jeg er MEGET tæt på at bede min 4 årige holde kæft :genert: Hun snakker. Hele tiden. Jeg bliver idiot. :tie:

Jeg nøjes dog med at bede hende om at tie stille. Så helt bad mom er det ikke.


Jeg har flere gange måttet tage fat om begge arme på den 4-årige, bede ham om at kigge mig ind i øjnene, og meget tydeligt bede ham om at tie stille. :genert:

Jeg bliver simpelthen vanvittig, når han larmer/snakker/råber/synger k-o-n-s-t-a-n-t og i børnehaveniveau gennem flere døgn. :tie: Og jeg tænker ærligt talt, at hvis jeg får det sådan - jeg som elsker ham mere end noget andet i verden - så er der også andre, der vil synes, det er irriterende. Og så skal han sg* have det at vide.

Det ville være at gøre ham en bjørnetjeneste, hvis jeg lod som om, det var helt i orden at være megairriterende og højlydt. Det fortæller jeg i hvert fald mig selv. :D


Det må simpelthen være alderen.....For Emma snakker. Hele tiden. BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA...

Jeg.bliver.vanvittig. Så ti dog stille,barn.
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf vibbsen » 8. jan 2017, 20:14

Iøvrigt så tog jeg prisen som den suverænt værste skodmor idag....Jeg nægtede ganske enkelt barnet både is, softice, kanelsnegl, kage, slik og al andet da vi var i IKEA....

Det resulterede i at barnet var nødt til at græde hjerteskærende så hele IKEA kunne høre det. Og ved samme lejlighed gøre (højlydt) opmærksom på at hun IKKE blev trøstet.....Hvilket var ikke mindre end 2 gang idag...Seneste var i nat klokken 03.20 da barnet gerne ville trøstes i anledning af at hun savnede en afklippet storetå negl....

Men det værste var dog at jeg ikke ville sige undskyld. Hvis det var mit udgangspunkt, så ville hun ikke have nattøj på. Nixen Bixen Karen Bixen :tie:

Fandme godt at det er mandag i morgen så hun kan komme i børnehave og jeg kan få noget fred.....
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Urtekussen » 8. jan 2017, 20:16

Vi er rigtigt dårlige til at komme ud med børnene om vinteren.
Der har været flere dage i træk, hvor de har været i huset hele dagen, her i juleferien.

Og vi har en kæmpe have :blush:
4
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf vibbsen » 8. jan 2017, 20:16

Evapeva skrev:
vibbsen skrev:
Lismaens skrev:Jeg synes det bedste legeland på Sjælland er det i Køge. De har også fået en afdeling i Slangerup mener jeg det var, men vi har kun været dér i Køge. Her i Jylland er de godt nok tamme! :tie: Der er jo intet spændende.
Heldigvis er mine unger også ved at være for gamle til det. Der bliver dog stadig jævntligt inviteret til fødselsdag der.

Legelandet i Køge er vildt godt. Men ikke så godt som Dinos Legeland i Ishøj


Som er i kæde med dét i Fredericia. :) Der er gode siddepladser til forældrene! :gogo:


Gode siddepladser til forældrene er en af de vigtigste faktorer i det der med legeland...Og så at man kan købe kaffe til en fornuftig pris.....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Bøtte » 8. jan 2017, 20:31

vibbsen skrev:
ajnaM skrev:
Bøtte skrev:Jeg er MEGET tæt på at bede min 4 årige holde kæft :genert: Hun snakker. Hele tiden. Jeg bliver idiot. :tie:

Jeg nøjes dog med at bede hende om at tie stille. Så helt bad mom er det ikke.


Jeg har flere gange måttet tage fat om begge arme på den 4-årige, bede ham om at kigge mig ind i øjnene, og meget tydeligt bede ham om at tie stille. :genert:

Jeg bliver simpelthen vanvittig, når han larmer/snakker/råber/synger k-o-n-s-t-a-n-t og i børnehaveniveau gennem flere døgn. :tie: Og jeg tænker ærligt talt, at hvis jeg får det sådan - jeg som elsker ham mere end noget andet i verden - så er der også andre, der vil synes, det er irriterende. Og så skal han sg* have det at vide.

Det ville være at gøre ham en bjørnetjeneste, hvis jeg lod som om, det var helt i orden at være megairriterende og højlydt. Det fortæller jeg i hvert fald mig selv. :D


Det må simpelthen være alderen.....For Emma snakker. Hele tiden. BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA...

Jeg.bliver.vanvittig. Så ti dog stille,barn.


Jeg håber den fase snart slutter. :tie: Det er virkelig frygteligt, at man konstant skal forholde sig til alt hvad hun siger.
Og jeg fortæller hende også ind i mellem at hun ikke behøver snakke konstant.
Det resulterede så i at hun dag sagde til sin far om 'han da ikke kunne tie stille bare et øjeblik' :lol: Han så noget forbavset ud - jeg derimod kunne godt høre hvor præcis de samme ord kom fra :genert:
Senest rettet af Bøtte 8. jan 2017, 20:33, rettet i alt 1 gang.
8
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf vibbsen » 8. jan 2017, 21:11

Bøtte skrev:
vibbsen skrev:
ajnaM skrev:
Bøtte skrev:Jeg er MEGET tæt på at bede min 4 årige holde kæft :genert: Hun snakker. Hele tiden. Jeg bliver idiot. :tie:

Jeg nøjes dog med at bede hende om at tie stille. Så helt bad mom er det ikke.


Jeg har flere gange måttet tage fat om begge arme på den 4-årige, bede ham om at kigge mig ind i øjnene, og meget tydeligt bede ham om at tie stille. :genert:

Jeg bliver simpelthen vanvittig, når han larmer/snakker/råber/synger k-o-n-s-t-a-n-t og i børnehaveniveau gennem flere døgn. :tie: Og jeg tænker ærligt talt, at hvis jeg får det sådan - jeg som elsker ham mere end noget andet i verden - så er der også andre, der vil synes, det er irriterende. Og så skal han sg* have det at vide.

Det ville være at gøre ham en bjørnetjeneste, hvis jeg lod som om, det var helt i orden at være megairriterende og højlydt. Det fortæller jeg i hvert fald mig selv. :D


Det må simpelthen være alderen.....For Emma snakker. Hele tiden. BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA-BLA...

Jeg.bliver.vanvittig. Så ti dog stille,barn.


Jeg håber den fase snart slutter. :tie: Det er virkelig frygteligt, at man konstant skal forholde sig til alt hvad hun siger.
Og jeg fortæller hende også ind i mellem at hun ikke behøver snakke konstant.
Det resulterede så i at hun dag sagde til sin far om 'han da ikke kunne tie stille bare et øjeblik' :lol: Han så noget forbavset ud - jeg derimod kunne godt høre hvor præcis de samme ord kom fra :genert:


Vær lige sød og sig at S også snakker totalt sort halvdelen af tiden ????
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf vibbsen » 8. jan 2017, 21:17

Lismaens skrev:
vibbsen skrev:Iøvrigt så tog jeg prisen som den suverænt værste skodmor idag....Jeg nægtede ganske enkelt barnet både is, softice, kanelsnegl, kage, slik og al andet da vi var i IKEA....

Det resulterede i at barnet var nødt til at græde hjerteskærende så hele IKEA kunne høre det. Og ved samme lejlighed gøre (højlydt) opmærksom på at hun IKKE blev trøstet.....Hvilket var ikke mindre end 2 gang idag...Seneste var i nat klokken 03.20 da barnet gerne ville trøstes i anledning af at hun savnede en afklippet storetå negl....

Men det værste var dog at jeg ikke ville sige undskyld. Hvis det var mit udgangspunkt, så ville hun ikke have nattøj på. Nixen Bixen Karen Bixen :tie:

Fandme godt at det er mandag i morgen så hun kan komme i børnehave og jeg kan få noget fred.....


Sorry, men det er godt nok sjovt! :lol:


Ikke sådan rigtig....Bad Mom havde glemt at fjerne den store 3-i1 fra stuen efter at have klippet katteklør. Barn fandt den og besluttede at klippe sine egne negle....Det gik ikke så godt



Og så alligevel lidt....jeg var sådan WHAT :træt3:
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2017, 21:52

Lismaens skrev:Livet bliver meget nemmere, når man ikke engang behøver at bruge sit stemmebånd på dem. Man skal dog lade være med at flytte 100m. fra en McD med en madglad tween, hvis man fortsat vil bekræftes i at være jordens dejligste skabning. Forkælede møgunge.


:lol: Den bliver endnu sjovere når jeg forestiller mig at det er dit barn der er de blå talebobler :lol:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forældre"