Snik-snak tråd for forældre?

Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 9. okt 2018, 19:56

Kydser fingre for en god afklaring i morgen :kys:.
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 10. okt 2018, 04:37

Og tanker herfra Danseprinsesse :kys: Masser af gode tanker
1
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Danseprinsesse » 10. okt 2018, 19:12

Tak for gode tanker. :kys:

CT-skanningen var fuldstændig fin og normal, det samme var cancermarkører og de fleste organmarkører. De hælder til, at han muligvis har haft en mindre infektion i bugspytkirtlen kombineret med ny diabetesmedicin. Der er i hvert fald ikke længere mistanke om noget alvorligt. De følger op med nye blodprøver om 3 uger og kontrol af vægten for at se, om den har stabiliseret sig.
Pyha. :)
11
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 10. okt 2018, 19:38

Fantastisk, DP :banan:.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 11. okt 2018, 04:36

vi har sendt indmeldelse til den franske skole afsted. Jeg mangler lige svar på at de har plads, selvom rektor sagde da jeg var på besøg på skolen. Men jeg vil gerne have det på skrift inden jeg sender 5000 usd afsted til dem.

Det går faktisk godt på hans nuværende, han er blevet meget tryg og han er begyndt at kramme nogle af børnene når de møder ind og der er ingen tvivl om at han styrer showet ift de små. Elsker at de har så meget udeliv og oplever en masse med f.eks. at finde caterpillars og holde øje med udvilingen til de bliver sommerfugle, lave neg til fuglene, leger i mud kitcen osv. Det er lige ham. Det gør det naturligvis ikke nemmere at tage valget om at skifte. Jeg skal virkelig overbevise mig selvom at på sigt er den franske skole nok det bedste valg.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 11. okt 2018, 06:21

Find en viking. Han er næsten ikke større end de andre
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 11. okt 2018, 10:56

Årh, hvor dejligt DP. :kys:
Tillykke fristes man næsten til at sige :-D
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 11. okt 2018, 14:30

FormerlyKnownAs skrev:Find en viking. Han er næsten ikke større end de andre


Genialt :lol:
Er sikker på, at han også nok skal falde godt til på den franske skolen :kys:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 12. okt 2018, 05:12

Lillesøster har fået skoldkopper. Det havde hun også i sommer uden at være speciel syg. Det tager hun så revanche for denne gang. :( Det er allerværst mellem 22-02. Så der gør vi ikke så meget i søvn. :tie:

I dagtimerne går hun rundt og pylrer. Ind i mellem blomstrer hun lidt op og leger. Men ofte ikke ret længe af gangen.
Lur er ikke noget vi gør alverden i. Max en time på trods af manglende nattesøvn.
Vi har været hjemme på skift siden tirsdag. Håber virkelig hun bliver mere frisk i løbet af weekenden. Har aldrig set hende på denne måde før :(
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Danseprinsesse » 12. okt 2018, 06:33

Bøtte skrev:Lillesøster har fået skoldkopper. Det havde hun også i sommer uden at være speciel syg. Det tager hun så revanche for denne gang. :( Det er allerværst mellem 22-02. Så der gør vi ikke så meget i søvn. :tie:

I dagtimerne går hun rundt og pylrer. Ind i mellem blomstrer hun lidt op og leger. Men ofte ikke ret længe af gangen.
Lur er ikke noget vi gør alverden i. Max en time på trods af manglende nattesøvn.
Vi har været hjemme på skift siden tirsdag. Håber virkelig hun bliver mere frisk i løbet af weekenden. Har aldrig set hende på denne måde før :(


Rigtig god bedring med hende Bøtte. :ae:

Jeg var også ret overrasket over, hvor voldsomt det kan være med skoldkopper.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 12. okt 2018, 06:37

Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Lillesøster har fået skoldkopper. Det havde hun også i sommer uden at være speciel syg. Det tager hun så revanche for denne gang. :( Det er allerværst mellem 22-02. Så der gør vi ikke så meget i søvn. :tie:

I dagtimerne går hun rundt og pylrer. Ind i mellem blomstrer hun lidt op og leger. Men ofte ikke ret længe af gangen.
Lur er ikke noget vi gør alverden i. Max en time på trods af manglende nattesøvn.
Vi har været hjemme på skift siden tirsdag. Håber virkelig hun bliver mere frisk i løbet af weekenden. Har aldrig set hende på denne måde før :(


Rigtig god bedring med hende Bøtte. :ae:

Jeg var også ret overrasket over, hvor voldsomt det kan være med skoldkopper.


Tak :kys:

Storesøster var slet ikke så syg. Lidt feber de første dage, men slet ikke så ramt. Lillesøster er godt nok helt mast. Hun har lige haft 10 minutters nedsmeltninger over en sunlolly is, der blev ved at ‘falde ned’ i emballagen. Nu ser vi tv. Igen. Håber hun snart er klar til en lur. Det er jeg i hvert fald :genert:
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3726
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11281

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Danseprinsesse » 12. okt 2018, 07:22

Bøtte skrev:
Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Lillesøster har fået skoldkopper. Det havde hun også i sommer uden at være speciel syg. Det tager hun så revanche for denne gang. :( Det er allerværst mellem 22-02. Så der gør vi ikke så meget i søvn. :tie:

I dagtimerne går hun rundt og pylrer. Ind i mellem blomstrer hun lidt op og leger. Men ofte ikke ret længe af gangen.
Lur er ikke noget vi gør alverden i. Max en time på trods af manglende nattesøvn.
Vi har været hjemme på skift siden tirsdag. Håber virkelig hun bliver mere frisk i løbet af weekenden. Har aldrig set hende på denne måde før :(


Rigtig god bedring med hende Bøtte. :ae:

Jeg var også ret overrasket over, hvor voldsomt det kan være med skoldkopper.


Tak :kys:

Storesøster var slet ikke så syg. Lidt feber de første dage, men slet ikke så ramt. Lillesøster er godt nok helt mast. Hun har lige haft 10 minutters nedsmeltninger over en sunlolly is, der blev ved at ‘falde ned’ i emballagen. Nu ser vi tv. Igen. Håber hun snart er klar til en lur. Det er jeg i hvert fald :genert:


Ja, der er stor forskel på, hvor hårdt det er for dem. Det er også tarveligt, når nu I regnede med, at de begge havde fået det overstået.

Sygdom eller ej, så kan Knud også få de vildeste nedsmeltninger over, hvis hans mad "går i stykker" (at brødet f.eks. knækker i to stykker).


Sov godt. :kryds:
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 12. okt 2018, 11:39

Bøtte, hvor lyder det hårdt? Får hun Panodil og antihistamin? Jeg frygter skoldkopper rigtig meget, for hverken R eller M har haft det, og R fylder snart 5 år.

Rigtig god bedring med hende :kys:.
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sof » 12. okt 2018, 11:47

Der har været skoldkopper 3-4 gange i vores institution siden maj og hver gang håber jeg virkelig det er nu. Vil bare så gerne have det overstået inden gan bliver alt for bevidst. Er en smule traumatiseret af min egen omgang, som jeg tydeligt kan huske. Det var også først da jeg var 8 år.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 12. okt 2018, 12:11

Det lyder frygteligt med de skoldkopper. C er vaccineret for det og selvom den kun dækker 80-90 % så har han været udsat for dem af flere omgange og heldigvis har de ikke ramt. Er Dk egentlig ikke et at de få onde som ikke har det i vaccineprogrammet efterhånden?
0

Tilbage til "Forældre"