Snik-snak tråd for forældre?

xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf xxx---xxx » 17. feb 2016, 19:01

Thestral skrev:Her er datteren blevet syg på skiferien med feber så hun er beordret under dynen. Kors hvor jeg glæder mig til hun kommer hjem. Trangen til at passe sit syge barn forsvinder ikke bare fordi hun snart er 18 :genert:


Ja det forsætter vel hele livet. Det er både godt og skidt :D
Til gengæld har jeg stadig trængen til at blive "passet" på og af min mor og jeg er 30 år :lol:

Håber hun hurtigt er over feberen! ;)
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf xxx---xxx » 17. feb 2016, 19:04

Vibbsen Hun lyder altså fantastisk din datter :lun:


Kender i det når man er ved at revne af stolthed. Sådan så ens smil faktisk ikke kan blive større.
N er først rigtigt kommet i gang med at snakke nu. Og i dag begyndte han pludselig at synge. Som i synge rigtigt, lille Peter edderkop :lun:
Åh for helvede jeg blev så glad, og så stolt og så rørt at det er helt åndsvagt.
6
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 19:11

Nu læner jeg mig tilbage med min røde saftevand og griner lidt af dagen.

Vinterferie for alle pengene! Den mellemste laver trampe-tantrum gennem lejligheden fordi jeg ikke lader hende hælde morgenmaden på gulvet. Den yngste skriger i al sin overtræthed og den ældste bliver dybt ulykkelig over at den mellemste skal have hue på!?!? Wtf? Afsted til frisøren, mellemsten blev klippet så hun igen kan se noget ud gennem gardinerne. Hun "belønner" os ved ikke at ville sove middagslur. Manden går rundt og ligner en der har skidt i bukserne pga dum ryg og jeg får forberedt aftensmad og bagt boller. Aftensmaden forløber tidligt og uden ekstra "underholdning". Ved sengetid laver ældsten trampe-tantrum over at det jo faktisk var NU det var sengetid, men følger med ind på værelset med løftet om Rasmus Klump-højtlæsning. Bogen læses, første puttesang synges, mellemsten kravler ned fra mit skød og om bag stolen, skider og begynder straks at vræle "mi numbe!!!". Den store vil lede efter sin drikkedunk (som altid står ved siden af hendes seng om natten) og jeg skifter den mellemste. Ældsten er mistænksomt stille i mellemtiden. Kommer ud fra badeværelset og ser en salig ældsten med en halv bolle i hånden. "Mor, skal jeg spise den ulækre skræl?" (Skræl=skorpen, som hun ellers altid spiser) "Æhm, nej nej du kan bare smide det du ikke vil spise i skraldespanden. Bollerester parkeres på køkkenbordet mens mellemsten hyler "bonne bonne bonne" og bagefter bliver puttet lykkelig med en halv bolle. Yngsten falder trygt i søvn i farmands arme. Og nu drikker jeg min røde saftevand :-D
1
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf xxx---xxx » 17. feb 2016, 19:26

Cookie skrev:Nu læner jeg mig tilbage med min røde saftevand og griner lidt af dagen.

Vinterferie for alle pengene! Den mellemste laver trampe-tantrum gennem lejligheden fordi jeg ikke lader hende hælde morgenmaden på gulvet. Den yngste skriger i al sin overtræthed og den ældste bliver dybt ulykkelig over at den mellemste skal have hue på!?!? Wtf? Afsted til frisøren, mellemsten blev klippet så hun igen kan se noget ud gennem gardinerne. Hun "belønner" os ved ikke at ville sove middagslur. Manden går rundt og ligner en der har skidt i bukserne pga dum ryg og jeg får forberedt aftensmad og bagt boller. Aftensmaden forløber tidligt og uden ekstra "underholdning". Ved sengetid laver ældsten trampe-tantrum over at det jo faktisk var NU det var sengetid, men følger med ind på værelset med løftet om Rasmus Klump-højtlæsning. Bogen læses, første puttesang synges, mellemsten kravler ned fra mit skød og om bag stolen, skider og begynder straks at vræle "mi numbe!!!". Den store vil lede efter sin drikkedunk (som altid står ved siden af hendes seng om natten) og jeg skifter den mellemste. Ældsten er mistænksomt stille i mellemtiden. Kommer ud fra badeværelset og ser en salig ældsten med en halv bolle i hånden. "Mor, skal jeg spise den ulækre skræl?" (Skræl=skorpen, som hun ellers altid spiser) "Æhm, nej nej du kan bare smide det du ikke vil spise i skraldespanden. Bollerester parkeres på køkkenbordet mens mellemsten hyler "bonne bonne bonne" og bagefter bliver puttet lykkelig med en halv bolle. Yngsten falder trygt i søvn i farmands arme. Og nu drikker jeg min røde saftevand :-D



Jeg vidste slet ikke det var dig denne profil ;)
Men det kunne jeg jo læse nu :lol:

Puha hvor er jeg glad for vi kun har en enkelt - selvom det nu lyder meget sjovt alligevel :lol:
0
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 19:29

Det kan du sgu da ikke skrive uden at afsløre hvem faen du selv er :lol:
0
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 19:36

Never mind! Jeg har SELV luret mig frem til det :-D

Du har da også været på debatten i en hel del år ikke?
0
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Sorenspige
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 968
Likede indlæg: 9445

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 17. feb 2016, 19:37

Xxx, jeg kan godt forstå, at du er stolt. R er også begyndt at synge, og det er da noget af det sødeste :lun:.

I dag sang han "bjørnen sover", da hans far lå på en madras og lod som om, han sov.
2
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 19:40

Sorenspige skrev:Xxx, jeg kan godt forstå, at du er stolt. R er også begyndt at synge, og det er da noget af det sødeste :lun:.

I dag sang han "bjørnen sover", da hans far lå på en madras og lod som om, han sov.


Hvor kært! Ida, min mellemste på samme alder som N, synger "lille pikke ind i kop.." :slem:
1
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Sorenspige
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 968
Likede indlæg: 9445

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 17. feb 2016, 19:40

Cookie, den saftevand lyder meget velfortjent!

Jeg er så imponeret over, at du har 3 så små børn. Det er sejt :gogo:.

Her bøvler jeg med R, som ikke mener, at han skal sove - og bliver ved med at kalde. Jeg har lyst til at skrige.
0
Sorenspige
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 968
Likede indlæg: 9445

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 17. feb 2016, 19:41

Cookie, du kender også mig, hvis du ikke er klar over det :-D.
0
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Tibbler » 17. feb 2016, 19:42

Cookie skrev:Nu læner jeg mig tilbage med min røde saftevand og griner lidt af dagen.

Vinterferie for alle pengene! Den mellemste laver trampe-tantrum gennem lejligheden fordi jeg ikke lader hende hælde morgenmaden på gulvet. Den yngste skriger i al sin overtræthed og den ældste bliver dybt ulykkelig over at den mellemste skal have hue på!?!? Wtf? Afsted til frisøren, mellemsten blev klippet så hun igen kan se noget ud gennem gardinerne. Hun "belønner" os ved ikke at ville sove middagslur. Manden går rundt og ligner en der har skidt i bukserne pga dum ryg og jeg får forberedt aftensmad og bagt boller. Aftensmaden forløber tidligt og uden ekstra "underholdning". Ved sengetid laver ældsten trampe-tantrum over at det jo faktisk var NU det var sengetid, men følger med ind på værelset med løftet om Rasmus Klump-højtlæsning. Bogen læses, første puttesang synges, mellemsten kravler ned fra mit skød og om bag stolen, skider og begynder straks at vræle "mi numbe!!!". Den store vil lede efter sin drikkedunk (som altid står ved siden af hendes seng om natten) og jeg skifter den mellemste. Ældsten er mistænksomt stille i mellemtiden. Kommer ud fra badeværelset og ser en salig ældsten med en halv bolle i hånden. "Mor, skal jeg spise den ulækre skræl?" (Skræl=skorpen, som hun ellers altid spiser) "Æhm, nej nej du kan bare smide det du ikke vil spise i skraldespanden. Bollerester parkeres på køkkenbordet mens mellemsten hyler "bonne bonne bonne" og bagefter bliver puttet lykkelig med en halv bolle. Yngsten falder trygt i søvn i farmands arme. Og nu drikker jeg min røde saftevand :-D


Jeg har altså kæmpe respekt for jer med 3 eller flere børn - især når de er tæt i alder. Jeg bliver helt træt ved tanken :nerve:

Vi har to, med 5 1/2 år imellem
0
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 19:47

Det havde vi også gjort hvis vi var klogere.... eller var kommet tidligere igang med reproduktionen. Jeg var 31, da jeg blev gravid første gang, så for os var de nødt til at komme lidt tæt. Den yngste skulle dog ikke være kommet før næste år engang, men minipillerne syntes noget andet
0
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 19:49

Sorenspige skrev:Cookie, du kender også mig, hvis du ikke er klar over det :-D.


For høvlede da. Jeg får Marott til at snage og lure gør jeg. Sig det nuuuuuuuu!

Tis. Har fået halsbrand af saftevanden, så hurra for at jeg ikke er løbet tør for alminox :lol:
0
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 19:52

Sorenspige skrev:Cookie, den saftevand lyder meget velfortjent!

Jeg er så imponeret over, at du har 3 så små børn. Det er sejt :gogo:.

Her bøvler jeg med R, som ikke mener, at han skal sove - og bliver ved med at kalde. Jeg har lyst til at skrige.


Jeg føler mig ofte mere dum end sej
0
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Sorenspige
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 968
Likede indlæg: 9445

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 17. feb 2016, 20:00

Jeg ved ikke, hvem Marot er IRL :genert:.

Men du kender mig fra novembergruppen på FB. Det er mig med R (hvis det siger dig noget).
0

Tilbage til "Forældre"