Snik-snak tråd for forældre?

Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 17. feb 2016, 20:02

Cookie, jeg var også 31 første gang, og jeg har stadig kun et barn :lol:. Der er dog en mere på vej :lun:.

Nu er der vist ro, kom nok til at lyde lidt sur :genert:.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 17. feb 2016, 20:05

Pyha jeg bliver helt træt bare at læse din beretning Cookie :genert:

S opførte sig eksemplarisk i dag. Ingen udbrud, smiden sig på gulvet eller 'dumme mor'. Jeg gik ned og hentede hende. Og jeg ved jo godt at den tur på 800 m er alt for meget for hendes trætte ben :sarkasme: så jeg havde naturligvis medbragt sæbebobler og med lidt mor-snilde nåede vi hjem på 20 min. S har fast skide tid efter børnehaven, og da det var klaret gik vi i bad, helt uden protester, og jeg fik endda lov til at klippe hendes negle og flette hendes hår. Efter bad lavede jeg aftensmad, S får altid havregrød om onsdagen (stod det til hende fik hun det hver dag), og jeg fik en tortilla, så det var nemt. S elsker at vaske op, så hun vasker ofte madkasser op (og halvdelen af køkkenet) mens jeg laver mad, men i dag ville hun bare gerne se tv, så det fik hun lov til. Da hun var færdig med at spise gik hun i stuen og da jeg var færdig 10 min senere fandt jeg hende sovende på sofaen. Kl 17.55. Normalt sover hun tidligst kl 19 og det er ikke uden brok. Men det var forklaringen på de manglende protester, hun var simpelthen for træt :-D
Senest rettet af Bøtte 17. feb 2016, 20:07, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 20:07

Noget med R? Undskyld, men det siger mig intet :blush:
0
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 17. feb 2016, 20:09

Både Signe og jeg hænger i øvrigt i bremsen med forkølelse. Jeg har giga hovedpine og er vildt snottet. S er også snottet og hoster en del.
0
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 20:26

Sorenspige skrev:Jeg ved ikke, hvem Marot er IRL :genert:.

Men du kender mig fra novembergruppen på FB. Det er mig med R (hvis det siger dig noget).


Er du sikker på at du ikke mener december-gruppen?

Edit: nu har jeg luret det!! :afro:
Senest rettet af Cookie 17. feb 2016, 20:57, rettet i alt 1 gang.
0
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Tibbler » 17. feb 2016, 20:50

Jeg havde Yngstemanden til 4 års undersøgelse idag - 1 månedstid før han bliver 5 :genert:

121 cm - Jeg er spændt på, hvornår mine knægte vokser mig over hovedet. Storebror på 10 er omkring 150
1
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 17. feb 2016, 20:57

Cookie skrev:
Sorenspige skrev:Jeg ved ikke, hvem Marot er IRL :genert:.

Men du kender mig fra novembergruppen på FB. Det er mig med R (hvis det siger dig noget).


Er du sikker på at du ikke mener december-gruppen?


Vi er en blandet gruppe af mødre fra oktober, november og december. Oprindeligt kom vi fra november og decembertrådene på Jubii.
0
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 20:58

Har luret det nu. Glemmer engang imellem at jeg er med i den gruppe :stoned:
1
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 17. feb 2016, 21:00

Cookie skrev:Har luret det nu. Glemmer engang imellem at jeg er med i den gruppe :stoned:


Den er heller ikke rigtig aktiv mere. Jeg har sendt et grønt kort med hvem jeg er :-D.
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf xxx---xxx » 17. feb 2016, 21:02

Cookie skrev:Det kan du sgu da ikke skrive uden at afsløre hvem faen du selv er :lol:


Jeg hedder det samme som på den gamle debat ;-) og det samme som din datter irl :D (og er på din facebook hvis du har glemt det :lol:)
0
Brugeravatar
Cookie
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14. feb 2016, 16:24
Kort karma: 8
Geografisk sted: Herlev
Likede indlæg: 127

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Cookie » 17. feb 2016, 21:03

Sorenspige skrev:
Cookie skrev:Har luret det nu. Glemmer engang imellem at jeg er med i den gruppe :stoned:


Den er heller ikke rigtig aktiv mere. Jeg har sendt et grønt kort med hvem jeg er :-D.


Yes. Så det splitsekundet efter jeg selv havde regnet den ud.
Men du har da været i mange mange år på Jubii ikke?
0
Some cause happiness wherever they go; others whenever they go
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf xxx---xxx » 17. feb 2016, 21:05

Bøtte skrev:Pyha jeg bliver helt træt bare at læse din beretning Cookie :genert:

S opførte sig eksemplarisk i dag. Ingen udbrud, smiden sig på gulvet eller 'dumme mor'. Jeg gik ned og hentede hende. Og jeg ved jo godt at den tur på 800 m er alt for meget for hendes trætte ben :sarkasme: så jeg havde naturligvis medbragt sæbebobler og med lidt mor-snilde nåede vi hjem på 20 min. S har fast skide tid efter børnehaven, og da det var klaret gik vi i bad, helt uden protester, og jeg fik endda lov til at klippe hendes negle og flette hendes hår. Efter bad lavede jeg aftensmad, S får altid havregrød om onsdagen (stod det til hende fik hun det hver dag), og jeg fik en tortilla, så det var nemt. S elsker at vaske op, så hun vasker ofte madkasser op (og halvdelen af køkkenet) mens jeg laver mad, men i dag ville hun bare gerne se tv, så det fik hun lov til. Da hun var færdig med at spise gik hun i stuen og da jeg var færdig 10 min senere fandt jeg hende sovende på sofaen. Kl 17.55. Normalt sover hun tidligst kl 19 og det er ikke uden brok. Men det var forklaringen på de manglende protester, hun var simpelthen for træt :-D


Åh hvor sødt. Sådan en dag kan også være hård med alle de oplevelser de får når de er afsted.
0
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf xxx---xxx » 17. feb 2016, 21:07

Ang Marot (bare for lige at tale om hende også :D)
Så er det først nu jeg har luret at det er hende. Total undercover.
Det burde være lov at alle hed det samme som på det gamle sted.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 17. feb 2016, 21:51

xxx---xxx skrev:
Bøtte skrev:Pyha jeg bliver helt træt bare at læse din beretning Cookie :genert:

S opførte sig eksemplarisk i dag. Ingen udbrud, smiden sig på gulvet eller 'dumme mor'. Jeg gik ned og hentede hende. Og jeg ved jo godt at den tur på 800 m er alt for meget for hendes trætte ben :sarkasme: så jeg havde naturligvis medbragt sæbebobler og med lidt mor-snilde nåede vi hjem på 20 min. S har fast skide tid efter børnehaven, og da det var klaret gik vi i bad, helt uden protester, og jeg fik endda lov til at klippe hendes negle og flette hendes hår. Efter bad lavede jeg aftensmad, S får altid havregrød om onsdagen (stod det til hende fik hun det hver dag), og jeg fik en tortilla, så det var nemt. S elsker at vaske op, så hun vasker ofte madkasser op (og halvdelen af køkkenet) mens jeg laver mad, men i dag ville hun bare gerne se tv, så det fik hun lov til. Da hun var færdig med at spise gik hun i stuen og da jeg var færdig 10 min senere fandt jeg hende sovende på sofaen. Kl 17.55. Normalt sover hun tidligst kl 19 og det er ikke uden brok. Men det var forklaringen på de manglende protester, hun var simpelthen for træt :-D


Åh hvor sødt. Sådan en dag kan også være hård med alle de oplevelser de får når de er afsted.


Børnehave trætter så dejligt :-D
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Thestral » 18. feb 2016, 04:54

xxx---xxx skrev:
Thestral skrev:Her er datteren blevet syg på skiferien med feber så hun er beordret under dynen. Kors hvor jeg glæder mig til hun kommer hjem. Trangen til at passe sit syge barn forsvinder ikke bare fordi hun snart er 18 :genert:


Ja det forsætter vel hele livet. Det er både godt og skidt :D
Til gengæld har jeg stadig trængen til at blive "passet" på og af min mor og jeg er 30 år :lol:

Håber hun hurtigt er over feberen! ;)
Det må afhænge af moderen tænker jeg for jeg har ingen trang til at blive passet af min :genert:

Tak. Det gør jeg godt nok også. De skal køre dernede fra så der er ingen hurtig tur hjem
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Forældre"