Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 29. okt 2017, 06:39

Her mente hun det var morgen kl. 4, fik hende dog til at sove en halv time mere. Så 4.30 :træt:
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 29. okt 2017, 13:12

Denlilleglademy skrev:Jeg skrev i en anden tråd at det irriterer mig grænseløs af min søn har feber. Vi skal til fødselsdag i dag, min venindes datter, og vi så ret meget frem til det.

Torsdag da jeg hentede fra BH faldt han i søvn kl 17 med lidt feber, tog til om natten. Fint humør og nogenlunde energi fredag og lidt feber, tog til om aftnen og han sov kl 18. Lørdag- energi som normalt, dog med pauser hvor han liiige skulle tage en puster, let varm. Til aften meget varm og 38.2 ved 23 tiden. Lige nu...ingen feber og ok energi. Men han hoster og hoster. Det har han gjort en måneds tid, dog slet ikke som. U.

Skulle nogle komme her var de velkomne og min veninde skrev også st vi var velkomne. Det er 8 andre børn + voksne. Det er måske ikke smart når vi ikke ved hvad det er og evt. Har gemt gaver og andet væk vi har lavet så han ikke kommer i tanke om hvad planen var i dag, for han glædede sig rigtig meget.


Hvis det var et af mine børn og deres almene tilstand var fin og ingen feber, ville jeg tage af sted.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 29. okt 2017, 13:14

Sorenspige skrev:Hvornår var det morgen hos jer?

På trods af mange opvågninger var M klar til at stå op kl. 5.35. Men det er bestemt godkendt, når det er ny tid.


6.30 - de kan heldigvis selv tænde for en skærm, så deres mor kunne sove lidt længere :klap:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 29. okt 2017, 13:24

FruKuk skrev:
Sorenspige skrev:Hvornår var det morgen hos jer?

På trods af mange opvågninger var M klar til at stå op kl. 5.35. Men det er bestemt godkendt, når det er ny tid.


6.30 - de kan heldigvis selv tænde for en skærm, så deres mor kunne sove lidt længere :klap:


Det glæder jeg mig virkelig til :genert:
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 29. okt 2017, 13:43

Bøtte skrev:
FruKuk skrev:
Sorenspige skrev:Hvornår var det morgen hos jer?

På trods af mange opvågninger var M klar til at stå op kl. 5.35. Men det er bestemt godkendt, når det er ny tid.


6.30 - de kan heldigvis selv tænde for en skærm, så deres mor kunne sove lidt længere :klap:


Det glæder jeg mig virkelig til :genert:


Det forstår jeg godt - det er virkeligt skøøønt. Det hjælper jo ikke så meget, når det kun er den ene, der er stor nok.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 29. okt 2017, 13:45

FruKuk skrev:
Bøtte skrev:
FruKuk skrev:
Sorenspige skrev:Hvornår var det morgen hos jer?

På trods af mange opvågninger var M klar til at stå op kl. 5.35. Men det er bestemt godkendt, når det er ny tid.


6.30 - de kan heldigvis selv tænde for en skærm, så deres mor kunne sove lidt længere :klap:


Det glæder jeg mig virkelig til :genert:


Det forstår jeg godt - det er virkeligt skøøønt. Det hjælper jo ikke så meget, når det kun er den ene, der er stor nok.


Nej. Før V blev født fik S en iPad og så kunne jeg godt blunde lidt videre. Men V står jo endnu tidligere, så det er der intet vundet ved.
Men hvad 2-3 år så når vi også dertil :lol: :genert:
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 29. okt 2017, 13:46

Bøtte skrev:
FruKuk skrev:
Bøtte skrev:
FruKuk skrev:
Sorenspige skrev:Hvornår var det morgen hos jer?

På trods af mange opvågninger var M klar til at stå op kl. 5.35. Men det er bestemt godkendt, når det er ny tid.


6.30 - de kan heldigvis selv tænde for en skærm, så deres mor kunne sove lidt længere :klap:


Det glæder jeg mig virkelig til :genert:


Det forstår jeg godt - det er virkeligt skøøønt. Det hjælper jo ikke så meget, når det kun er den ene, der er stor nok.


Nej. Før V blev født fik S en iPad og så kunne jeg godt blunde lidt videre. Men V står jo endnu tidligere, så det er der intet vundet ved.
Men hvad 2-3 år så når vi også dertil :lol: :genert:


Det er prisen for at være så ung som dig Bøtte :D
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 29. okt 2017, 14:31

FruKuk skrev:
Bøtte skrev:
FruKuk skrev:
Bøtte skrev:
FruKuk skrev:
Sorenspige skrev:Hvornår var det morgen hos jer?

På trods af mange opvågninger var M klar til at stå op kl. 5.35. Men det er bestemt godkendt, når det er ny tid.


6.30 - de kan heldigvis selv tænde for en skærm, så deres mor kunne sove lidt længere :klap:


Det glæder jeg mig virkelig til :genert:


Det forstår jeg godt - det er virkeligt skøøønt. Det hjælper jo ikke så meget, når det kun er den ene, der er stor nok.


Nej. Før V blev født fik S en iPad og så kunne jeg godt blunde lidt videre. Men V står jo endnu tidligere, så det er der intet vundet ved.
Men hvad 2-3 år så når vi også dertil :lol: :genert:


Det er prisen for at være så ung som dig Bøtte :D


:slem: :lol:
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 29. okt 2017, 19:02

Denlilleglademy skrev:
FruKuk skrev:
Denlilleglademy skrev:Jeg skrev i en anden tråd at det irriterer mig grænseløs af min søn har feber. Vi skal til fødselsdag i dag, min venindes datter, og vi så ret meget frem til det.

Torsdag da jeg hentede fra BH faldt han i søvn kl 17 med lidt feber, tog til om natten. Fint humør og nogenlunde energi fredag og lidt feber, tog til om aftnen og han sov kl 18. Lørdag- energi som normalt, dog med pauser hvor han liiige skulle tage en puster, let varm. Til aften meget varm og 38.2 ved 23 tiden. Lige nu...ingen feber og ok energi. Men han hoster og hoster. Det har han gjort en måneds tid, dog slet ikke som. U.

Skulle nogle komme her var de velkomne og min veninde skrev også st vi var velkomne. Det er 8 andre børn + voksne. Det er måske ikke smart når vi ikke ved hvad det er og evt. Har gemt gaver og andet væk vi har lavet så han ikke kommer i tanke om hvad planen var i dag, for han glædede sig rigtig meget.


Hvis det var et af mine børn og deres almene tilstand var fin og ingen feber, ville jeg tage af sted.


Vi tog ikke med. Han har simpelthen hostet så meget og han er rigtig træt af det selv nu og har ondt i ribbenene. Han sagde selv at han gerne ville blive hjemme, men humør og energi har været rimelig. Vi har leget biograf og med Lego hele dagen. Her til aften var den oppe på 38.5 igen og han ville bare gerne i seng nu. Så det kom han.

Jeg har et par vigtige møder og rapport jeg skal lave færdig på abejdet de næste dage, så jeg håber at han kan komme afsted i Bh. Vi må se


Rigtig god bedring med ham.
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 29. okt 2017, 19:17

God bedring med ham :ae:.

Her er det nu M, der ikke har det for godt. Det skyldes dog tænder, men det er en virkelig strid omgang med meget ulykkelig baby over flere dage og nætter (og manden var på weekendtur).
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 29. okt 2017, 19:33

Den her unge (:-D) mor føler sig godt nok gammel og træt her efter weekenden! :genert:

Jeg startede jo selv med at være syg fredag. Hang godt i bremsen igår, hvor S og min mand blev syge. De var dog kun for alvor ramt nogle timer. Og var begge ok friske fra middag og frem. Omkring kl 22 blev min mand så ret dårlig igen. Og var skidt hele natten og det meste af i dag.

Og i morges meldte V sig så også med dårlig mave. S var stadig frisk, men dog småtspisende og lidt mat. Jeg hang stadig gevaldigt i bremsen og min mand havde meldt sig helt ud og sov bare formiddagen væk.
Mine forældre hentede pigerne kl 10.30 så jeg kunne sove lidt (har ikke sovet ret meget i nat). Og da jeg hentede dem begyndte S at klage over ondt i maven igen. Det resulterede så i en ordentlig omgang opkast i bilen :whine: Og en mor der ringede til sin mor og tudede. :genert; Det var bare det sidste jeg orkede lige der. Bilrengøring og 2 syge børn og en syg mand. Og mig selv, der stadig ikke rigtigt spiser og er virkelig træt og brugt.

Jeg ringede så til min leder, for at høre om jeg kunne ændre i mine fridage, og han bestemte at det måtte blive til en omsorgsdag i
morgen.
(Jeg startede for 14 dage siden, men i morgen er første reelle arbejdsdag, som fleksjobber starter man altid med en kort praktik, for at sikre man kan holde til jobbet, så var ret træt af at skulle starte med at være fraværende, men godt med en forstående leder).

Bilen er relativ ren og børnene sov hurtigt, jeg har fået lidt aftensmad og har nu lidt mere overskud igen.
1
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 29. okt 2017, 19:44

Bøtte, vi kan være sølle sammen :ae:. Jeg trænger til ferie efter denne weekend.
0
Sorenspige
Indlæg: 7102
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 969
Likede indlæg: 9466

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 29. okt 2017, 19:44

Altså ferie uden børn :D.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 29. okt 2017, 19:52

Den er jeg med på. :-D
Jeg trænger i den grad også til en ny weekend.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 30. okt 2017, 04:30

Jeg hader vintertid :sur:
3.45 vågnede den store og 4.45 vågnede den lille. :rulle:
Det betød selvfølgelig ikke at vi stod op. Men vi har heller ikle sovet siden (jeg har ikke sovet siden 2,45 hvor den lille vågnede og skulle have sutten). Sådan en stædig 4 årig kan jo sagtens holde sig vågen, hvis hun ikke lige føler for at skulle sove mere.
0

Tilbage til "Forældre"