Den sorte gryde

IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Den sorte gryde

Indlægaf IrmaPigen » 30. jul 2018, 12:08

Stadig ikke fundet en stor sort gryde, men loppemarkederne kommer vist også først for alvor her i september.

Til gengæld blev jeg enig med mig selv om, at også kunne bidrage til stemningen at have et bålfad stående ved eller langs haveindgangen. I sidste uge havde de så bålfad i Jysk til 125 kr., så jeg købte et.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Den sorte gryde

Indlægaf IrmaPigen » 14. okt 2018, 08:53

Kostumet er der næsten styr på.

Har købt en langærmet stram sort kjole med snører foran fra bryst til mave. Købt i en genbrug til 50 kr. Kjolen er kort og jeg skal have syet et langt tylskørt til at have uden på, jf. selvstændig tråd om tylskørt.

Så har jeg købt en fjerravn, som jeg skal have på skulderen. Jeg håber den kan sættes fast med noget velcro.

Maske og ravn leveres forhåbentlig snart.

Jeg har pt 4 lånte heksehatte at vælge imellem.

Så har jeg købt en heksemaske og en kroget heksenæse, for det tilfælde jeg ikke kan holde ud at have masken på eller den ikke dur sammen med at have en af hattene på.

Gryde - vi låner os nok frem til noget. Jeg har ikke helt fundet det, jeg gerne ville have. Gamle gruekedler koster i omegnen af 800 - 1000 kr på DBA, og det gider jeg simpelt hen ikke betale.

Røgmaskinen skal jeg have bestilt.

Jeg mangler også lige at finde et trækosteskaft til at stikke ned i gryden.

Min kærestes far har købt en masse slik med hjem fra Tyskland, så vi mangler bare nogle meget små poser vi kan blande i med feks to-tre stykker slik i hver (af hensyn til bakterier)

Nåja, så skal vi også lige bruge brænde til bålfaddet. Det nupper min kæreste hos hans forældre, siger han.

Min kæreste har købt et trashy skelet kostume. Vi går All in :D
2

Tilbage til "Hobby"