Er der andre som strikker og hækler? :)

Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1981

Re: Er der andre som strikker og hækler? :)

Indlægaf Evapeva » 29. okt 2017, 14:17

Jeg er i strikke/hækleklub med én, der ELSKER at hæfte ender. :slem: Smart, ikke?
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 310
Likede indlæg: 3093

Indlægaf lillebjoern » 29. okt 2017, 15:33

Evapeva skrev:Jeg er i strikke/hækleklub med én, der ELSKER at hæfte ender. :slem: Smart, ikke?

Findes den slags mennesker? :lol:
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 36
Likede indlæg: 637

Indlægaf Alphilia » 9. nov 2017, 18:21

Jeg har heller ikke så meget mod at hæfte ender
1
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 56
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 512

Indlægaf Craver » 16. nov 2017, 15:13

Uh, lige et pip fra en lurer her i tråden.

Jeg er ved at strikke bølgegenseren og havde nået et godt stykke, da det gik op for mig, jeg strikkede den helt forkert. Strikkede frem og tilbage fremfor rundt, og derfor kiksede bølgemønsteret. Men jeg aner ikke, hvordan man strikker rundt - er der nogen af jer, der kender til en billedguide eller en video, der viser det?
0
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Kalimsofie
Kort karma: 36
Likede indlæg: 573

Indlægaf Kalimsofie » 16. nov 2017, 15:41

Craver skrev:Uh, lige et pip fra en lurer her i tråden.

Jeg er ved at strikke bølgegenseren og havde nået et godt stykke, da det gik op for mig, jeg strikkede den helt forkert. Strikkede frem og tilbage fremfor rundt, og derfor kiksede bølgemønsteret. Men jeg aner ikke, hvordan man strikker rundt - er der nogen af jer, der kender til en billedguide eller en video, der viser det?

Har du en rundpind?
0
LaMariposa
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1834

Indlægaf LaMariposa » 26. nov 2017, 11:42

LaMariposa skrev:Hæklede jo pingvinen Tux for noget tid siden. Jeg er nu i gang med næste projekt, som min kæreste skal have i julegave. Han ønsker sig en hæklet udgave af den røde bandit på billedet her. Har ikke kunnet finde en opskrift, så må freestyle den, så den passer i størrelsen med Tux. Det har jeg ikke gjort så meget i før :-D

Det går fremad med at få produceret alle reservedelene til Beastie. Er ret tilfreds med støvlerne, som jeg fik lavet i går. Er til gengæld virkelig udfordret af armene og treforken, som jeg virkelig ikke kan gennemskue :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
LaMariposa
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1834

Indlægaf LaMariposa » 3. dec 2017, 18:01

LaMariposa skrev:
LaMariposa skrev:Hæklede jo pingvinen Tux for noget tid siden. Jeg er nu i gang med næste projekt, som min kæreste skal have i julegave. Han ønsker sig en hæklet udgave af den røde bandit på billedet her. Har ikke kunnet finde en opskrift, så må freestyle den, så den passer i størrelsen med Tux. Det har jeg ikke gjort så meget i før :-D

Det går fremad med at få produceret alle reservedelene til Beastie. Er ret tilfreds med støvlerne, som jeg fik lavet i går. Er til gengæld virkelig udfordret af armene og treforken, som jeg virkelig ikke kan gennemskue :D

Og så blev jeg endelig færdig :D Har aldrig prøvet at hækle uden opskrift før, men har stykket sammen af forskellige dele af andre opskrifter. Er selv ret godt tilfreds :genert: Håber min kæreste bliver glad den.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone

Tilbage til "Hobby"