Nedetid mandag d. 9. maj

Her kan du finde kedelig læsning om teknisk fnidder, opdateringer eller anden "vigtig" information fra Hr. Admin.
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1780

Nedetid mandag d. 9. maj

Indlægaf Patrick » 7. maj 2016, 14:09

Så er der problemer igen! :panik:

Vores udbyder har besluttet at lave en lille opdatering på mandag, som højest sandsynligt betyder at dette forum ikke længere virker på deres servere. De har lagt en midlertidig løsning ud, som skulle gøre, at vi kan køre videre på deres gamle software et godt stykke tid endnu (Så vidt jeg har kunne læse mig frem til er det formodentlig omkring slut 2018). Men om denne løsning virker efter hensigten ved jeg ikke før på mandag.

Jeg har ikke fået et præcist tidspunkt på hvornår de implementerer opdateringen, så adgangen til forummet bliver derfor lukket ned kort før midnat søndag aften, indtil alting virker som det plejer. Jeg forventer, hvis alt forløber som det skal, at siden er oppe igen i løbet af mandag formiddag.

Bliver der problemer med opdateringen, kan det godt ske at der bliver tale om en længere nedetid, eftersom det her selvfølgelig lige kommer midt i eksamensperioden.
8
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1780

Re: Nedetid mandag d. 9. maj

Indlægaf Patrick » 9. maj 2016, 11:28

Det ser ud til at vi er oppe at køre igen.

Hvis i opdager fejl eller generelt underlig opførsel på siden (Sådan, i ved.. Mere underligt end normalt), må i meget gerne sende mig en PB eller skrive en besked i tråden her: viewtopic.php?f=10&t=3200
11

Tilbage til "Information"