Angående opdateringer, rettelser og forbedringer fremover

Her kan du finde kedelig læsning om teknisk fnidder, opdateringer eller anden "vigtig" information fra Hr. Admin.
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1780

Angående opdateringer, rettelser og forbedringer fremover

Indlægaf Patrick » 30. aug 2015, 21:28

Hej debatmennesker

Min sommerferie slutter desværre i morgen, hvilket vil sige at jeg rent faktisk skal til at stå op om morgenen, og lave andet end at sidde her. Det kommer til at betyde, at der nok går lidt længere tid mellem de fleste rettelser som kræver et lidt større arbejde, end at slå et eller andet til og fra i forumindstillingerne. Ligeledes kan der forekomme dage hvor jeg ikke er online, i perioder med større projekter, eksamener eller lignende. Så hvis jeg ikke lige svarer, og det ikke drejer sig om noget teknisk stads, kan man sende besked til en moderator istedet.

De ting jeg har fået skrevet ned på min to-do liste indtil videre, og som jeg arbejder videre på, når jeg har tid er:

Høj prioritet:
  • Begrænse indlejrede citater. - Kan fikses ved en software opdatering, er igang med at teste offline.
  • Manglende notifikationer for likes - Samler information om fejlen her: viewtopic.php?f=10&t=544
  • Fjerne ignorerede brugere fra oversigten på "Nye indlæg" og "Ubesvarede indlæg".

Lav prioritet:
  • Få youtube bbcode til at kunne håndtere alle typer youtube-links. - Løsning er fundet, skal implementeres
  • Gør "til toppen" knappen i indlæg mere mobil-venlig.
  • Vis likede indlæg på profilsiden.
  • Vis likes ved mouseover på hjertet.
  • Google optimering. - Har lavet nogle små opdateringer
  • Fjerne "re:" i trådtitlen øverst i indlæg.
  • Vise smilies i kort.
  • Svarfunktion på kort/Gæstebog på profilside
  • en ignorerede brugere skal ikke kunne give kort til brugeren der har ignoreret dem

Done:
  • Genvej til overvågede tråde i menuen øverst til venstre.
  • Luk knap på kort-oversigt pop-up'en.
  • Rettet småfejl i visning af æøå i kortsystemet.

Hvis jeg har glemt eller overset noget der skal rettes, vil jeg gerne lige have besked.

Opdateret: 6. Juli 2016
9

Tilbage til "Information"