Reklamer!

Her kan du finde kedelig læsning om teknisk fnidder, opdateringer eller anden "vigtig" information fra Hr. Admin.
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1780

Reklamer!

Indlægaf Patrick » 5. jul 2016, 14:09

Så kom dagen!

Jeg forsøger at smide et stort flot reklamebanner op i toppen af siden her i løbet af ugen.

Det er der et par grunde til. For det første er jeg egentlig pisse nysgerrig efter at se, om det overhovedet giver mere end til en pose krydderboller. For det andet, har nogle af jer måske lagt mærke til at der har været et par fejl herinde der ikke rigtig forsvinder, uanset hvor længe der går. Hvis en forholdsvis uskyldig reklame for din lokale fiskebil gør, at jeg kan prioritere mere tid herinde uden at slagte min økonomi, tænker jeg at i måske overlever. Eller bare sætter en adblocker på, og så er det problem løst :D

Det skal lige siges, at uanset hvad vil dette komme på et tidspunkt. Lige nu er driftsomkostningerne stadig ret små, men vi er begyndt at presse vores lille hostingsløsning en smule efterhånden. Begynder vi at have for mange brugere på samtidigt eller ender med at opbruge al vores lagerplads, er det nødvendigt at opgradere til en ny server, hvilket medfører en mangedobling af omkostningerne.

Jeg kommer til at prøve mig frem med nogle forskellige størrelser og placeringer, indtil den endelige løsning er fundet. Der bliver selvfølgelig ikke tale om reklamer med video/lyd, midt i indlæg, mellem indlæg eller generelt steder der er generende for læsningen.
43

Tilbage til "Information"