Update: Hjælp! Hvor er mine kort?

Her kan du finde kedelig læsning om teknisk fnidder, opdateringer eller anden "vigtig" information fra Hr. Admin.
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1780

Update: Hjælp! Hvor er mine kort?

Indlægaf Patrick » 12. aug 2015, 19:19

Som mange har bemærket, kan man ikke se sine kort direkte fra et indlæg mere. Som kortsystemet var bygget op, var det muligt for alle brugere, at læse hinandens kort. Det har vist sig en smule besværligt at få disse knapper til at opføre sig ordentligt, så de er sat i skammekrogen indtil jeg finder en løsning.

Men! Kortene kan sagtens stadig uddeles og læses. De kan stadig tilgåes via. din profil.

Edit: Kort er nu gjort private, og kan læses fra knapperne i indlæg også.

Du finder din profil her:
kortguide1.png



På din profil kan du komme til kort ( :rulle: ), ved at trykke på "detaljer" ud for "Kort karma" nederst i "Brugerstatistikker"
kortguide2.png


Hvis det ikke virker, så send mig en besked.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Patrick 17. aug 2015, 09:52, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1780

Re: Hjælp! Hvor er mine kort?

Indlægaf Patrick » 17. aug 2015, 09:34

I burde nu gerne kunne se jeres kort direkte fra jeres indlæg.

Klikker i på tallet i øverste højre hjørne af jeres indlæg, skulle i kunne se de kort i har fået for det indlæg:
Indlægskort.png



Klikker i på tallet ved siden af "Kort karma" til venstre i jeres indlæg, kan i se samtlige kort i har modtaget:
kortkarma.png




Hvis i finder en måde at kunne se andres kort på, så send mig venligst en pb med det samme, med en så præcis beskrivelse af hvad du gør for at kunne se dem, så jeg kan få rettet fejlen.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5

Tilbage til "Information"