Autoovervågning

Her kan du finde kedelig læsning om teknisk fnidder, opdateringer eller anden "vigtig" information fra Hr. Admin.
Brugeravatar
Patrick
Admin
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 10. aug 2015, 15:35
Kort karma: 132
Likede indlæg: 1780

Autoovervågning

Indlægaf Patrick » 13. aug 2015, 00:53

Så lader det til at jeg har fået rodet rundt i databasen uden at ødelægge alting. :banan:

Det lader som sagt ikke til at min egen profil eller nye profiler er påvirket (Min meget hemmelige testprofil inkluderet, desværre), og da jeg af en eller anden årsag ikke har adgang til jeres profiler, har jeg kun kunnet stjæle Ultraviolets profil til at teste det. Og der lader det skam til at have virket.

Hvis i lige selv vil teste kan i hoppe ind i en tråd, dobbelttjek lige at i ikke overvåger tråden i forvejen:
overvågning1.png

Lav et indlæg i tråden, og se på den knap i lige dobbelttjekkede før. Hvis det ser således ud, har det virket, og jeg får en god dag:
overvågning4.png



Hvis det møg stadig ikke virker - Så brok dig HER!.


Hvis det har virket, så skal i lige gøre en sidste ting. Nemlig at fjerne alle de tråde i er blevet tvunget til at overvåge. Først skal i ind i jeres Brugerkontrolpanel:
overvågning3.png


Vælge "Overvågede fora og emner" i menuen til venstre:
overvågning2.png


Hvorefter i gerne skulle kunne se de tråde i overvåger. Hvis i gerne vil af med dem alle kan i trykke på "Vælg alle" nederst til højre, og derefter trykke på "Stop overvågning af valgte".
overvågning5.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1

Tilbage til "Information"