Vis os din hverdag...billedtråd
Re: Vis os din hverdag...billedtråd
Livet med kanin når man glemmer at stille strøelsen væk
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Siesta…
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
- Ado
- Kort karma: 3607
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 57633
- Kontakt:
Hunden og jeg har været ved stranden. Åh gud, hvor er det ét af de bedste steder man kan være.
17
- Ado
- Kontakt:
Nå, men jeg var i plantagen. Der var smukt som altid, og jeg er ikke bleg for at opdage nye steder derinde. I dag forsvandt skovbunden pludselig under mine fødder, og i stedet var der sump gemt under bladene, der havde forklædt sig som en skovbund. Jeg brugte 10 minutter på maven med at kæmpe med at komme op igen. Det er ret svært, vil jeg gerne informere om.
9
- Delfin
- Kort karma: 1266
- Geografisk sted: ..... Casa del Fino
- Likede indlæg: 26785
Ado skrev:Nå, men jeg var i plantagen. Der var smukt som altid, og jeg er ikke bleg for at opdage nye steder derinde. I dag forsvandt skovbunden pludselig under mine fødder, og i stedet var der sump gemt under bladene, der havde forklædt sig som en skovbund. Jeg brugte 10 minutter på maven med at kæmpe med at komme op igen. Det er ret svært, vil jeg gerne informere om.
Stakkels dig
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
01 10 24
02 05 22
30 08 23
01 10 24
- Ado
- Kontakt:
Delfin skrev:Ado skrev:Nå, men jeg var i plantagen. Der var smukt som altid, og jeg er ikke bleg for at opdage nye steder derinde. I dag forsvandt skovbunden pludselig under mine fødder, og i stedet var der sump gemt under bladene, der havde forklædt sig som en skovbund. Jeg brugte 10 minutter på maven med at kæmpe med at komme op igen. Det er ret svært, vil jeg gerne informere om.
Stakkels dig
Jeg var SÅ bange for om der var frøer og tudser.
0
- Delfin
- Kort karma: 1266
- Geografisk sted: ..... Casa del Fino
- Likede indlæg: 26785
Ado skrev:Delfin skrev:Ado skrev:Nå, men jeg var i plantagen. Der var smukt som altid, og jeg er ikke bleg for at opdage nye steder derinde. I dag forsvandt skovbunden pludselig under mine fødder, og i stedet var der sump gemt under bladene, der havde forklædt sig som en skovbund. Jeg brugte 10 minutter på maven med at kæmpe med at komme op igen. Det er ret svært, vil jeg gerne informere om.
Stakkels dig
Hvis der var nogen, blev de sikkert bange for dine bevægelser og hoppede langt væk og gemte sig
Jeg tror jeg ville være skrækslagen for at komme til at blive hængende der i timevis indtil nogen kom forbi
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
01 10 24
02 05 22
30 08 23
01 10 24
- Rullegardinia
- Kort karma: 100
- Likede indlæg: 3494
Ado skrev:Delfin skrev:Ado skrev:Nå, men jeg var i plantagen. Der var smukt som altid, og jeg er ikke bleg for at opdage nye steder derinde. I dag forsvandt skovbunden pludselig under mine fødder, og i stedet var der sump gemt under bladene, der havde forklædt sig som en skovbund. Jeg brugte 10 minutter på maven med at kæmpe med at komme op igen. Det er ret svært, vil jeg gerne informere om.
Stakkels dig
Det er ret hardcore, at dét er din bekymring og ikke at sidde fast der for evigt/blive suget helt under Det ville nok være det, jeg tænkte på, mens jeg kæmpede for at komme op
6
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
- Ado
- Kontakt:
Rullegardinia skrev:Ado skrev:Delfin skrev:Ado skrev:Nå, men jeg var i plantagen. Der var smukt som altid, og jeg er ikke bleg for at opdage nye steder derinde. I dag forsvandt skovbunden pludselig under mine fødder, og i stedet var der sump gemt under bladene, der havde forklædt sig som en skovbund. Jeg brugte 10 minutter på maven med at kæmpe med at komme op igen. Det er ret svært, vil jeg gerne informere om.
Stakkels dig
Det er ret hardcore, at dét er din bekymring og ikke at sidde fast der for evigt/blive suget helt under Det ville nok være det, jeg tænkte på, mens jeg kæmpede for at komme op
Jeg ved det. Men min frygt for de dyr er virkelig stor og slet ikke rationel.
Men jo, jeg var sgu lidt småbange for hvor længe jeg skulle ligge der.
1
Stakkels dig
bare tanken ik, faldedødomsmiley
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do
Winners never quit
Quitters never win
Winners never quit
Quitters never win
-
- Kort karma: 86
- Likede indlæg: 2316
Juhuu, så er nogle af sæsonens gæster begyndt at melde deres ankomst
13
Boevsedragen skrev:Juhuu, så er nogle af sæsonens gæster begyndt at melde deres ankomst
Det er simpelthen så hyggeligt at følge med i
———————————————
Til tråden kommer her en anbefaling til dem der måtte have brug for det
Denne vandpose til trillebør koster 90 penge i Harald Skrald og virker efter hensigten - Jeg er småbegejstreret fordi jeg slipper for at slæbe vandslange frem og tilbage
Og lige et fodbad til mulernes fødder så de kan få lidt fugt i denne hede :-)
1
- RavenClaw
- Kort karma: 680
- Geografisk sted: Fyyyn
- Likede indlæg: 14358
Ikke verdens værste garderobenummer at få
5
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
- Pjeps
- Kort karma: 801
- Geografisk sted: Det skønne København
- Likede indlæg: 15754
Jeg har lavet en lille køkkenhave i min mini have. Hold op jeg har brugt meget jord, godt man kan hente gratis jord på genbrugspladsen.
10
- Pjeps
- Kort karma: 801
- Geografisk sted: Det skønne København
- Likede indlæg: 15754
Jeg er i gang med at trylle gamle møbler om til nye farvestrålende møbler. Der skal lige være nogle spotpunker i pangfarver i min stue. Så jeg er startet med en lilla reol
7