Mit nye liv i København

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 26. jan 2018, 20:26

Anilara skrev:Jeg kom lige i tanke om et tip, som du måske allerede kender...
Men hvis du ikke har den, så hent TooGoodToGo appen, og se om der er nogle lækre steder tæt på dig, som sælger ud af rester - tænker det var en idé, nu du skal leve lidt skrabet den første tid :)


Super godt tip. Jeg har den allerede og har sådan glædet mig til at bruge den i KBH, for i Aalborg var udvalget virkelig sølle :-D
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 1. feb 2018, 20:12

I går pakkede jeg bilen og kørte endeligt mod KBH :-) Jeg bor her de første par dage/den første uge hos min gode veninde på Nørrebro. Hun bor kun 1 km fra min lejl, så jeg kan lige smutte derhen lynhurtigt (og fange Pokémon imens :fløjt: ) og se til den. Maleren er kommet rigtigt langt, og lejligheden var bare SÅ flot. Jeg glæder mig så meget til, at den er færdig nok lørdag eller søndag.

Mandag er der bestilt flyttefirma :love:

Jeg har i dag haft første arbejdsdag, og jeg har kørt rundt i KBH, været på apoteket, i Netto, fået pizza med min veninde osv..
Og btw, allerede lært, at hvis man træder ud på en cykelsti, så er man fucking DØD.

Jeg er bare SÅ GLAD :dåne:

Senere, når jeg har fået lejligheden helt og mine ting, så skal jeg på jagt efter et spisebord, spisebordsstole, en fed lænestol, reoler, småting osv.. Jeg har selv kun en sofa, en seng og et spisebord, der bliver for stort til denne lejlighed. Og så en helveds masse nipsting.
Jeg kan ikke vente! Jeg har dog ikke råd til alle tingene denne måned, så det må komme lidt efter lidt.

YAY!
22
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 1. feb 2018, 20:25

Lidt billeder fra skønne Nørrebro i dag :love2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7768

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Filipai » 1. feb 2018, 20:39

kidkomb skrev:
LadyFox skrev:
kidkomb skrev:Og så, mine damer, kan man blive ekspederet af miiiig :banan:
Så ja, Gentofte er bare bedre :-D

Det kan man aldrig når jeg er i IKEA :whine:

Det er faktisk sært så få mennesker jeg støder på derude, taget i betragtning hvor mange jeg kender der kommer der :lol:
Jeg skal bestræbe mig på at være der, når du kommer! :-D

Jeg må erkende at jeg har spottet dig en del gange efterhånden. Det er bare altid på mine grimme fedtede hår dage :D Så jeg undlader at hilse :genert:

Men jeg vil meget gerne med på debattur i Ikea, og har bil og alt muligt :D
Vi bor 5 minutter agtigt fra Gentofte, og er der lidt for ofte, så da vi var i den i Tåstrup for et par uger siden var det en helt anden verden.

Nu flytter vi snart tættere på den, så er det so long til Gentofte Ikea for en stund.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf kidkomb » 1. feb 2018, 22:50

Filipai skrev:
kidkomb skrev:
LadyFox skrev:
kidkomb skrev:Og så, mine damer, kan man blive ekspederet af miiiig :banan:
Så ja, Gentofte er bare bedre :-D

Det kan man aldrig når jeg er i IKEA :whine:

Det er faktisk sært så få mennesker jeg støder på derude, taget i betragtning hvor mange jeg kender der kommer der :lol:
Jeg skal bestræbe mig på at være der, når du kommer! :-D

Jeg må erkende at jeg har spottet dig en del gange efterhånden. Det er bare altid på mine grimme fedtede hår dage :D Så jeg undlader at hilse :genert:

Men jeg vil meget gerne med på debattur i Ikea, og har bil og alt muligt :D
Vi bor 5 minutter agtigt fra Gentofte, og er der lidt for ofte, så da vi var i den i Tåstrup for et par uger siden var det en helt anden verden.

Nu flytter vi snart tættere på den, så er det so long til Gentofte Ikea for en stund.

Ih, Filipai! Hvad nu hvis JEG har en dårlig hårdag? Så går du bare der og spotter mig i hemmelighed :sur:

Hvis du kommer så ofte, så burde du næsten smide de der deo's af på et tidspunkt? Jeg kan bare mobilepay'e dig :blomst:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7768

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Filipai » 1. feb 2018, 23:11

kidkomb skrev:Ih, Filipai! Hvad nu hvis JEG har en dårlig hårdag? Så går du bare der og spotter mig i hemmelighed :sur:

Hvis du kommer så ofte, så burde du næsten smide de der deo's af på et tidspunkt? Jeg kan bare mobilepay'e dig :blomst:


Du skal skam ikke give noget for den. Men ja har tænkt det flere gange at jeg bare skulle smide det af. Skal i hvert fald der ud i enten næste uge eller ugen efter, hvis du smider en pb eller et kort med hvornår du er at finde der, så prøver jeg at passe det ind :D
Sidst jeg spottede dig var jeg der sådan 2 minutter i luk, så tænkte jeg at det nok var vigtigere at få de sidste kunder igennem, og jeg tager altid tast selv kassen :D
1
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33854

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf JoyNips » 2. feb 2018, 06:55

Det der, det er ikke en 25’er fra Pronto...
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf lillebjoern » 2. feb 2018, 08:44

Viskelæder skrev:Lidt billeder fra skønne Nørrebro i dag :love2:


Det er lige ved siden af mig :D På Stefansgade. Det er et efterhånden rigtig hyggeligt kvarter :lun:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Alphilia » 2. feb 2018, 19:16

Hvis du skal have pizza udenfor Nørrebro men i cykelafstand så sæt kurs mod Nordvest hvor der både er Ugly Duck og Behov. Det er nogle af de bedste pizzaer i Kbh synes jeg.

Og hvor er der mange andre debattører på Nørrebro :D
1
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4843
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6406

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Stars » 2. feb 2018, 20:29

kidkomb skrev:Og så, mine damer, kan man blive ekspederet af miiiig :banan:
Så ja, Gentofte er bare bedre :-D

Jeg er med på holdet, der foretrækker Gentofte.

Nogle gange ER man bare nødt til at tage til Tåstrup, fordi udvalget er større :(
1
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf LadyFox » 2. feb 2018, 20:30

Alphilia skrev:Hvis du skal have pizza udenfor Nørrebro men i cykelafstand så sæt kurs mod Nordvest hvor der både er Ugly Duck og Behov. Det er nogle af de bedste pizzaer i Kbh synes jeg.

Og hvor er der mange andre debattører på Nørrebro :D

Ugly Duck har jeg aldrig hørt om, er den ny? Hvor ligger den?
1
...
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20376
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 763
Likede indlæg: 43764

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf paint » 2. feb 2018, 21:11

LadyFox skrev:
Alphilia skrev:Hvis du skal have pizza udenfor Nørrebro men i cykelafstand så sæt kurs mod Nordvest hvor der både er Ugly Duck og Behov. Det er nogle af de bedste pizzaer i Kbh synes jeg.

Og hvor er der mange andre debattører på Nørrebro :D

Ugly Duck har jeg aldrig hørt om, er den ny? Hvor ligger den?


http://uglyduck.tribecanv.dk/

Et lidt specielt sted, hvor man også går meget op i øl. De laver en slags kombination af amerikansk-siciliansk-style-pizza - bagt i stenovn.
Adressen står på deres website
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf LadyFox » 2. feb 2018, 21:16

paint skrev:
LadyFox skrev:
Alphilia skrev:Hvis du skal have pizza udenfor Nørrebro men i cykelafstand så sæt kurs mod Nordvest hvor der både er Ugly Duck og Behov. Det er nogle af de bedste pizzaer i Kbh synes jeg.

Og hvor er der mange andre debattører på Nørrebro :D

Ugly Duck har jeg aldrig hørt om, er den ny? Hvor ligger den?


http://uglyduck.tribecanv.dk/

Et lidt specielt sted, hvor man også går meget op i øl. De laver en slags kombination af amerikansk-siciliansk-style-pizza - bagt i stenovn.
Adressen står på deres website


Ah. Tribeca NV Kender jeg udmærket, vidste dog ikke at de havde udvidet. :) Der må jeg kigge forbi en dag.
1
...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 3. feb 2018, 13:15

JoyNips skrev:Det der, det er ikke en 25’er fra Pronto...



Du har ret! Det var en nr ... 27, tror jeg, fra Gusto Italiano, min venindes yndlingspizzaria på Jagtvej :D Pronto skal indvies, når jeg bor i lejligheden :lun:

Altanen er i øvrigt blevet malet grå, og den er bare så flot. Glæder mig til at vise billeder!
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mit nye liv i København

Indlægaf Viskelæder » 3. feb 2018, 13:17

lillebjoern skrev:
Viskelæder skrev:Lidt billeder fra skønne Nørrebro i dag :love2:


Det er lige ved siden af mig :D På Stefansgade. Det er et efterhånden rigtig hyggeligt kvarter :lun:


Der er bare SÅ hyggeligt. Elsker at gå rundt i de gader :love:
0

Tilbage til "Livets forhold"