424 mio hvad så?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Lalana
Kort karma: 37
Likede indlæg: 531

Re: 424 mio hvad så?

Indlægaf Lalana » 17. jan 2018, 18:45

Hmm... kan man ikke købe en lille ø for 400 mio? Så kunne jeg bo der i en hytte og med et lager af G&T.. og en ismaskine naturligvis.

Ellers ville det helt sikkert være at gå meget ned i tid på jobbet eller måske bare frivilligt arbejde. Og rejse en HEL masse, både kæresten og familien skulle med af et par omgang.
Et hus på landet og beholde min lejlighed i kbh til weekend ture
0
ajnaM
Kort karma: 188
Likede indlæg: 3717

Indlægaf ajnaM » 17. jan 2018, 18:52

Jeg tror, jeg ville gøre lidt som hende, der vandt en masse penge for et par år siden. Investere pengene i nogle fede huse et lækkert sted og så indkvartere familie og gode venner i nærheden af mig. Betale deres eventuelle gæld af og give dem mulighed for at bo gratis eller billigt. Generelt ville jeg have lyst til at dele med dem, der var tæt på. Tanken om at vinde en masse penge og så bare holde det for mig selv ligger mig meget fjernt.

Jeg ved ikke helt med arbejde, men jeg tror måske nok, jeg ville sige op. :D Købe et par gode heste og bruge tid på det, ungerne og alt muligt andet.

... Og så ville jeg købe et sommerhus i Tibirke Bakker. :love:
0
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 413
Likede indlæg: 2161

Indlægaf Falstria » 17. jan 2018, 19:02

Lalana skrev:Hmm... kan man ikke købe en lille ø for 400 mio? Så kunne jeg bo der i en hytte og med et lager af G&T.. og en ismaskine naturligvis.

Ellers ville det helt sikkert være at gå meget ned i tid på jobbet eller måske bare frivilligt arbejde. Og rejse en HEL masse, både kæresten og familien skulle med af et par omgang.
Et hus på landet og beholde min lejlighed i kbh til weekend ture

Du kan købe en meget stor Ø faktisk, for det beløb.
Såfremt der er sådan en til salg.
Anholt ville være mit bud på en ø i den prisklasse.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 12
Likede indlæg: 237

Indlægaf RavenClaw » 17. jan 2018, 19:07

Jeg ville ikke holde op med at arbejde, jeg tror, jeg ville kede mig alt for meget.

Til gengæld ville jeg købe mig en bil, en lejlighed og betale min fars huslån ud. Så ville jeg sætte hans gård i stand for et par millioner.

Jeg ville nok ikke fortælle nogen, at jeg havde vundet så mange penge. Jeg ville være bange for, alt kom an på pengene efterfølgende. Jeg tror til gengæld, jeg ville forsøge at leve så normalt et liv som muligt, selvfølgelig med ekstra goder som lange rejser osv. Jeg ville også donere omkring de 100 mio. til forskellige formål, for jeg ville aldrig kunne komme til at bruge alle pengene i min levetid alligevel
0
Brugeravatar
vulpesVelox
Kort karma: 55
Geografisk sted: intetsteds og allevegne
Likede indlæg: 1160

Indlægaf vulpesVelox » 27. jan 2018, 23:37

Broderparten ville jeg låne ud til min nye ven, Elon. Resten ville jeg solde op.
1
Hvorfor udvider DR ikke programfladen med det helt åbenlyse "Proktologer Uden Grænser"?

Tilbage til "Livets forhold"