Hvad er den værste I har lugtet?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
oOxXxOo
Indlæg: 558
Tilmeldt: 8. feb 2016, 18:56
Kort karma: 74
Likede indlæg: 546

Re: Hvad er den værste I har lugtet?

Indlægaf oOxXxOo » 3. mar 2018, 15:37

Frisk blødning fra endetarmen og Melæna
Fækulent opkast.
Afføring fra en med norovirus.
Et påkørt rådyr hvor galdeblæren var gået i stykker
Surstrømning

Ellers er jeg ikke så sippet..
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad er den værste I har lugtet?

Indlægaf Juki » 6. mar 2018, 01:37

Sådan et velbesøgt festivaltoilet, uden skyl, en varm sommerdag er også pænt klamt :tie:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
pisimodvind
Indlæg: 274
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:24
Kort karma: -10
Likede indlæg: 206

Re: Hvad er den værste I har lugtet?

Indlægaf pisimodvind » 6. mar 2018, 10:06

råd
0
Onager
Indlæg: 95
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:21
Kort karma: 12
Likede indlæg: 227

Re: Hvad er den værste I har lugtet?

Indlægaf Onager » 6. mar 2018, 16:38

Stegte citroner. Næppe det værste, men det er en af de få lugte, der har sat sig fast, som noget der skal undgås.
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvad er den værste I har lugtet?

Indlægaf OberstNasig » 12. mar 2018, 21:44

Skriverjomfruen skrev:
OberstNasig skrev:Jeg er meget lidt sart med lugte. Jeg kan godt lugte, hvis noget lugter grimt, men jeg får ikke en fysisk reaktion af det.
Der var dog een episode i en netto med lugt, som jeg stadig kan huske.
Jeg skulle handle med min kæreste i vores lokale netto og da vi træder ind i butikken, er der en virkelig grim lugt, der ligger tungt overalt. Den lugter i en retning af råd, menneske-safter og sukkersyge. Den der grimme lugt intensiveres så, da vi gik ned imod kassen og her får vi øje på en mand, der ser helt ekstremt beskidt ud. Hud, tøj og hår har fuldstændig samme farve, nemlig brunt og gråligt. Han står og støtter sig op ad kassen ved at læne sig indover den og udstøde sådan nogle dybe klagelyde. Jeg tror simpelthen, at han har stået og haft det virkelig dårligt, men jeg må tilstå, at jeg ikke hjalp ham. Jeg må indrømme, at jeg er lidt små-nervøs for sådan nogle typer,


Har prøvet det samme i en Netto. Det skulle vel aldrig være på Jagtvej? Det lyder som den samme mand.


Nej, det er ikke den godt nok :)
1
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Hvad er den værste I har lugtet?

Indlægaf Evapeva » 17. mar 2018, 23:04

Høns/hønselort. Har oplevet lugten af sådan en 20 stykker, som gik i en tillukket mellemgang, inden de skulle slagtes. Fy for satan.

Er med på barselsflåd. Kan ikke sammenlignes med mensesblod, barselsblod er langt mere rovdyr-agtigt.

Ellers ja - mandelpropper. I det hele taget lugten fra svælget, når man har halsbetændelse.

Lortebleen på en 3-årig. Jeg venter spændt som et æg på, at Midtersten tager sig sammen og får smidt bleen. :engel:
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Buccaneer
Indlæg: 35
Tilmeldt: 10. mar 2018, 13:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 21

Re: Hvad er den værste I har lugtet?

Indlægaf Buccaneer » 19. mar 2018, 12:38

Hvis nogen har lyst til at afprøve grænser hvad lugt angår, så kan jeg anbefale surstrømning. Efter at have haft næsen i sådan en dåse, nægter hele kroppen ganske enkelt at acceptere, at det skulle kunne være menneskeføde, eller endda dyrefoder. Jeg er dog selv gået hele vejen, og det smager egentlig udmærket på rugbrød med øl og brændevin til. Men husk at dåsen skal være helt rund af gasser fra forrådnelsesprocessen, før end det er rigtig godt :)
0
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy

Tilbage til "Livets forhold"