De værste gæster?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 8977
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1010
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21796

De værste gæster?

Indlægaf Purple Haze » 19. feb 2018, 17:07

Læste en artikel i Søndagsavisen om dårlige gæster og hvorfor det nu kunne være at folk nogen gange har svært ved at være ordentlige gæster og værter (for værten er også ansvarlig nogen gange, hvis de ikke sørger for ordentlig forventningsstemning).

Der var små anekdoter om alt fra at "gæsterne havde kedeligt tøj på" til "han knaldede min kone".

Men kom her med dine historier.
Så kan vi andre lærer what not to do :P
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19587
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: De værste gæster?

Indlægaf LadyFox » 19. feb 2018, 17:20

Jeg havde en roomie der tit havde gæster med hjem, vi delte lejligheden sådan at alt var fælles og han sov i soveværelset og jeg sov i sofaen, på et tidspunkt havde han et par stykker med op, og sove, jeg sov i forvejen og den ene gæst hun valgte så helt uprovokeret at lægge sig ved siden af mig med hovedet i min fodende, jeg skubbede hende ned og bad hende skride ind til min roomie. Næste morgen prøvede hun mit tøj uden at få lov.

En anden gæst i den lejlighed var gået med os andre temmelig langt fra en koncert til efterfest hos os, det første han gjorde var at sætte sig trekvarter på toilettet og skide hele kummen til for så bare at gå uden et ord og uden at trække ud og bruge børsten.

At have et "punker kollektiv" i en toværelses lejlighed var på rigtig mange punkter ret op af bakke. Hold nu kæft vi havde trælse gæster jævnligt.
8
...
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: De værste gæster?

Indlægaf Zoxa » 19. feb 2018, 17:43

Enten er jeg ikke så sart eller også har mine gæster bare upåklagelige manerer... men der var dog en gang hvor jeg blev noget paf.

En god ven og hans ven kom hjem til mig fordi vi skulle læse. Og hans ven begyndte fuldstændig uden blusel at åbne samtlige af mine skabs døre og låger samt skuffer i soveværelset, køkkenet og bade værelset mens han muntert udbrød "ja, han var altid så nysgerrig, så det gjorde han altid når han besøgte nye mennesker"

Øhhhhh - ok????! Men jeg fandt det egentlig ret formildende at han gjorde det så åbenlyst og direkte. Der var i hvert fald ikke noget sneaky over den der...
13
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: De værste gæster?

Indlægaf Tata » 19. feb 2018, 17:44

Jeg havde en svigerinde, der havde det med at gå i mine makeup skuffer på badeværelset, og bare tage for sig af mine parfumer, altså come on...som om jeg ikke kan dufte, at du lige har oversprayet dig med min parfume, og kan høre skuffer og skabe blive åbnet og lukket, plus du lige har givet dig selv en makeover med min makeup samtidig :stoned: , eller gæster der som det naturligste, bare går ind i soveværelset og snager :nerve: , alle ved da at soveværelset er privat, fordi man ofte har ja...private stuff, og så går rundt og åbner skabe totalt af totalt uhæmmet nysgerrighed....Aj men jeg får totalt kriller af sådan nogle gæster :panik: .
9
Timian :lun:
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: De værste gæster?

Indlægaf Zoxa » 19. feb 2018, 17:49

Tata skrev:Jeg havde en svigerinde, der havde det med at gå i mine makeup skuffer på badeværelset, og bare tage for sig af mine parfumer, altså come on...som om jeg ikke kan dufte, at du lige har oversprayet dig med min parfume,


hæ hæ, på et tidspunkt havde jeg en kæreste hvor et par af hans venner kom på besøg (hos ham) og en af mine parfumer stod ude på badeværelset. Den ene af hans venner havde så lige taget sig en tur i den - really? Og det var en Fendi og de er jo ikke ligefrem diskrete... Så hvis han skulle på scoretur senere havde han næppe det store held :lol:
Senest rettet af Zoxa 19. feb 2018, 17:55, rettet i alt 1 gang.
3
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: De værste gæster?

Indlægaf Zoxa » 19. feb 2018, 17:53

Crookshanks skrev:Det må vist være den date som pludselig sad nøgen i min sofa.

Jeg var gået ud i køkkenet efter kaffe, og da jeg kom ind i stuen igen sad han splitterravende nøgen i sofaen som om det da var helt normalt :nerve:

Han fik hverken kage eller kaffe. Farvel makker.



Og heller ikke noget frem og tilbage? Hvad er du dog for en værtinde? tsk, tsk :-D
15
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: De værste gæster?

Indlægaf Sangius » 19. feb 2018, 17:54

Crookshanks skrev:Det må vist være den date som pludselig sad nøgen i min sofa.

Jeg var gået ud i køkkenet efter kaffe, og da jeg kom ind i stuen igen sad han splitterravende nøgen i sofaen som om det da var helt normalt :nerve:

Han fik hverken kage eller kaffe. Farvel makker.


The naked guy!

Det burde virke 2 ud af 3 gange. :D
19
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6206

Re: De værste gæster?

Indlægaf Miss_no_More » 19. feb 2018, 17:55

Jeg og kæresten havde et vennepar og deres 2 drenge på besøg. Jeg var i forvejen ret irriteret over, de havde ladet dem tage chokolade med ind i vores sofa (nej, har ikke selv børn :-D ).

Nå, men den ene dreng gik så på et tidspunkt med en ske og kørte på rillerne på vores radiator, så den sagde sådan en dikkedik-lyd.
Det var en helt ny radiator og jeg forventede, forældrene ville sige noget. Faren sagde bare forlegent "det gør ikke noget, han leger lidt, vel?" hvorpå min kæreste tørt responderer "nej, så længe I har en god forsikring".
Drengen blev stoppet omgående :devil:
Senest rettet af Miss_no_More 19. feb 2018, 20:07, rettet i alt 1 gang.
38
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9658
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29243

Re: De værste gæster?

Indlægaf Sangius » 19. feb 2018, 18:18

Crookshanks skrev:
Zoxa skrev:
Og heller ikke noget frem og tilbage? Hvad er du dog for en værtinde? tsk, tsk :-D


Nej, heller ikke noget frem og tilbage. Han fik knap nok lov til at tage tøj på førend døren smækkede bag ham. Jeg var ikke så gæstfri den dag :-D


Sangius skrev:
The naked guy!

Det burde virke 2 ud af 3 gange. :D


Jeg tror ikke han forsøger på det nogensinde mere... :afro:


Kan jo være du er 3. forsøg, og første glipper - så holder statistikken :D
3
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: De værste gæster?

Indlægaf Allmost_Famous » 19. feb 2018, 18:25

En daværende veninde/debattør var på besøg, og havde taget sin nye fyr med. Da jeg kom tilbage fra køkkenet med te, sad hun og dry-humpede ham. Altså som om hun red ham, lige der midt på min sofa.

Venskabet varede sjovt nok ikke ved.
13
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1965

Re: De værste gæster?

Indlægaf Tobywan » 19. feb 2018, 18:30

Jeg hader virkelig når min svigerfamilie bare går ind i vores hus når de ankommer til et arrangement.

Er i min egen lille protest begyndt at kontrollere at døren er låst, når jeg ved de er på vej.
8
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: De værste gæster?

Indlægaf Hunkat » 19. feb 2018, 18:43

Det må være min roomie's svigerfamilie.

Vi har lige flyttet i lejlighed, som i... 14 dage. Vedkommende brugte hele min roomie's fødsesldag på at udtale sig om hvor grimt alting var. Nipsting, farven på væggene, ledninger som ikke var sat fast endnu... grimt grimt grimt.

Jamen du er da velkommen til at gå igen..... tænkte jeg for mig selv ned i min varme chokolade...
6
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20816

Re: De værste gæster?

Indlægaf Zombie » 20. feb 2018, 09:39

Lathyrus skrev:Min værste gæste-oplevelse var da jeg lige var blevet mor for første gang.
Vi havde naturligvis barselsgæster, men da fødslen havde været meget hård og jeg var meget medtaget af det, havde alle fået at vide at det var korte besøg.

En dag ska noget af min mands familie komme forbi. Det var/er ikke nogen vi ser udover til runde fødselsdage og den slags. Men de ville gerne komme med en gave, hvilket jo var sødt af dem.
I løbet af natten har jeg (oveni min svækkelse efter fødslen) fået brystbetændelse med tårnhøj feber.
Da de ankommer fortæller vi ligeud at jeg har det meget dårligt, men manden starter alligevel med at sætte sig i sofaen hvor jeg sidder og ryster af feber og højlydt udbryde “kan man ikk få en kop kaffe eller en øl her?!” Hvorefter de slog lejr i flere timer og min mand måtte servicere dem, mens jeg endte med at gå i seng sammen med baby.


Det er her, hvor jeg slet ikke forstår, man ikke direkte beder dem om at gå. På en pæn måde selvf.
22
aka Forbies

:gammel:
Hewlett
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4341

Re: De værste gæster?

Indlægaf Hewlett » 20. feb 2018, 09:48

Zombie skrev:
Lathyrus skrev:Min værste gæste-oplevelse var da jeg lige var blevet mor for første gang.
Vi havde naturligvis barselsgæster, men da fødslen havde været meget hård og jeg var meget medtaget af det, havde alle fået at vide at det var korte besøg.

En dag ska noget af min mands familie komme forbi. Det var/er ikke nogen vi ser udover til runde fødselsdage og den slags. Men de ville gerne komme med en gave, hvilket jo var sødt af dem.
I løbet af natten har jeg (oveni min svækkelse efter fødslen) fået brystbetændelse med tårnhøj feber.
Da de ankommer fortæller vi ligeud at jeg har det meget dårligt, men manden starter alligevel med at sætte sig i sofaen hvor jeg sidder og ryster af feber og højlydt udbryde “kan man ikk få en kop kaffe eller en øl her?!” Hvorefter de slog lejr i flere timer og min mand måtte servicere dem, mens jeg endte med at gå i seng sammen med baby.


Det er her, hvor jeg slet ikke forstår, man ikke direkte beder dem om at gå. På en pæn måde selvf.


Eller aflyser.
5
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: De værste gæster?

Indlægaf AgentPixie » 20. feb 2018, 10:11

Det kan også være helt vildt svært at sige fra, når man lige er blevet forældre for første gang. Så mange ting kører rundt i hovedet.
11
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19

Tilbage til "Livets forhold"