Nye veninder søges i KBH og omegn

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
uptowngirl
Indlæg: 125
Tilmeldt: 5. feb 2017, 21:12
Kort karma: 21
Likede indlæg: 178

Nye veninder søges i KBH og omegn

Indlægaf uptowngirl » 31. mar 2018, 08:04

Jeg tænker, at jeg sikkert ikke er den eneste, hvor livet efterhånden har udviklet sig sådan, at veninderne er flyttet længere væk efter endt studie (nogle endda helt til Jylland!) og venindeflokken er derfor blevet mindre og mindre med tiden.
Oveni det har jeg nærmest ingen familie, så kan godt føle mig lidt ensom fra tid til anden.

I en alder af 27 år og med netop endt studie, synes jeg det er svært at møde nye mennesker. Derfor sætter jeg min lid til at andre herinde er i samme situation.

Jeg tænker vi måske kan lave et meet up i Kbh? (Måske sådan noget 14-15 april agtigt?)

Og jeg ved godt, der findes en "lad os alle mødes til sommer"-tråd, men jeg tænker den her tråd er lidt mere rettet mod folk, der søger nye venskaber og ikke "jeg vil gerne lige se, hvordan de andre debattører ser ud".
1
Brugeravatar
vandmelon
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. apr 2018, 21:21
Kort karma: 16
Likede indlæg: 149

Re: Nye veninder søges i KBH og omegn

Indlægaf vandmelon » 12. apr 2018, 22:09

Det kunne jeg også, men er fra Fyn, selvom jeg kommer ofte til KBH. Hvis du ser indlægget for sent, er jeg åben for jer andre der evt. skriver. Lidt om mig: Mand, 30 år gammel. Interesser: Natur, Have, Rejser, mennesker i det hele taget, dyr og "omsorgsområdet". Har omvendt en ganske god familie, men med venskaber kniber det lidt af begge køn, da mine har en tendens til at isolere sig på Facebook og kun sjældent når vi at mødes, når der virkelig sker noget spændende uden for Facebook, koncerter, arrangementer osv. hvilket jeg synes er rigtig ærgerligt, da man i min verden sagtens kan mødes, uden at man skal underholdes af et eller andet konsekvent :-)
0
✂ ✂ ✂ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tilbage til "Livets forhold"