Din ønske polterabend?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Din ønske polterabend?

Indlægaf Purple Haze » 18. apr 2018, 05:13

Blev inspireret af en beskrivelse af en for mig hæslig polterabend og tænker, hvad kunne i godt tænke jer skulle ske på jeres ønske polterabend.

Både realistisk og hvis der ikke var begrænsning på budgettet, og evt også hvordan en god budget polterabend kunne se ud for jer.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf vibbsen » 18. apr 2018, 12:33

Jeg er en 45 årig platugle som ikke har erkendt at jeg er way-pass "Drunk and disorderly behavior in public places" så min drømmepolterabend vil være noget i retning af :

Mine besties når de er aller-aller værst...Udklædning. Helst noget virkelig stramt og glitrende som rigtig udstiller mine deller. Og en paryk. Og nogen store solbriller. Og en latterlig hat (gerne sådan en med indbygget øl-holder). Og så ellers afsted ud over stepperne med en masse kolde øl, uhyggelig mængder rose og masser af chips i en bærepose... Jeg er selvfølgelig frisk på at blive kørt rundt i christianiacykel eller at tage toget. Hvis vi er på et stramt budget, så er et tæppe i en eller park hvor vi kan arbejde os hen imod en gedigen brandert inden vi tænder nogen engangsgrill og skamrister nogen pølser som vi spiser mens vi leger ølstafet, "den som flaskehalsen peger på skal bunde en øl "og "Giv point til alle de mænd som kommer forbi". Men hvis budgettet er til det så ville jeg simpelthen synes at det var for fedt at skyde paintball, besøge Carl Mar og rulle mig i mudder og den slags. Og jeg er naturligvis også frisk på at sælge kys/bananer og den slags. Vi kunne også tage poledance lektioner. Eller ro i kano på en eller anden å....
Skal vi spise så helst noget der er grillet og bliver serveret med en masse koldt øl....
Dagen skal slutte med at min absolut bestie holder mit hår mens jeg kaster op i en eller anden skraldespand i midtbyen efter at vi har skreget os hæse til "Se venedig og dø" på en karokeebar.

Jeg kunne ALDRIG finde på at arrangere sådan en polterabend for nogen (jo måske min absolut bestie som ville synes det var MEGA sjovt)...Men hvor gad jeg godt at have sådan en polterabend selv....

Til gengæld så vil jeg blive lidt småsur hvis der var nogen som hyrede en stripper. Det synes jeg simpelthen er så plat.

Min værste polterabend ville være sådan en hvor jeg skulle lægge krop og ansigt til massage, yoga og den slags. Eller hvor jeg skulle ud og køre bus, lerdue - og anden målskydning, bowling og den slags....Og fri mig for brunch og frokost på små smart in-steder. Så hellere slet ikke få en polterabend....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Ficus » 18. apr 2018, 13:17

Jeg ville hellere have skåret fingre, tæer og ører af med en sløv fodfil, end at være brud eller gæst til Vibbsens polter. Eller udgaven med stripper, lokumsræs, sælge kys o.li. Men hver sin smag, ønsker alle lige den polter de ønsker :pompom:


Allerhelst så vil jeg gerne være fri for en decideret polterabend. Hvis der en dag er nogen der alligevel tænker at det skal holdes, så vil jeg håbe at det bliver en middag, ude eller hjemme er ligemeget og så evt en form for bytur, men er nok mere til to lækre cocktails end shooooooots!!!!-festen :-D Derudover vil jeg helst at middag og drinks sker 3-4 gange månederne op til mit bryllup, med forskellige grupper af damer eller enkelte veninder hver gang. Jeg er ikke så god til at være i centrum og være bindeled mellem “fremmede” pigegrupper.

Helt uden noget der hed budget, så kunne hver af de 4 middage sagtens være i en storby et sted i Europa. Det ville jeg elske!



Jeg grubler også meget over selve brylluppet og bryllupsfesten. Sidste år holdt vi navngivning og jeg får simpelthen så dårlig samvittighed når jeg holder sådan nogle ting, at jeg ikke føler jeg får snakket med folk, føler mig akavet og at jeg overhovedet ikke synes det er særlig rart. På den anden side, så vil jeg gerne have en fest og danse til den lyse morgen. Det er lidt irriterende og synes det er svært at få til at gå op.
0
Klummerlig
Indlæg: 291
Tilmeldt: 2. apr 2017, 16:19
Kort karma: 97
Likede indlæg: 581

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Klummerlig » 18. apr 2018, 13:21

Varme op med en kasse øl
Aftensmad på en god gammeldansk restaurant fx wienerschnitzler
Slutte på et lille værtshus

Det ville være lige mig
1
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf 1234 » 18. apr 2018, 14:14

Jeg vil bare gerne overraskes men ikke ydmyges.
Derudover er det eneste usædvanlig vidst at jeg vil have mine mandlige venner med. Jeg aldrig forstået hvorfor det kønsopdelt istedet for hvem man reelt er ven med.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf kidkomb » 18. apr 2018, 14:21

Jeg bryder mig ingenlunde om overraskelser, så jeg ville elske hvis det var en aftalt dag og vi skulle lave ting som kajakpolo (kun hvis det var varmt), sådan noget fodbold hvor man er lukket inde i hver sin badebold, frisbeegolf og lignende aktiviteter.
Og så kunne det være mega sjovt at mødes med min kærestes polter og konkurrere mod dem :D

Hvis jeg bliver udsat for udklædning/kyssesalg/bungeejump og lignende, så ville jeg nok bare gå. Simpelthen.
Og det er der lige en enkelt veninde som jeg er nødt til at forklare indgående inden det bliver aktuelt.
Alle andre forstår godt at jeg ikke vil overraskes og klædes ud.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Juki » 18. apr 2018, 14:45

Hvis det skal være noget der er fedt for mig så tænkte jeg først at det ville være fedt at besøge en god hundeopdrætter af Beagler der havde hvalpe, besøge en hyrdende Border Collie, tage til Corgi race eller møde en kæmpe flok Beagler

Altså tænk lige at være en del af det her :dåne:
Billede

Billede

.. Men så var det jeg kom til at tænke på det ville være ret meget som at tage et barn i en legetøjsbutik uden at det måtte få noget :(

Så jeg ved det faktisk ikke. Men budgettet er umiddelbart lige meget. Jeg tænker det sagtens kan være en afslappet picnic, hvis vejret er til det, hvor man spiser noget lækkert mad, snakker og ikke skal nå en masse ting pga. en tidsplan der skal overholdes.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf kidkomb » 18. apr 2018, 14:47

Gud, ja, det havde jeg slet ikke tænkt på. At det er meningen at det kun skal være samme køn.
Hold da magle noget pjat! -Den går i hvert fald ikke hos os.
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Daine » 18. apr 2018, 14:48

Den bedste polterabend: Den der ikke bliver afholdt for mig, jeg gider ikke rigtig sådan noget :genert:

Den næstbedste: Tætte veninder inviterer på frokost og en oplevelse. Det kan være massage (for alle) eller endnu bedre, en tur i zoo/akvarium/noget ligende, hvor vi bare skal hygge og tage fjollede billeder.

Den dyre: Tætte veninder laver den ultimative spaweekend for os alle på en lækkert hotel i udlandet.

Jeg ville hade: At sælge kys, rende rundt udklædt, blive udsat for div quiz og “sjove” indslag, og være sammen med så mange, at alle ikke kan få lov til at tage 100% del i dagen.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf LadyFox » 18. apr 2018, 14:56

Jeg tænker man kunne starte stille og roligt ud med noget brunch med nogle bobler af en art, bagefter gå drikke nogle øl/vin på vej hen og lave noget aktivitet af en art, muligvis noget escape room, Paint Ball, eller et eller andet hold/konkurrence noget. Så noget mere at drikke, derefter noget mad et eller andet casual sted hvor man kan tillade sig at være fuld, larme lidt og spise grimt. Måske noget noget take away i en park. Vi skal slutte på et værtshus med masser af tequila shots og med mulighed for beerpong, bordfodbold og et slag synd.
1
...
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf JoyNips » 18. apr 2018, 15:24

Solskin i Kongens have og champagne af libitum. :D

Ej, jeg kunne også godt noget aktivitet hvis det var. Stand-up-paddle boarding, havkajak, kitesurfing, fodboldgolf, whatever.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Shmartiesh » 18. apr 2018, 15:29

Jeg vil gerne overraskes. Og det er ikke svært. Jeg fatter sjældent hvorfor folk laver aftaler med mig på sære tidspunkter til sære ting.
Jeg vil ikke ydmyges og klædes ud. Max et banner over skulderen med bride to be.
At køre rundt i byen til forskellige aktiviteter i Christiania cykler ville være så fedt. Aner dog ikke om man kan det i århus :gruble:
Jeg ville hade yoga og poledance. Det er det værste man ville kunne sætte mig til. Men sjove boldspil eller fodbold i de der oppustelige bolde ville være fedt. Også gerne slutte af med en lækker middag. Ikke nødvendigvis hjemmelavet. Og vinsmagning! :love:

Min mand har været til en polter hvor brudens blev holdt samme dag og de mødtes senere og det lød mega hyggeligt! Ville elske hvis det kunne lade sig gøre.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Rapfisk » 18. apr 2018, 15:53

Jeg vil egentlig helst overraskes, og så vil jeg gerne have aktiviteter, alle er med i. Jeg tror gerne, jeg vil morgenmad med god kaffe og croissanter, picnic, måske en byvandring, foredrag eller udstilling, skattejagt eller spa, lidt lækker aftensmad og en koncert eller hjemmehygge med drinks om aftenen. Og alt det ville være alt for dyrt, så bare en enkelt ting og så samvær.
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Rapfisk » 18. apr 2018, 16:00

Ej, det kunne faktisk også være fedt med noget korsang med en instruktør, som kunne ryste mine veninder sammen på en positiv måde, og hvor de også kunne tage noget med hjem.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Krølle » 18. apr 2018, 16:13

Jeg er så primitiv. Jeg vil bare gerne have god mad, sjusser, evt lære noget håndværksagtigt og måske mødes med min fiktive men med garanti uberskønne tilkommende senere og snave, mens alle havde en fest omkring os.

Simple living :-D
3

Tilbage til "Livets forhold"