Din ønske polterabend?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf lillebjoern » 26. maj 2018, 12:29

Eller, eller, eller en privat tur i båd rundt i Københavns kanaler med musik og vin og champagne og snacks :love: :love:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2824
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3451

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Torn » 27. maj 2018, 11:45

Brunch. En aktivitet. Frokost. En aktivitet. Eftermiddagskaffe. En aktivitet. Aftensmad. Allerhelst skulle dagen holdes samme dag som min kærestes, så vi alle kunne mødes om aftenen til aftensmad(grill!). For mig er polterabend en god anledning til at bryllupsgæsterne lærer hinanden lidt at kende inden den store dag, så aktiviteter, hvor de er tvunget til at tale sammen eller samarbejde ville være foretrukket. Gerne en blanding af udendørs, indendørs, kreativitet, sport osv. Fx padleboard eller escaperoom eller klatring eller tegnekursus (med fokus på at lære at tegne og ikke en nøgen mand...). Fuldskab ville være fint om aftenen, men ikke i løbet af dagen. Helst ingen udklædning, salg af kys eller stripper. Men altså, jeg ville overleve det hele og allermest nyde, at min familie og venner har taget sig tid og haft omtanke for mig. Det er det, der betyder noget.
0

Tilbage til "Livets forhold"