Din ønske polterabend?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 208
Likede indlæg: 1449

Re: Din ønske polterabend?

Indlægaf Artem » 26. maj 2018, 09:30

godtnavn skrev:
Artem skrev:Nu har jeg intet ønske om at blive gift, men hvis det skulle ske, så bliver det uden polterabend. Kan næsten ikke forestille mig noget værre.

Det lyder da også helt forfærdeligt at skulle hygge sig med sine venner en hel dag :shock:

Hvad har du i mod polterabend? Jeg mener, de fleste har jo bare en hyggelig dag med deres venner...

Det er ikke mig at være i centrum på den måde, synes det er galt nok at skulle holde fødselsdag en gang om året, men tager mig da sammen til det fordi det forventes.
0
Utak er verdens løn
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 341
Likede indlæg: 4071

Indlægaf Anilara » 26. maj 2018, 10:28

Jeg tror ikke jeg har noget ønske som sådan.
For mig ville det mest overvældende være, at mine venner gik sammen for at lave en dag for mig. Næsten ingen af mine venner kender hinanden, og jeg kan mærke det derfor ville betyde helt vildt meget, da jeg slet ikke regner med de kunne finde på at gøre det.
Mine venner er så awesome, så en dag hvor de alle var samlet ville være virkelig skøn.
1
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 385
Likede indlæg: 4264

Indlægaf lillebjoern » 26. maj 2018, 12:28

Blive inviteret på brunch udenfor (i en park, i gården el. lign.). Have en eller anden form for udklædning/pynt på cyklerne/whatever, så længe det ikke er noget jeg decideret skal klæde mig i, men så det stadig er festligt. Og så måske ud og ride :love: (selvfølgelig uden at have indtaget alkohol inden). En dejlig tur i Dyrehaven eller Amager Fælled. Og så en tur ind til byen og spise en god omgang mad og så give den gas i byen. Ridning er måske lidt meget, og det ville nok aldrig komme til at ske. Men ih, hvor ville det være hyggeligt :love:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 385
Likede indlæg: 4264

Indlægaf lillebjoern » 26. maj 2018, 12:29

Eller, eller, eller en privat tur i båd rundt i Københavns kanaler med musik og vin og champagne og snacks :love: :love:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1460

Indlægaf Torn » 27. maj 2018, 11:45

Brunch. En aktivitet. Frokost. En aktivitet. Eftermiddagskaffe. En aktivitet. Aftensmad. Allerhelst skulle dagen holdes samme dag som min kærestes, så vi alle kunne mødes om aftenen til aftensmad(grill!). For mig er polterabend en god anledning til at bryllupsgæsterne lærer hinanden lidt at kende inden den store dag, så aktiviteter, hvor de er tvunget til at tale sammen eller samarbejde ville være foretrukket. Gerne en blanding af udendørs, indendørs, kreativitet, sport osv. Fx padleboard eller escaperoom eller klatring eller tegnekursus (med fokus på at lære at tegne og ikke en nøgen mand...). Fuldskab ville være fint om aftenen, men ikke i løbet af dagen. Helst ingen udklædning, salg af kys eller stripper. Men altså, jeg ville overleve det hele og allermest nyde, at min familie og venner har taget sig tid og haft omtanke for mig. Det er det, der betyder noget.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 269
Likede indlæg: 5459

Indlægaf DenSyngendeLussing » 27. maj 2018, 12:22

Bajere og krabbefiskning på stranden. Når vi er færdige med at fiske krabber, hælder vi dem ud igen og går hjem for at drikke flere bajere. Countrymusik.
3

Tilbage til "Livets forhold"