Billedfusk? Hjælp mig lige lidt..

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41315

Re: Billedfusk? Hjælp mig lige lidt..

Indlægaf LaMariposa » 30. apr 2018, 14:57

Daphne skrev:
LaMariposa skrev:
Evapeva skrev:Og det et ikke vinklen, som gør at man ikke ser det hvide hus på billede 2? Det kunne jo teoretisk pippe frem bag den høje busk.


Men hvorfor har man ikke sørget for at tage de to billeder fra nogenlunde samme vinkel?


Det ene billede er fra google maps. Det andet har de selv taget. Sikkert efterfølgende kommet i tanke om at "Ej vi skulle da have et før-billede også, så man kan se forskellen." Og så har de fundet det andet.

Jeg synes det ligner det samme hus- hæftede mig også ved bl.a. kantsten, tagudhæng, vinduer, nedløbsrør mv. og så synes jeg faktisk det ligner nogle af de samme store træer.
Ved godt at folk prøver at snyde med mange ting...men det her fatter jeg ikke lige hvorfor man skulle gøre. Så er det altså heller ikke mere prægtigt.....


Nej, det virker også underligt på mig. Men tak for uddybningen :)
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Billedfusk? Hjælp mig lige lidt..

Indlægaf LaScrooge » 2. maj 2018, 16:02

Er det ikke omkring 10 år siden at de kørte rundt i google-bilerne og fotograferede alting? Ca 2008? Meget kan ske på 10 år.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Billedfusk? Hjælp mig lige lidt..

Indlægaf DenBruneMunk » 2. maj 2018, 16:26

LaScrooge skrev:Er det ikke omkring 10 år siden at de kørte rundt i google-bilerne og fotograferede alting? Ca 2008? Meget kan ske på 10 år.

maps-google.JPG

maps-google2.JPG

De laver stadig maps fra jorden, nogle nyere , nogle ældre.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0

Tilbage til "Livets forhold"