Hvad ønsker du dig?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Sophies-mor » 6. jun 2018, 12:05

Royal Copenhagen Contrast kopper i den store størrelse.

Et Kurt Nielsen armbånd i sølv.

En fingerring, som vores lokale guldsmed har designet - stenen skal bare skiftes ud først.

Kompressionsløbetights

Sportsbh.

Viljestyrke større end en regnorm.

Rent umaterialistisk:
Et bedre forhold end det, jeg har.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf LaMariposa » 6. jun 2018, 12:47

En positiv graviditetstest... :genert: Hvis det tæller?
11
:lun: Be brave
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf girl_beat » 6. jun 2018, 12:48

Jeg ønsker mig bare en sund og rask lille dreng til efteråret :lun:

Ellers er det virkelig svært at komme i tanke om materielle ting... For nylig fik jeg næsten alt det, jeg ønskede mig i fødselsdagsgave, og selvom jeg sjældent shopper til mig selv, har jeg bestemt ikke følelsen af at mangle noget :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30224

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf TinaW » 6. jun 2018, 12:49

Sophies-mor skrev:Royal Copenhagen Contrast kopper i den store størrelse.

Et Kurt Nielsen armbånd i sølv.

En fingerring, som vores lokale guldsmed har designet - stenen skal bare skiftes ud først.

Kompressionsløbetights

Sportsbh.

Viljestyrke større end en regnorm.

Rent umaterialistisk:
Et bedre forhold end det, jeg har.


Hvis du finder et sted, hvor de har den der viljestyrke på lager, så sig lige til :fløjt:
3
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16243
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1409
Likede indlæg: 30224

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf TinaW » 6. jun 2018, 12:50

Nå ja, sådan en lille islænder følle bølle, der vil kunne blive min hoppes afløser om 5-6 år, ville da heller ikke være noget jeg sagde nej tak til.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Sophies-mor » 6. jun 2018, 12:58

TinaW skrev:
Sophies-mor skrev:Royal Copenhagen Contrast kopper i den store størrelse.

Et Kurt Nielsen armbånd i sølv.

En fingerring, som vores lokale guldsmed har designet - stenen skal bare skiftes ud først.

Kompressionsløbetights

Sportsbh.

Viljestyrke større end en regnorm.

Rent umaterialistisk:
Et bedre forhold end det, jeg har.


Hvis du finder et sted, hvor de har den der viljestyrke på lager, så sig lige til :fløjt:

Skal jeg nok :)
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Juki » 6. jun 2018, 14:53

Sådan her og nu:
- Flere planter til min stue
- Nogle billeder til min stue(har udset mig nogle af dem)
- En opgradering af min have, inkl. nye havemøbler og flere blomster/planter

Store ting/drømme:
- En ny elcykel
- Et lille træhus eller hytte

Min computer trænger også til en snarlig udskiftning. Min mobil er også begyndt at blive langsom, men de to ting er jo forventeligt.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14592

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Pjeps » 7. jun 2018, 08:10

Jeg har meldt mig ud af gaveræset for mange år siden. De få jeg er på gave med, er symbolske gaver, ingen ønskesedler, gerne noget hjemmelavet.

Min reservemor og jeg giver fælles oplevelser, det har hidtil været musicals. Årets gave er en rundrejse til Canada, sammen.

De ting jeg ønsker mig, køber jeg, er det større ting, så sparer jeg sammen til dem.

Det eneste kæmpe ønske jeg har, er at vinde Eurojackpot puljen i morgen :D
0
:ninja:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf LaScrooge » 7. jun 2018, 08:32

Jeg ønsker mig altid personlige gaver. Noget, giveren har tænkt over og glæder sig til at forære mig. Helst varige ting, så som kunst og smykker.

Derudover
En pladespiller og en forstærker
En skrue-boremaskine
Værktøjskasse med værktøj
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf hotlips » 7. jun 2018, 09:14

Jeg ønsker mig noget der er totalt upraktisk til mig og så en tur til mig og min dreng, bare på et par dage, til nordengland, Transsylvanien, alperne eller sådan noget, nordnorge helt oppe ved polarcirklen.. Det skulle være et sted hvor man tydeligt kunne se vi var kommet væk hjemmefra. Jeg håber jeg kan skrabe sammen til det i løbet af sommeren og så måske finde en tur på afbud men vi har simpelthen været ramt af konstant uheld de sidste to år økonomisk og det har været som at slå i en dyne, så bliver ens konto tømt, så kan banken ikke finde ens konti og så kan de ikke finde vores penge og så trækker de penge fra budgetten og beholder dem i næsten tre måneder uden at betale det de skulle bruges til og så må jeg af med jeg ved ikke hvor meget i rykkergebyrer,så får vi en ekstra varmeregning fordi vi åbenbart har tredoblet vores forbrug uden at gøre noget anderledes.. Det bliver bare ved.

Jeg behøver ikke at vinde i lotto men et stop for de uventede udgifter ville være mægtig rart,jeg kan få en tur for omkring 3000 hvis jeg er heldig og det har vi normalt også til, vi har ikke for vane at smide om os med penge.

Vi skal nok få en dejlig sommer og en god ferie i sommerhuset men jeg gad virkelig godt få lov til at sige til ham at nu skal vi to ud og se et andet land i et par dage,, det ville være virkelig fantastisk.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf 1234 » 7. jun 2018, 11:27

LaScrooge skrev:Jeg ønsker mig altid personlige gaver. Noget, giveren har tænkt over og glæder sig til at forære mig. Helst varige ting, så som kunst og smykker.

Derudover
En pladespiller og en forstærker
En skrue-boremaskine
Værktøjskasse med værktøj

Men er smykker en mere personlig gave end alt muligt andet? For mig er det i hvert fald ikke noget specielt personlig medmindre det en forlovelsesring eller sådan noget.
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf JoyNips » 7. jun 2018, 11:38

Åh, med nyindkøbt hus og hest kan jeg såmænd finde på en masse ønsker!

Lige nu står en parasol højt på listen. Og en ny sofa. Og en ny seng. Og sonos højtalere til stue, køkken og badeværelse. Og en dressursadel. Og et par forede læderridestøvler.

Derudover synes jeg virkelig, at jeg trænger til nyt undertøj. Og arbejdstøj. Og sommertøj. Og et par pæne sandaler. Og pæne flats.

Og alt muligt andet.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Akehurst2 » 7. jun 2018, 12:01

1234 skrev:
LaScrooge skrev:Jeg ønsker mig altid personlige gaver. Noget, giveren har tænkt over og glæder sig til at forære mig. Helst varige ting, så som kunst og smykker.

Derudover
En pladespiller og en forstærker
En skrue-boremaskine
Værktøjskasse med værktøj

Men er smykker en mere personlig gave end alt muligt andet? For mig er det i hvert fald ikke noget specielt personlig medmindre det en forlovelsesring eller sådan noget.


Hun skriver vel , at hun gerne vil have personlige ting = nogen giveren har tænkt over, og at hun gerne vil have varige ting = kunst eller smykker.

Ikke at smykker nødvendigvis er personlige.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf Daine » 7. jun 2018, 12:03

Jeg har nogen gange svært ved at finde på ønsker, netop fordi jeg køber når jeg mangler. Men har da følgende stående på ønskeseddel - som også er en slags huskeliste til mig selv over nice-to-have ting :)

Stigereol i metal/træ til mit skur.
En dame/citybike med meget lav indstigning.
En ny telefon fra Samsung + cover til den.
En ny lækker seng.
Gavekort til min lokale frisør.
Gavekort til Matas.
Erik Bagger krystal champagneglas og rødvinsglas, 2 af hver.
Bradepande med rist.


Vi giver ikke for så store beløb, så de dyreste af tingene vil være noget jeg ønsker mig tilskud til :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Hvad ønsker du dig?

Indlægaf 1234 » 7. jun 2018, 12:17

Akehurst2 skrev:
1234 skrev:
LaScrooge skrev:Jeg ønsker mig altid personlige gaver. Noget, giveren har tænkt over og glæder sig til at forære mig. Helst varige ting, så som kunst og smykker.

Derudover
En pladespiller og en forstærker
En skrue-boremaskine
Værktøjskasse med værktøj

Men er smykker en mere personlig gave end alt muligt andet? For mig er det i hvert fald ikke noget specielt personlig medmindre det en forlovelsesring eller sådan noget.


Hun skriver vel , at hun gerne vil have personlige ting = nogen giveren har tænkt over, og at hun gerne vil have varige ting = kunst eller smykker.

Ikke at smykker nødvendigvis er personlige.


Det var bare den måde det var stilt op på, der fik det til virke som om at smykker var personlige, mens en pladespiller ikke var det.
0

Tilbage til "Livets forhold"