Se fodbold på job idag?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf Stars » 21. jun 2018, 11:50

DetSorteCirkus skrev:Personalerummet er pyntet, nogle render rundt i forboldtrøjer, og ledelsen giver øl og sodavand og chips, så jeg synes da, at der bliver gjort noget ud af det.
Jeg bliver faktisk, aelvom jeg har fri kl. 14 og ikke er synderlig fodboldinteresseret.


Jeg har en tandlægetid kl. 14.30.
Ellers var jeg også blevet og været social mindst en halv time.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf DetSorteCirkus » 21. jun 2018, 11:52

Nu render pedellen lige ned efter et vægstort Dannebrog...
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf Stitch » 21. jun 2018, 12:07

Nu caster vi det fra mobilen op på en ekstra computerskærm :love:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf sigge » 21. jun 2018, 12:17

Vi har (desværre) ikke noget fælles arrangement. En del af mine kolleger har afspadseret og er taget hjem for at se kampen, og nogle af de tilbageværende har den kørende i baggrunden på computeren. Jeg satser på at høre noget, hvis der bliver scoret (flere) mål.

I øvrigt har vi haft besøg af hele to babyer i landsholdstøj i dag, og den ene nybagte mor medbragte VM-kager, så lidt har vi da mærket til det. :)
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf Animi » 21. jun 2018, 12:18

Der er blevet sat storskærm op i kantine, der er blevet disket op med slik og sodavand og så længe man når det man skal, styrer man selv hvordan man bruger sine timer
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf Honningprut » 21. jun 2018, 12:32

Hos os er der ingenting, hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med, det er spild af min arbejdstid.

Jeg finder selv ud. :lol2:

:panik:
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf girl_beat » 21. jun 2018, 13:26

Wizzze skrev:Vores kantine omdannes til "stadion" med 3 storskærme (ligesom når vi har kvartalsmøder) og så er der popcorn, pølsehorn og øl (uden alkohol) Og så må man i dag møde op i landsholdstrøjer (men ikke shorts :D )

Jeg havde egentlig forventet denne tråd fra dig... :P

Men vi har nogenlunde samme set-up; ingen pølsehorn, men almindelig øl, chips og man skal helst have fodbold/rødt/hvidt tøj på :)
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf dykkersild » 21. jun 2018, 13:36

girl_beat skrev:
Wizzze skrev:Vores kantine omdannes til "stadion" med 3 storskærme (ligesom når vi har kvartalsmøder) og så er der popcorn, pølsehorn og øl (uden alkohol) Og så må man i dag møde op i landsholdstrøjer (men ikke shorts :D )

Jeg havde egentlig forventet denne tråd fra dig... :P

Men vi har nogenlunde samme set-up; ingen pølsehorn, men almindelig øl, chips og man skal helst have fodbold/rødt/hvidt tøj på :)


Man må have gjort sig fortjent til en eller anden form for præmien når man slår Wizze i at oprette lige præcis sådan en tråd - kom frisk :pompom:
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf hotlips » 21. jun 2018, 13:39

På min drengs skole er der storskærm og alle ungerne i rød og hvid, jeg var forbi med et par ting, bla hans rødovre halstørklæde der jo passer i farverne og en stak flag da vi scorede og de er meget entusiastiske de unge mennesker :banan:

Jeg tror de hygger, den står på popcorn og saft og så er der to knægte der holder fødselsdag bagefter.

:pompom: :pompom: :pompom:
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf Akehurst2 » 21. jun 2018, 13:52

Desværre ingen fodbold til mig, selvom der vist er en skærm i et mødelokale et sted, der viser alle kampe, der kommer i kontortiden.

Jeg havde i stedet telefonmøde med en tysker, der lagde ud med at sige undskyld for at forstyrre mig midt i kampen :-D
1
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 21. jun 2018, 13:59

Akehurst2 skrev:Desværre ingen fodbold til mig, selvom der vist er en skærm i et mødelokale et sted, der viser alle kampe, der kommer i kontortiden.

Jeg havde i stedet telefonmøde med en tysker, der lagde ud med at sige undskyld for at forstyrre mig midt i kampen :-D


Jeg havde flekset ud i de sidste 45 minutter for at se det sammen med nogle kolleger.
Jeg opdagede så et ubesvaret opkald og ringede tilbage. Det var min nye/kommende leder der lige ville snakke, og da jeg sagde at jeg havde overhørt telefonen pga. fodbold, undskyldte han flere gange at han havde timet det så dårligt :lol:
1
DifferentGirl
Indlæg: 359
Tilmeldt: 20. jun 2016, 21:51
Kort karma: 42
Likede indlæg: 525

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf DifferentGirl » 21. jun 2018, 14:22

Vi har fået sat storskærm op i vores lounge. Jeg ved at der er kage og sikkert andre snacks. Man skal dog flekse ud, hvis man vil se kamp i arbejdstiden. Jeg går overhovedet ikke op i det.
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf Allmost_Famous » 21. jun 2018, 14:28

Vi har haft storskærm oppe to steder. Derudover kører der sikkert nogle mindre skærme rundt omkring.

Jeg aner ikke hvad politikken er omkring flex hvis man vil se skidtet. Vores ledere tænker vist bare, at det er vi voksne nok til at finde ud af selv.

Jeg gider ikke se det, og jeg kan ikke se hvorfor alt skal være på pause fordi nogle gutter render rundt og losser til en bold.
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16994
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41308

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf LaMariposa » 21. jun 2018, 14:47

Honningprut skrev:Hos os er der ingenting, hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med, det er spild af min arbejdstid.

Jeg finder selv ud. :lol2:

:panik:


Kan du ikke bare lade være med at se den, hvis du ikke gider? :D
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Se fodbold på job idag?

Indlægaf Anne Droid » 21. jun 2018, 15:13

LaMariposa skrev:
Honningprut skrev:Hos os er der ingenting, hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med, det er spild af min arbejdstid.

Jeg finder selv ud. :lol2:

:panik:


Kan du ikke bare lade være med at se den, hvis du ikke gider? :D


Jeg gider heller ikke se fodbold, men det blev jeg så tvunget til.

Under første halvleg sad jeg i et af vores afslapningsområder. Vi sad nogle stykker der netop ikke gider se det. Og vi sad der fordi vi havde personalemøde senere. Mens vi sad der, kom der 5 og prøvede at tænde for tv2, men den kanal kan vi heldigvis ikke se i det rum. Men jeg synes godt nok det er flabbet bare at gøre det. De af vores kolleger der havde undervisning, var næsten blevet "tvunget" til at se fodbold i sidste lektion - der var et par stykker der havde syntes det var en skide god idé at sige til eleverne der ville være fodbold på storskærm.
Til personalemødet blev der vist fodbold, dog uden lyd. Det er pissehamrende upassende. Flere sad og fulgte mere med i kampen end i mødet. Heldigvis blev der ikke scoret mens vi sad til møde :afro:
1
Klimatosse

Tilbage til "Livets forhold"