Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Artem » 27. jul 2018, 08:34

Hvad gør i andre i forhold til myg? Synes det er helt galt denne varme sommer.

Myg har altid været glade for mig. Men det der specielt går galt i år er om natten når jeg sover med vildt åbne vinduer. Så kommer der nærmest hver nat en myg ind til mig og stikker mig tidligt om morgen ved 4 tiden når det begynder med at blive lyst.
Vågner ofte ved lyden, og så går den vilde myggejagt, hvor jeg halvdelen af nætterne får den, og de andre opgiver og sover videre velvidende at jeg vil få endnu flere myggestik.
Er specielt mine skulder, overrame og underben som de myg er vilde med, men de holder sig da heller ikke tilbage for hænder og fødder.
Så jeg er efterhånden ved at være en stor blødende nålepude da jeg ikke kan lade være med at kradse mig selv til blods, specielt på benene.

Men hvad kan man gøre? Kan jo ikke sove med lukket vindue i denne hede. Diverse mygge produkter virker kun nogle få timer efter det jeg ved?
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Sangius » 27. jul 2018, 08:35

Myggenet for vinduer og dør?
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Artem » 27. jul 2018, 08:39

Sangius skrev:Myggenet for vinduer og dør?

Lyder dejligt simpelt. Men virker det hvis det blæser lidt? og omvendt tager det ikke meget af effekten fra udluftningen?
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Sangius » 27. jul 2018, 08:43

Artem skrev:
Sangius skrev:Myggenet for vinduer og dør?

Lyder dejligt simpelt. Men virker det hvis det blæser lidt? og omvendt tager det ikke meget af effekten fra udluftningen?


Man kan i hvert fald få nogle der sidder fast med magneter, og ikke burde blæse.

Men jo, det tager noget af udluftningen.

Jeg ved ærligt intet om at undgå myggestik, er ikke blevet stukker siden jeg var barn. Jeg tror de finder mig usandsynligt ækel.

Ellers skal du have fat i myggemidler fra Sverige - de er væsentlig bedre end dem vi har i DK.

Men ved ikke om det er skide sundt at bruge dem i længere perioder.
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Flora » 27. jul 2018, 08:44

Det er selvfølgelig rarest, hvis du kan undgå mygstikkene, men hvis du ikke kan det, kunne du måske købe en kløestillende creme/stift på apoteket. Hvis du kan fjerne kløen, kan du måske undgå at kradse dig selv til blods :)
4
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Stitch » 27. jul 2018, 08:44

Jeg har sådan en myggedims til stikkontakter. Jeg har den med lyd i da den med de der pastiller ikke rigtig virker.
Men den der lyd-myggedims er megagod og kan klart anbefales!

Ellers virker en ventilator/vifte som peger direkte på mig mens jeg sover også.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
hyben
Indlæg: 380
Tilmeldt: 23. feb 2016, 12:53
Kort karma: 55
Likede indlæg: 911

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf hyben » 27. jul 2018, 08:44

Du kan sove under et myggenet. Altså lade myggen komme ind og flyve rundt - men den kan ikke komme til dig, fordi du ligger under et myggenet. Findes i mange udformninger og prisklasser.
3
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Stitch » 27. jul 2018, 08:53

1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Stitch » 27. jul 2018, 08:53

Eller... det er forsøget værd.

0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Artem » 27. jul 2018, 09:00


Smart nok hvis det virker, men fra Hong Kong der tager det jo en måned før jeg har den... Men ok kan måske finde en tættere på.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Stitch » 27. jul 2018, 09:02

Artem skrev:

Smart nok hvis det virker, men fra Hong Kong der tager det jo en måned før jeg har den... Men ok kan måske finde en tættere på.


Jeg har haft min i årevis og den har fungeret selv i udlandet. Kan dog ikke huske hvor den er fra, men mon ikke man kan finde en herhjemme. Eller i EU om ikke andet.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Artem » 27. jul 2018, 09:04

Jeg bor åbenbart et forkert sted i landet når det kommer til myggenet. For Jysk har noget med magneter, men er for lille til mit vindue.
Sådan et myggenet over sengen er der åbenbart heller ingen af mine lokale butikker der har.

Men ok kan da bestille på nettet og få det en gang i næste uge... Men nu havde jeg lige sat mig op for at der skulle gøres noget i dag.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Artem » 27. jul 2018, 09:05

Stitch skrev:
Artem skrev:

Smart nok hvis det virker, men fra Hong Kong der tager det jo en måned før jeg har den... Men ok kan måske finde en tættere på.


Jeg har haft min i årevis og den har fungeret selv i udlandet. Kan dog ikke huske hvor den er fra, men mon ikke man kan finde en herhjemme. Eller i EU om ikke andet.

Skal den ellers sidde tæt på vinduet hvor de kommer ind? Eller er det fint nok henne ved døren?
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Madam Pomfrey » 27. jul 2018, 09:10

For genen ifht kløen og at du kradser dig til blods, så kunne du prøve med antihestaminer, de tager altså det værste kløe

jeg bliver normalt meget sjældnet stukket, og uden de store gener til følge.
Men kreta-myg fandt mig åbenbart særdeles lækker, og efter en flyvetur hjem gik stikkene helt grasat, og jeg vågnede midt om natten og kunne ingen steder være. Antihestaminer havde en hurtig effekt og tog stort set alt kløe.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Myggestik jeg er ved at kradse mig selv til blods.

Indlægaf Artem » 27. jul 2018, 09:14

Madam Pomfrey skrev:For genen ifht kløen og at du kradser dig til blods, så kunne du prøve med antihestaminer, de tager altså det værste kløe

jeg bliver normalt meget sjældnet stukket, og uden de store gener til følge.
Men kreta-myg fandt mig åbenbart særdeles lækker, og efter en flyvetur hjem gik stikkene helt grasat, og jeg vågnede midt om natten og kunne ingen steder være. Antihestaminer havde en hurtig effekt og tog stort set alt kløe.

Øhe nu søgte jeg lige på det. Piller man spiser?
Har du et link til det produkt du tænker på?

Jeg har vil ellers omkring 50 stik nu.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Livets forhold"