Lære at svømme som voksen?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Apostrof
Kort karma: 37
Likede indlæg: 243

Re: Lære at svømme som voksen?

Indlægaf Apostrof » 21. maj 2019, 07:23

Artem skrev:Crap er begyndt med at få problemer med at blive svimmel.
Kan læse mig til at det er et normalt nok problem, specielt for folk der svømmer i åbent vand, og skyldes vand i ørene.
For mig er det kommet med at jeg bliver mere fortrolig med vand mere leger med at vende og dreje mig i vand og hvor jeg så ender med at blive svimmel og få kvalme. Som nu er gået galt de sidste par gange. :(

Så bliver nok nødt til at købe nogle af de svømme ørepropper. Er bare lidt ked af at det skal være nødvendigt, da jeg jo er døv på det ene øre, så vil virkelig komme til at høre dårligt med dem i ørene.

Måske disse earplugs (https://surfears.com/) kunne være noget for dig? Det er med et acoustic mesh, som lukker vand ude, men lader lyd komme igennem.
1
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 129
Likede indlæg: 2505

Indlægaf JessicaD » 21. maj 2019, 12:42

Hvis du ikke er vant til at bevæge dig på den måde, så kan du jo også blive svimmel pga det. Bliver du svimmel på karruseller eller ved at dreje om dig selv, vil det jo være samme problem i vandet, som de ørepropper vel ikke vil ændre på.
0
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2085

Indlægaf Artem » 22. maj 2019, 21:50

JessicaD skrev:Hvis du ikke er vant til at bevæge dig på den måde, så kan du jo også blive svimmel pga det. Bliver du svimmel på karruseller eller ved at dreje om dig selv, vil det jo være samme problem i vandet, som de ørepropper vel ikke vil ændre på.

Da jeg blev ramt af sudden deafness i 2012 var det også med en kraftig svimmelhed, men som forsvandt næsten helt efter nogle år dage. Dog havde jeg problemer i op til omkring 2 måneder efter med at jeg kunne blive svimmel hvis jeg rejste mig hurtigt efter at have lagt ned.
Siden den gang har jeg ikke haft problemer, og er snart et år siden jeg begyndte med at svømme. Er bare ked af hvis det nu skal til at give problemer.
Om det er relateret til mit tidligere problem, eller nyt ved jeg ikke. Er bare ked af det er ved at blive et problem efter at jeg nu efterhånden føler mig rigtigt fortroligt med vand.
0
Fra bybo til thybo

Tilbage til "Livets forhold"