OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Wizzze » 2. sep 2018, 08:10

Frk W kender godt til min dybe antiparti mod numerologer, healere osv. Men nogen i hendes facebook verden har delt det her, og nu kan vi ikke stoppe med at grine, og jeg synes ikke I skulle snydes :lol:

https://electrafrost.dk/produkt/rigdoms-fjernhealing/

https://electrafrost.dk/produkt/pengemeditation/
Bemærk det gode tilbud :-D

https://electrafrost.dk/rigdomsrejsen/

Hvem falder for det her crap? Hvem tror at livet bliver bedre, ved at give en eller anden trunte penge, for at hun kommer med en en fed bogstavskombination i stedet for den man allerede har, eller for at hun tænker positive tanker en times tid en aften om ugen :forvirret: :stoned: :alien:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23122

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Aragorn » 2. sep 2018, 08:11

Wizzze skrev:Frk W kender godt til min dybe antiparti mod numerologer, healere osv. Men nogen i hendes facebook verden har delt det her, og nu kan vi ikke stoppe med at grine, og jeg synes ikke I skulle snydes :lol:

https://electrafrost.dk/produkt/rigdoms-fjernhealing/

https://electrafrost.dk/produkt/pengemeditation/
Bemærk det gode tilbud :-D

https://electrafrost.dk/rigdomsrejsen/

Hvem falder for det her crap? Hvem tror at livet bliver bedre, ved at give en eller anden trunte penge, for at hun kommer med en en fed bogstavskombination i stedet for den man allerede har, eller for at hun tænker positive tanker en times tid en aften om ugen :forvirret: :stoned: :alien:


Mennesker uden håb.
3

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Persnikedy » 2. sep 2018, 08:15

Hvordan er det dog lovligt :lol:

"OBS: Penge kræver også handling. Fjernhealing hjælper dig kun med at slippe blokeringer der står i vejen for disse tre, du skal selv tage ansvar og i gang med at handle for at få flere penge."

Der er sgu nok større chance for at få flere penge ved at bruge de 200kr på skrabelodder
10
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf icelady » 2. sep 2018, 08:31

Dvs man skal starte med at betale næsten 3 tusind, for et forløb, der skal forbedre ens økonomi? :gruble: :gruble:


Man kunne jo starte med IKKE at følge det forløb, hvormed man har forbedret sin økonomi med 3000,- '.



Kan jeg tage 1500,- for den konklusion? :genert: :lol: :lol: :lol:





Hvis man søgere på Cvr på hendes navn, dukker hun op med en aktiv relation, der hedder "Fantastisk navn magiske vibrationer" :gruble: :D






Ej, pjat til side.... jeg synes det er dumt. Men der sidder desværre folk, som nemt lader sig lokke.
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf paint » 2. sep 2018, 11:46

Det minder lidt om manden, der engang indrykkede en annonce ét eller andet sted, og lovede folk at de kunne tjene mange penge, ved at gøre som ham. Send 98 kr (det er længe siden) og du får opskriften tilsendt.
Folk fik et brev, hvor der stod "Gør ligesom jeg"
11
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf fisken80 » 2. sep 2018, 13:49

Jeg så engang et program om en mand, der sad på Costa del Sol og fjernhealede, primært, ældre kvinder hjemme i Danmark. De ringede til ham med deres problemer og så havde han en virkelig spøjs maskine hvor han stak ruller af metal ind. Det var SÅ mærkeligt. Men han tjente nok på det til at leve ubekymret på Costa del Sol.
5
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. sep 2018, 14:03

Jeg har helt klart et par på min fb-venneliste der med glæde hoppede i den der spand...
Jeg er lige facineret hver gang de smider sådanne ting på deres væg - for jeg forstår det absolut ikke, jeg er alt for jordnær og rationel tror jeg :D
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf BlueBunny » 2. sep 2018, 19:34

“6. FORTRYDELSESRET
Bemærk: I henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a” er køb af e-bøger, tolkninger og sessioner ikke omfattet fortrydelsesretten.”

Rimelig convenient for hende.

Jeg har en fb-ven som er 60+. Hun tilmelder gang på sin hund til fjernhealing. Og deltager lystigt i konkurrencer hvor hun kan vinde gratis fjernhealing. :lol:
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Misantropen » 2. sep 2018, 20:13

Altså John ser(så?) jo også alt selvom det var via et ugeblad..

Så kunne man skrive og spørge hvor man havde forlagt nogle penge fx, vente og håbe på ens spørgsmål ville blive bragt i bladet nogle uger senere. Altid noget det ikke var et blad der kun udkom én gang om måneden(Som brevkassen i "Vi unge" fx :lol2:)
0
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27056

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf ajnaM » 2. sep 2018, 20:18

Det minder mig om dengang, jeg var med mine forældre og en veninde på ferie hos nogle af mine forældres venner på deres gård i Jylland. Jeg var nok omkring 13-14 år, og min veninde og jeg havde vores heste med.

Min venindes hest blev syg, og mine forældres venner insisterede på, at den skulle have naturmedicin. Og at vi brugte deres behandler. Og det viste sig så, at det var sådan noget fjern-healing, hvor en heste-healer på Fyn ud fra hestens navn skulle pendulere et eller andet og til sidst kunne se, hvilket medicin hesten havde brug for.

Det var jo tydeligvis helt loco, så vi fik i al hemmelighed en rigtig dyrlæge på.

Senere fandt vi ud af, da vi fik regningen - som lød på mange tusinde kroner - at heste-healeren havde hørt forkert, da vi havde fortalt, hvad hesten hed. :lol:


Mine forældre betalte i øvrigt, alene ud fra husfreden, og vi valgte at se det som en oplevelse. :D
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Misantropen » 2. sep 2018, 21:02

ajnaM skrev:Det minder mig om dengang, jeg var med mine forældre og en veninde på ferie hos nogle af mine forældres venner på deres gård i Jylland. Jeg var nok omkring 13-14 år, og min veninde og jeg havde vores heste med.

Min venindes hest blev syg, og mine forældres venner insisterede på, at den skulle have naturmedicin. Og at vi brugte deres behandler. Og det viste sig så, at det var sådan noget fjern-healing, hvor en heste-healer på Fyn ud fra hestens navn skulle pendulere et eller andet og til sidst kunne se, hvilket medicin hesten havde brug for.

Det var jo tydeligvis helt loco, så vi fik i al hemmelighed en rigtig dyrlæge på.

Senere fandt vi ud af, da vi fik regningen - som lød på mange tusinde kroner - at heste-healeren havde hørt forkert, da vi havde fortalt, hvad hesten hed.
:lol:


Mine forældre betalte i øvrigt, alene ud fra husfreden, og vi valgte at se det som en oplevelse. :D

Det er da derfor det er gået galt! Hun har jo healet en helt forkert hest :lol:
4
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Planten » 2. sep 2018, 21:11

Haha, hun liker nogle gange noget jeg lægger på Instagram :)
For mig må folk betale for lige det de vil - om det er healing, der får dem til at føle sig bedre tilpas, nyt tøj, der gør dem i bedre humør, en ny gadget. Jeg er stort set ligeglad - bare de ikke forsøger at presse mig til noget tilsvarende. Som om det skulle være det eneste saliggørende.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Misantropen » 2. sep 2018, 21:24

Kan man egentlig bestille healing, clairvoyance eller lignende på andres vegne uden de ved det?

Hvis nu man kender en der fx er i pengeproblemer kan man så få healet vedkommende uden han eller hun ved det? Og kan man gøre noget får at undgå man ufrivilligt bliver healet? :gruble: :D
4
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Animi » 2. sep 2018, 21:50

Planten skrev:Haha, hun liker nogle gange noget jeg lægger på Instagram :)
For mig må folk betale for lige det de vil - om det er healing, der får dem til at føle sig bedre tilpas, nyt tøj, der gør dem i bedre humør, en ny gadget. Jeg er stort set ligeglad - bare de ikke forsøger at presse mig til noget tilsvarende. Som om det skulle være det eneste saliggørende.


Mig følger hun :P :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Planten » 2. sep 2018, 21:51

Animi skrev:
Planten skrev:Haha, hun liker nogle gange noget jeg lægger på Instagram :)
For mig må folk betale for lige det de vil - om det er healing, der får dem til at føle sig bedre tilpas, nyt tøj, der gør dem i bedre humør, en ny gadget. Jeg er stort set ligeglad - bare de ikke forsøger at presse mig til noget tilsvarende. Som om det skulle være det eneste saliggørende.


Mig følger hun :P :lol:

Åhr! Ikke fair.
1

Tilbage til "Livets forhold"