OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Wizzze » 2. sep 2018, 22:26

Det her begynder at ligne heste-net tilstande, når medlemmerne herinde sådan mænger sig med fjernhealere og den slags, snart fortæller I vel at Ninka har en profil herinde :lol:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16949
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Misantropen » 2. sep 2018, 22:37

Wizzze skrev:Det her begynder at ligne heste-net tilstande, når medlemmerne herinde sådan mænger sig med fjernhealere og den slags, snart fortæller I vel at Ninka har en profil herinde :lol:

Det har hun da haft længe. Vidste du ikke det?
0
klaus
Indlæg: 464
Tilmeldt: 2. jan 2016, 17:49
Kort karma: 18
Likede indlæg: 381

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf klaus » 3. sep 2018, 04:39

Misantropen skrev:Altså John ser(så?) jo også alt selvom det var via et ugeblad..

Så kunne man skrive og spørge hvor man havde forlagt nogle penge fx, vente og håbe på ens spørgsmål ville blive bragt i bladet nogle uger senere. Altid noget det ikke var et blad der kun udkom én gang om måneden(Som brevkassen i "Vi unge" fx :lol2:)


Jeg kendte en gang en der skrev til familie journalen (mener jeg) og spurgte om hun skulle blive sammen med manden eller finde sammen med den nye som hun kyssede med :stoned: Mener svaret var at hun skulle blive sammen med manden.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Fru Sunshine » 3. sep 2018, 05:50

Hvad er der nu galt med healing og fjernhealing?
Om man vil betale for det, bestemmer man vel selv.

(og nej, jeg kunne ikke drømme om at betale 3000 for det der pengenoget, men i andre sammenhænge er jeg slet ikke i tvivl om, at der er nogen, der besidder evnen. Jeg har selv deltaget i fjernhealing og fået lagt tarotkort, og er blevet noget overrasket. På den gode måde. Jeg er heller ikke i tvivl om, at nogen har clairvoyante evner - eller en skarp intuition eller hvad man nu vil kalde det, og hvis nogen har lyst til at lægge penge hos dem, er det vel deres egen sag.)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf KitKat » 3. sep 2018, 06:31

Jeg kommer meget i modvind nu :lol:

Men jeg er altså "en af dem"... både én af dem der betaler andre for "den slags" og en af dem som udfører, for andre, mod betaling :P

Jeg er (bl.a.) healer og tarotlæser. Jeg anerkender fuldt ud at det er noget værre hokus pokus i manges øjne, og fred være med det :)
-for mig, og for mine klienter, giver det mening og jeg har endnu ikke oplevet nogen som ikke har oplevet at have haft glæde af hhv healing eller kortoplæg.

Pga. mit indtryk af debattens generelle holdning til alternativ behandling har jeg puttet mig lidt, men det føltes bare fesent i længden.
10
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Hunkat » 3. sep 2018, 06:52

For min skyld må folk tro på lige det de vil så længe jeg ikke skal blandes ind i det.
Lige præcis med pengesager er jeg generelt ret skeptisk dog. Netop fordi det er en gruppe af mennesker som kan være så frygtelig desperate at der er plads til lige så mange plattenslagere som kan mase sig ind (dermed ikke sagt at netop hende hers intentioner ikke er fine nok). Jeg tænker mere på f.eks. Ninka's stunt for nogle år tilbage hvor man nærmest kunne detoxe sig yngre og rigere (for kun 30.000 eller hvor meget det nu var). Der bliver jeg virkelig harm. Der kan man altså virkelig komme til at gamble med andre menneskers eksistensgrundlag.
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf hotlips » 3. sep 2018, 07:05

Jeg er totalt fan af James Randi, han er en gammel tryllekunster der har gjort det til en karriere at afsløre den slags og selvom de jævnligt kan fortsætte efter lidt tid selvom han har trukket bukserne af dem for åben skærm så tror jeg nu stadig det har sparet en masse mennesker der ikke har det for nemt i forvejen for meget.

Hans store forbillede var iøvrigt houdini der også brugte sine sidste mange år på det, dengang var det jo meget med ouji og at tale med de dødes stemmer der var in, og en af dem påstod at være hans afdøde mors talerør, på engelsk og hun kaldte ham for harry.. Men hans mor talte kun ungarsk og kaldte ham aldrig andet end Erik, der var hans rigtige navn.
2
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Stitch » 3. sep 2018, 07:18

WorkInProgress skrev:Jeg kommer meget i modvind nu :lol:

Men jeg er altså "en af dem"... både én af dem der betaler andre for "den slags" og en af dem som udfører, for andre, mod betaling :P

Jeg er (bl.a.) healer og tarotlæser. Jeg anerkender fuldt ud at det er noget værre hokus pokus i manges øjne, og fred være med det :)
-for mig, og for mine klienter, giver det mening og jeg har endnu ikke oplevet nogen som ikke har oplevet at have haft glæde af hhv healing eller kortoplæg.

Pga. mit indtryk af debattens generelle holdning til alternativ behandling har jeg puttet mig lidt, men det føltes bare fesent i længden.


En af mine gode venner gør det også. Han har både fjernhealet, healet og lagt kort for mig. Som regel skal jeg lige trække englekort, når jeg er hos ham.
Noget af det han siger bliver lige for hokus pokus til min smag, men rigtig meget af det giver super god mening.

Jeg synes, det er meget hyggeligt. Men det bliver lige dyrt nok i det nævnte tilfælde.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf KitKat » 3. sep 2018, 08:27

Stitch skrev:Noget af det han siger bliver lige for hokus pokus til min smag, men rigtig meget af det giver super god mening.

Jeg synes, det er meget hyggeligt. Men det bliver lige dyrt nok i det nævnte tilfælde.


Jeg er helt enig. Både i at det kan blive for hokus pokus og i at det hurtigt bliver alt for dyrt.

I det hele taget er det en jungle at finde rundt i, og der er mange plattenslagere, desværre.
2
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16949
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Misantropen » 3. sep 2018, 08:55

WorkInProgress skrev:Jeg kommer meget i modvind nu :lol:

Men jeg er altså "en af dem"... både én af dem der betaler andre for "den slags" og en af dem som udfører, for andre, mod betaling :P

Jeg er (bl.a.) healer og tarotlæser. Jeg anerkender fuldt ud at det er noget værre hokus pokus i manges øjne, og fred være med det :)
-for mig, og for mine klienter, giver det mening og jeg har endnu ikke oplevet nogen som ikke har oplevet at have haft glæde af hhv healing eller kortoplæg.

Pga. mit indtryk af debattens generelle holdning til alternativ behandling har jeg puttet mig lidt, men det føltes bare fesent i længden.

Kan du svare på det her så? :D

Misantropen skrev:Kan man egentlig bestille healing, clairvoyance eller lignende på andres vegne uden de ved det?

Hvis nu man kender en der fx er i pengeproblemer kan man så få healet vedkommende uden han eller hun ved det? Og kan man gøre noget får at undgå man ufrivilligt bliver healet? :gruble: :D


Jeg synes det er et spændende emne og jeg er meget nysgerrig på det(ikke på den nedladende måde) Men det er lidt som at spørge hvad folk der er født blinde drømmer. Det falder bare ikke altid i god jord eller bliver taget seriøst at man er nysgerrig og undrende, selvom man er det i den bedste mening :genert:
0
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf KitKat » 3. sep 2018, 09:07

Misantropen skrev:Kan du svare på det her så? :D

Misantropen skrev:Kan man egentlig bestille healing, clairvoyance eller lignende på andres vegne uden de ved det?

Hvis nu man kender en der fx er i pengeproblemer kan man så få healet vedkommende uden han eller hun ved det? Og kan man gøre noget får at undgå man ufrivilligt bliver healet? :gruble: :D


Jeg synes det er et spændende emne og jeg er meget nysgerrig på det(ikke på den nedladende måde) Men det er lidt som at spørge hvad folk der er født blinde drømmer. Det falder bare ikke altid i god jord eller bliver taget seriøst at man er nysgerrig og undrende, selvom man er det i den bedste mening :genert:


Altså, jeg kan i hvert fald svare ud fra hvad jeg og de kolleger jeg har været i kontakt med mener :)

Nej, det kan man ikke. Det bør enhver alternativ behandler med respekt for sine klienter afvise. Man bør hverken heale eller "læse" andre folk uden deres accept og tilladelse. Uanset hvor velment det måtte være, så bør det altid være modtager selv der afgør om h*n ønsker hjælp og evt. hvilken form for hjælp.


Jeg har i øvrigt aldrig tænkt over hvordan blinde drømmer, nu er jeg også nysgerrig :gruble:
1
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1971

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Tobywan » 3. sep 2018, 10:14

Det er idioti på højeste plan.

Enten bevist eller ubevist scam - er dog ikke i tvivl om at der er nogle der tror de rent faktisk gør en forskel, hvilket bare gør det endnu mere sørgeligt.

Specielt når der er menneske eller dyreliv indblandet. Det er jo skrækkeligt, at syge mennesker eller dyr ikke får rigtig medicin hurtigst muligt, i de situationer hvor det er nødvendigt.

Og pengemeditation.... hvor er det bare dumt. Har ikke ord for hvor tåbeligt det lyder. Det må næsten være arv/miljø eller en manglende diagnose som gør, at man ikke kontakter sundhedsvæsenet, banken eller folk med uddannelse.
Senest rettet af Tobywan 3. sep 2018, 12:00, rettet i alt 2 gange.
4
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16949
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Misantropen » 3. sep 2018, 11:59

WorkInProgress skrev:
Misantropen skrev:Kan du svare på det her så? :D

Misantropen skrev:Kan man egentlig bestille healing, clairvoyance eller lignende på andres vegne uden de ved det?

Hvis nu man kender en der fx er i pengeproblemer kan man så få healet vedkommende uden han eller hun ved det? Og kan man gøre noget får at undgå man ufrivilligt bliver healet? :gruble: :D


Jeg synes det er et spændende emne og jeg er meget nysgerrig på det(ikke på den nedladende måde) Men det er lidt som at spørge hvad folk der er født blinde drømmer. Det falder bare ikke altid i god jord eller bliver taget seriøst at man er nysgerrig og undrende, selvom man er det i den bedste mening :genert:


Altså, jeg kan i hvert fald svare ud fra hvad jeg og de kolleger jeg har været i kontakt med mener :)

Nej, det kan man ikke. Det bør enhver alternativ behandler med respekt for sine klienter afvise. Man bør hverken heale eller "læse" andre folk uden deres accept og tilladelse. Uanset hvor velment det måtte være, så bør det altid være modtager selv der afgør om h*n ønsker hjælp og evt. hvilken form for hjælp.


Jeg har i øvrigt aldrig tænkt over hvordan blinde drømmer, nu er jeg også nysgerrig :gruble:

Tak for svaret :)
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16949
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21067

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf Misantropen » 3. sep 2018, 12:09

Mavis skrev:
WorkInProgress skrev:
Misantropen skrev:Kan du svare på det her så? :D

Misantropen skrev:Kan man egentlig bestille healing, clairvoyance eller lignende på andres vegne uden de ved det?

Hvis nu man kender en der fx er i pengeproblemer kan man så få healet vedkommende uden han eller hun ved det? Og kan man gøre noget får at undgå man ufrivilligt bliver healet? :gruble: :D


Jeg synes det er et spændende emne og jeg er meget nysgerrig på det(ikke på den nedladende måde) Men det er lidt som at spørge hvad folk der er født blinde drømmer. Det falder bare ikke altid i god jord eller bliver taget seriøst at man er nysgerrig og undrende, selvom man er det i den bedste mening :genert:


Altså, jeg kan i hvert fald svare ud fra hvad jeg og de kolleger jeg har været i kontakt med mener :)

Nej, det kan man ikke. Det bør enhver alternativ behandler med respekt for sine klienter afvise. Man bør hverken heale eller "læse" andre folk uden deres accept og tilladelse. Uanset hvor velment det måtte være, så bør det altid være modtager selv der afgør om h*n ønsker hjælp og evt. hvilken form for hjælp.


Jeg har i øvrigt aldrig tænkt over hvordan blinde drømmer, nu er jeg også nysgerrig :gruble:


Så vidt jeg har lyn-researchet til kommer det an på om den blinde har kunnet se. De kan godt drømme med syn. Blinde der altid har været blinde drømmer næsten kun auditivt. Men det er svært, for hvis man spørger, ved de jo ikke hvad det vil sige at kunne se, så det er svært for dem at komme med et klart svar på.

Googlede det fordi jeg var nysgerrig :P .

Det er jo det. Hvis man er født blind har man vel ikke noget at sammenligne med, men derfor kan ens tanker/fantasi vel godt vise en en form billeder når man drømmer :gruble: Det er vel ikke noget man som læge/forsker og seende kan tjekke eller undersøge :gruble:
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: OMFG! Hvem betaler dog for det her??

Indlægaf vibbsen » 3. sep 2018, 12:44

Wizzze skrev:Frk W kender godt til min dybe antiparti mod numerologer, healere osv. Men nogen i hendes facebook verden har delt det her, og nu kan vi ikke stoppe med at grine, og jeg synes ikke I skulle snydes :lol:

https://electrafrost.dk/produkt/rigdoms-fjernhealing/

https://electrafrost.dk/produkt/pengemeditation/
Bemærk det gode tilbud :-D

https://electrafrost.dk/rigdomsrejsen/

Hvem falder for det her crap? Hvem tror at livet bliver bedre, ved at give en eller anden trunte penge, for at hun kommer med en en fed bogstavskombination i stedet for den man allerede har, eller for at hun tænker positive tanker en times tid en aften om ugen :forvirret: :stoned: :alien:


Elektra Frost er simpelthen for sjov....Slip & Slet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg tænker at hun kunne blive konsulent for Luksusfælden....7 ugers online gruppeforløb der transformere din økonomi så du kan leve præcis som du drømmer om.....Og hokus-pokus....Det er slet ikke nødvendigt at betale sin gæld eller lade være med at bruge 8000 kroner om måneden på junk food....
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Livets forhold"