Stavnsbånd for skilsmisseforældre?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1529
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 13938

Re: Stavnsbånd for skilsmisseforældre?

Indlægaf Fru Sunshine » 30. sep 2018, 09:41

Zinde skrev:
MissIce skrev:Jeg så lige denne udtalelse i en anden tråd, og blev lidt forundret over dobbeltmoralen:

Zinde skrev:Enig! Generelt er der en tendens til, at den almindelige dansker (gerne hjulpet på vej af google eller stemningen på facebook) mener sig klogere end eksperterne. Det er uklædeligt.

Du er ikke ekspert på hverken forældreansvarsloven eller bopælstildeling i skilsmissesager, fordi du arbejder i folkeregisteret.

Du er da heller ikke ekspert i forældreansvarsloven eller bopælstildeling, fordi du er blevet skilt :stoned:
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine

Indlægaf Fru Sunshine » 30. sep 2018, 10:12

Zinde skrev:
Fru Sunshine skrev:
Zinde skrev:
MissIce skrev:Jeg så lige denne udtalelse i en anden tråd, og blev lidt forundret over dobbeltmoralen:

Zinde skrev:Enig! Generelt er der en tendens til, at den almindelige dansker (gerne hjulpet på vej af google eller stemningen på facebook) mener sig klogere end eksperterne. Det er uklædeligt.

Du er ikke ekspert på hverken forældreansvarsloven eller bopælstildeling i skilsmissesager, fordi du arbejder i folkeregisteret.

Du er da heller ikke ekspert i forældreansvarsloven eller bopælstildeling, fordi du er blevet skilt :stoned:

Forklar mig lige, hvor jeg påstår det?

Stop nu dig selv Zinde. Det er ærligt talt uklædeligt, at du igen opfører dig som et forurettet barn, fordi du ikke får ret. Du angriber til stadighed og anklager andre for at blive personlige. Dårlig stil!

Og ja, dette er personligt rettet mod din debatstil.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine

Indlægaf Fru Sunshine » 30. sep 2018, 12:35

Zinde skrev:Wow.
Anmeld mig til en moderator, hvis du har en beef. Lad da være med det pis der.

I rest my case :wave:
0

Tilbage til "Livets forhold"