Plastik

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Plastik

Indlægaf LadyFox » 14. okt 2018, 16:11

Kaffe skrev:Jeg mener.....hvis jeg tænkte på at få lavet noget, så ville jeg ikke nævne det for min kæreste for at han ikke skulle havne i en klemme. På samme måde spørger jeg ham aldrig, om han bedst kan lide, når jeg har langt eller kortere hår - eller mørkt eller lyst. Fordi det sætter ham i en situation, hvor hans svar kan tolkes forkert, Jeg tror, at mange mænd er meget pressede over den slags spørgsmål. Ligesom: Hvilken kjole sidder bedst på mig? Eller: Er min røv stor i de her bukser?


Da jeg fortalte min ekskæreste jeg gerne ville have lavet bryster, fordi jeg på mange måder er træt af dem som de er nu, var min ekskærestes reaktion "hvis det et sådan du har det, så må vi i gang med at spare op". Den reaktion har jeg meget svært ved at se hvad jeg skulle fare op over.
Generelt er man da en særlig form for nederen hvis man åbner op for at få lavet noget om, og man så går bananas hvis ens kæreste er støttende omkring det - altså, hvis vi antager at man har en omsorgsfuld kæreste med situationsfornemmelse hvis første reaktion ikke et "wuhuuu, PATTER!! :savl: "

Generelt tror jeg mere de her hæslige kvinder om noget klæder dem og som derefter går totalt i hysteri er en sjælden type kvinde der mest findes i dårlige vittigheder og i argumenter for hvorfor man bare aldrig skal sige noget som helst til en kvinde.
0
...
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Plastik

Indlægaf JoyNips » 14. okt 2018, 16:25

Kaffe skrev:Når en mand siger til en kæreste, at han synes, at hun ikke skal få lavet silikonebryster, så er jeg overbevist om, at han siger det for ikke at komme galt afsted. For hvis han siger, at han synes, hun skal eller blot bakker hende op, så vil hun opfatte det som om, han er utilfreds med hende, som hun er. Jeg ville, som mand, aldrig gå ud af den sti.


Min bedre halvdel støtter mig i at få lavet bryster når en dag jeg er færdig med at amme vores børn. Det er ikke noget, han har foreslået mig, men når jeg har nævnt tanken, har han sagt “hvis det er dét, du ønsker”.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Plastik

Indlægaf Purple Haze » 14. okt 2018, 16:30

dgd2007 skrev:Altså jeg har faktisk aldrig set et par silikonebryster der var pænere end "rigtige", men det kan jo sådan set være lige meget hvad jeg synes, fordi jeg ikke skal se på dem.


Det ved du jo faktisk ikke.
Dem jeg kender der har implantater, der kan man ikke se på dem at de ikke er "rigtige".
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Plastik

Indlægaf Kaffe » 14. okt 2018, 18:11

Mon ikke bare, I har så meget styr på jeres mænd, at de godt ved, hvad der skal svares? Hvis I har kendt dem længe.

Jeg tror i øvrigt, de fleste mænd er ligeglade med, om kærestens bryster er små eller store, med silikone eller ej. Det med at få lavet sine bryster om er nok mere kvinders billede af, hvad de tror, at mænd foretrækker. Det synes jeg er lidt ærgerligt.
2
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Plastik

Indlægaf Kaffe » 14. okt 2018, 18:22

Hvordan kan størrelsen på bryster fylde for en person? Med mindre de er meget tunge og fysisk generende, så er bryster jo bare bryster. Man kan ikke se dem med tøjet på, så det meste af dagen kan ingen se dem, heller ikke een selv. Andre er nok også ret ligeglade med, hvordan de ser ud og sidder. Mænd kan lide de fleste bryster og er man i forhold, så kan man vel være ret sikker på, at ens kæreste kan lide dem man har. Mange siger, at de gør det for deres egen skyld. Men jeg ved ikke, hvordan det hænger sammen. Er det når man ser på sine bryster i spejlet, at man gerne vil have at de ser anderledes ud? Der står man jo ikke ret meget af dagen og kigger. Man er jo så meget andet end sine bryster og kunne fokusere på det i stedet.

Så hvordan kan bryster være et problem? Jeg anerkender, at det for nogle ER et problem.

Hvordan tænker man om en mand med en penis indenfor det normale område i størrelse, men som vil have den større og har det forfærdeligt over størrelsen? Hvad vil man sige til ham?
1
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Plastik

Indlægaf LadyFox » 14. okt 2018, 18:25

Kaffe skrev:Mon ikke bare, I har så meget styr på jeres mænd, at de godt ved, hvad der skal svares? Hvis I har kendt dem længe.

Jeg tror i øvrigt, de fleste mænd er ligeglade med, om kærestens bryster er små eller store, med silikone eller ej. Det med at få lavet sine bryster om er nok mere kvinders billede af, hvad de tror, at mænd foretrækker. Det synes jeg er lidt ærgerligt.

Antager du bare at alle kvinder er nogle dominerende hysteriske hekse, og at alle mænd bare et nogle sørgelige tøffelhelte der ikke tør stå ved sig selv?

Jeg tænker bare de fleste etablerede par kender hinanden, grundlæggende har nogle fælles værdier, og så tror jeg at når man har været sammen længe så ved man hvad der fylder hos den anden, og at det faktisk betyder noget at ens partner har det godt. At det er vigtigere at ens partner har det godt med sig selv, end at man måske ikke selv synes at en ændring er nødvendig. Generelt er det en ret god egenskab at have empati for sin partner.
At som du selv siger så er brysternes form, størrelse og materiale ikke så vigtige for mange mænd, og så er det måske ikke så svært at bakke op om et sådan et ønske. Det er jo først og fremmest mennesket man elsker.
6
...
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Plastik

Indlægaf JoyNips » 14. okt 2018, 18:37

Kaffe skrev:Mon ikke bare, I har så meget styr på jeres mænd, at de godt ved, hvad der skal svares? Hvis I har kendt dem længe.

Jeg tror i øvrigt, de fleste mænd er ligeglade med, om kærestens bryster er små eller store, med silikone eller ej. Det med at få lavet sine bryster om er nok mere kvinders billede af, hvad de tror, at mænd foretrækker. Det synes jeg er lidt ærgerligt.


Jo, jeg personligt har altid en grisestøder ved hånden. Så kan han fandme lære at svare hvad jeg vil høre! :rulle:
8
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Plastik

Indlægaf LadyFox » 14. okt 2018, 18:45

Kaffe skrev:Hvordan kan størrelsen på bryster fylde for en person? Med mindre de er meget tunge og fysisk generende, så er bryster jo bare bryster. Man kan ikke se dem med tøjet på, så det meste af dagen kan ingen se dem, heller ikke een selv. Andre er nok også ret ligeglade med, hvordan de ser ud og sidder. Mænd kan lide de fleste bryster og er man i forhold, så kan man vel være ret sikker på, at ens kæreste kan lide dem man har. Mange siger, at de gør det for deres egen skyld. Men jeg ved ikke, hvordan det hænger sammen. Er det når man ser på sine bryster i spejlet, at man gerne vil have at de ser anderledes ud? Der står man jo ikke ret meget af dagen og kigger. Man er jo så meget andet end sine bryster og kunne fokusere på det i stedet.

Så hvordan kan bryster være et problem? Jeg anerkender, at det for nogle ER et problem.

Hvordan tænker man om en mand med en penis indenfor det normale område i størrelse, men som vil have den større og har det forfærdeligt over størrelsen? Hvad vil man sige til ham?


Jeg anser mig selv som en helhed, så mine bryster er en del af mig, og også en væsentlig del af mig. For mig virker det ikke bare at lades som om at de dele af mig jeg ikke bryder mig om ikke findes, for det gør de. Dele af mig jeg ikke bryder mig om fylder i mit liv, hvad enten det handler om mine tænder, mine bryster eller at jeg er hævngerrig og nærrig.
Det kunne da være mega fedt hvis alle bare elskede alt ved sig selv, faktum er bare at de fleste i et eller andet omfang har et eller andet de er utilfredse med, det tror jeg egentlig er meget menneskeligt. Så er det jo bare hvordan man håndterer det, det er jo så lige så forskelligt som vi mennesker er.
Personligt vil jeg bare hellere gøre noget ved det der går mig på, end bare at prøve på at lære af leve med det, derfor vil jeg hellere forbedre mine udseende og min personlighed end bare at lade stå til. Jo bedre jeg har det med mig selv, jo bedre et menneske er jeg bare også på alle mulige andre parametre.

Men Hey, mine bryster kan så også sagtens ses selv om jeg har tøj på. De er ret konfronterende.
0
...
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Plastik

Indlægaf Kaffe » 14. okt 2018, 19:02

Lemonella skrev:
Kaffe skrev:Mon ikke bare, I har så meget styr på jeres mænd, at de godt ved, hvad der skal svares? Hvis I har kendt dem længe.

Jeg tror i øvrigt, de fleste mænd er ligeglade med, om kærestens bryster er små eller store, med silikone eller ej. Det med at få lavet sine bryster om er nok mere kvinders billede af, hvad de tror, at mænd foretrækker. Det synes jeg er lidt ærgerligt.


Det var dog, undskyld mig, men den værste gang sludder, jeg længe har hørt. Jeg mangler ord...


Det ville ellers hjælpe en del på min forståelse af dit standpunkt.
1
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Plastik

Indlægaf Kaffe » 14. okt 2018, 19:04

LadyFox skrev:
Kaffe skrev:Hvordan kan størrelsen på bryster fylde for en person? Med mindre de er meget tunge og fysisk generende, så er bryster jo bare bryster. Man kan ikke se dem med tøjet på, så det meste af dagen kan ingen se dem, heller ikke een selv. Andre er nok også ret ligeglade med, hvordan de ser ud og sidder. Mænd kan lide de fleste bryster og er man i forhold, så kan man vel være ret sikker på, at ens kæreste kan lide dem man har. Mange siger, at de gør det for deres egen skyld. Men jeg ved ikke, hvordan det hænger sammen. Er det når man ser på sine bryster i spejlet, at man gerne vil have at de ser anderledes ud? Der står man jo ikke ret meget af dagen og kigger. Man er jo så meget andet end sine bryster og kunne fokusere på det i stedet.

Så hvordan kan bryster være et problem? Jeg anerkender, at det for nogle ER et problem.

Hvordan tænker man om en mand med en penis indenfor det normale område i størrelse, men som vil have den større og har det forfærdeligt over størrelsen? Hvad vil man sige til ham?


Jeg anser mig selv som en helhed, så mine bryster er en del af mig, og også en væsentlig del af mig. For mig virker det ikke bare at lades som om at de dele af mig jeg ikke bryder mig om ikke findes, for det gør de. Dele af mig jeg ikke bryder mig om fylder i mit liv, hvad enten det handler om mine tænder, mine bryster eller at jeg er hævngerrig og nærrig.
Det kunne da være mega fedt hvis alle bare elskede alt ved sig selv, faktum er bare at de fleste i et eller andet omfang har et eller andet de er utilfredse med, det tror jeg egentlig er meget menneskeligt. Så er det jo bare hvordan man håndterer det, det er jo så lige så forskelligt som vi mennesker er.
Personligt vil jeg bare hellere gøre noget ved det der går mig på, end bare at prøve på at lære af leve med det, derfor vil jeg hellere forbedre mine udseende og min personlighed end bare at lade stå til. Jo bedre jeg har det med mig selv, jo bedre et menneske er jeg bare også på alle mulige andre parametre.

Men Hey, mine bryster kan så også sagtens ses selv om jeg har tøj på. De er ret konfronterende.


Jeg mente, at man ikke kan se selve brysterne gennem tøjet. Og dermed kan man ikke se, hvordan de ser ud.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Plastik

Indlægaf Jedi » 14. okt 2018, 19:09

Kaffe skrev:Jeg mener.....hvis jeg tænkte på at få lavet noget, så ville jeg ikke nævne det for min kæreste for at han ikke skulle havne i en klemme. På samme måde spørger jeg ham aldrig, om han bedst kan lide, når jeg har langt eller kortere hår - eller mørkt eller lyst. Fordi det sætter ham i en situation, hvor hans svar kan tolkes forkert, Jeg tror, at mange mænd er meget pressede over den slags spørgsmål. Ligesom: Hvilken kjole sidder bedst på mig? Eller: Er min røv stor i de her bukser?


Handler det ikke mere om, hvordan du selv er skruet sammen psykisk?

Jeg har ikke været i et forhold, hvor jeg ikke værdsatte min kærestes mening, når jeg bad om den.
5
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Plastik

Indlægaf Kaffe » 14. okt 2018, 19:09

Det er uklædeligt at have behov for at snik-snakke bag om ryggen på en debattør. Det er et emne. Det er en debat.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Plastik

Indlægaf Kaffe » 14. okt 2018, 19:13

Jedi skrev:
Kaffe skrev:Jeg mener.....hvis jeg tænkte på at få lavet noget, så ville jeg ikke nævne det for min kæreste for at han ikke skulle havne i en klemme. På samme måde spørger jeg ham aldrig, om han bedst kan lide, når jeg har langt eller kortere hår - eller mørkt eller lyst. Fordi det sætter ham i en situation, hvor hans svar kan tolkes forkert, Jeg tror, at mange mænd er meget pressede over den slags spørgsmål. Ligesom: Hvilken kjole sidder bedst på mig? Eller: Er min røv stor i de her bukser?


Handler det ikke mere om, hvordan du selv er skruet sammen psykisk?

Jeg har ikke været i et forhold, hvor jeg ikke værdsatte min kærestes mening, når jeg bad om den.


Jo, for jeg skriver jo, hvad jeg ville gøre. Så derfor er det en refleksion af, hvordan jeg tænker.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Plastik

Indlægaf LadyFox » 14. okt 2018, 19:18

Kaffe skrev:
LadyFox skrev:
Kaffe skrev:Hvordan kan størrelsen på bryster fylde for en person? Med mindre de er meget tunge og fysisk generende, så er bryster jo bare bryster. Man kan ikke se dem med tøjet på, så det meste af dagen kan ingen se dem, heller ikke een selv. Andre er nok også ret ligeglade med, hvordan de ser ud og sidder. Mænd kan lide de fleste bryster og er man i forhold, så kan man vel være ret sikker på, at ens kæreste kan lide dem man har. Mange siger, at de gør det for deres egen skyld. Men jeg ved ikke, hvordan det hænger sammen. Er det når man ser på sine bryster i spejlet, at man gerne vil have at de ser anderledes ud? Der står man jo ikke ret meget af dagen og kigger. Man er jo så meget andet end sine bryster og kunne fokusere på det i stedet.

Så hvordan kan bryster være et problem? Jeg anerkender, at det for nogle ER et problem.

Hvordan tænker man om en mand med en penis indenfor det normale område i størrelse, men som vil have den større og har det forfærdeligt over størrelsen? Hvad vil man sige til ham?


Jeg anser mig selv som en helhed, så mine bryster er en del af mig, og også en væsentlig del af mig. For mig virker det ikke bare at lades som om at de dele af mig jeg ikke bryder mig om ikke findes, for det gør de. Dele af mig jeg ikke bryder mig om fylder i mit liv, hvad enten det handler om mine tænder, mine bryster eller at jeg er hævngerrig og nærrig.
Det kunne da være mega fedt hvis alle bare elskede alt ved sig selv, faktum er bare at de fleste i et eller andet omfang har et eller andet de er utilfredse med, det tror jeg egentlig er meget menneskeligt. Så er det jo bare hvordan man håndterer det, det er jo så lige så forskelligt som vi mennesker er.
Personligt vil jeg bare hellere gøre noget ved det der går mig på, end bare at prøve på at lære af leve med det, derfor vil jeg hellere forbedre mine udseende og min personlighed end bare at lade stå til. Jo bedre jeg har det med mig selv, jo bedre et menneske er jeg bare også på alle mulige andre parametre.

Men Hey, mine bryster kan så også sagtens ses selv om jeg har tøj på. De er ret konfronterende.


Jeg mente, at man ikke kan se selve brysterne gennem tøjet. Og dermed kan man ikke se, hvordan de ser ud.


Nej, man kan ikke se alt. Men man kan f.eks. se omtrent hvilken størrelse de har.
Jeg har i hvert fald svært ved at skjule at mine er store. Jeg ser småvulgær ud i meget tøj, fordi der hurtigt at bryster ud over det hele. Dækker jeg dem mere til ser jeg hurtigt tykkere ud end jeg er. Har jeg lyst til at droppe BH'en og slipper brysterne fri, og det kan man jo godt få lyst til, sådan en er jo ikke vanvittig rar at have på, så kan man også se at tyngdekraften ikke er en myte. Sååå. Det er lidt svært at lades som om at de ikke findes.
1
...
Jedi
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 6. sep 2015, 06:23
Kort karma: 86
Likede indlæg: 3048

Re: Plastik

Indlægaf Jedi » 14. okt 2018, 19:21

Kaffe skrev:
Jedi skrev:
Kaffe skrev:Jeg mener.....hvis jeg tænkte på at få lavet noget, så ville jeg ikke nævne det for min kæreste for at han ikke skulle havne i en klemme. På samme måde spørger jeg ham aldrig, om han bedst kan lide, når jeg har langt eller kortere hår - eller mørkt eller lyst. Fordi det sætter ham i en situation, hvor hans svar kan tolkes forkert, Jeg tror, at mange mænd er meget pressede over den slags spørgsmål. Ligesom: Hvilken kjole sidder bedst på mig? Eller: Er min røv stor i de her bukser?


Handler det ikke mere om, hvordan du selv er skruet sammen psykisk?

Jeg har ikke været i et forhold, hvor jeg ikke værdsatte min kærestes mening, når jeg bad om den.


Jo, for jeg skriver jo, hvad jeg ville gøre. Så derfor er det en refleksion af, hvordan jeg tænker.


Det at du vil bruge din kærestes svar imod ham, betyder jo at andre opfører sig på samme måde?
0

Tilbage til "Livets forhold"