Kender i de lyssky ting i jeres by?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Kender i de lyssky ting i jeres by?

Indlægaf Flora » 16. okt 2018, 08:40

Jeg har ingen idé om hvorvidt, og i så fald hvor, der foregår lyssky ting i min by. Hvis der foregår noget, er det ikke noget, jeg har bemærket. Men det er jo heller ikke noget, jeg går og holder øje med.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Kender i de lyssky ting i jeres by?

Indlægaf Guilded_Lily » 16. okt 2018, 08:46

Der er vist ingen grænser for, hvad man kan skaffe i Sønderborg, og nogle områder er da også kendt for salg af diverse ting og sager, men jeg aner ikke, hvem jeg direkte skulle opsøge for at få fat i noget.
0
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Kender i de lyssky ting i jeres by?

Indlægaf heysamaysa » 16. okt 2018, 09:19

jeg har ikke den fjerneste ide om det, men her bor kun 2500 i min by så må jeg bare banke på døre hvis jeg skulle få brug for noget :-D
1
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
MOGA
Indlæg: 4031
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Kender i de lyssky ting i jeres by?

Indlægaf MOGA » 16. okt 2018, 16:40

Jeg har en ide om ca. hvor jeg skulle indfinde mig, hvis jeg ville købe stoffer, og det er nok ikke utænkeligt, at der samme sted ville kunne skaffes et våben.

Mig bekendt er der ikke noget bordel eller lignende offentligt tilgængeligt sted i min by.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Kender i de lyssky ting i jeres by?

Indlægaf sigge » 17. okt 2018, 13:10

Jeg ved ikke, hvor man kan købe hverken det ene eller det andet den by, jeg bor i. Der er dog to mere eller mindre skumle bodegaer, hvor jeg gætter på (uden at vide noget konkret), at man kunne komme i kontakt med nogen, der vidste, hvor man kunne skaffe stoffer.

Da jeg arbejdede i Hammerum ved Herning, gik jeg hver dag forbi et parcelhus, hvor gardinerne altid var trukket for, men de havde til gengæld en rød lysende bamse i det ene vindue og en rød hjertelyskæde i det andet. Der hang et skilt med "åben" på væggen ved siden af hoveddøren, og ved siden af stenen med husnummer på, var der sat en pilformet betonflise ned i jorden, så den pegede op i himlen. (Pil lidt tilsvarende billede bare i beton og lodret.)
Billede

Der gik 2 år, før det gik op for mig, hvad der foregik i det hus - og det var kun fordi nogle mandlige kolleger kom med nogle hentydninger. Jeg havde godt nok undret mig over, hvad det dog var, der havde åbent altid, men ikke lige lagt alle tingene sammen. :genert:


Edit: Whoa, stor pil ellers.
1
You can't spell awesome without me.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Kender i de lyssky ting i jeres by?

Indlægaf bluetof1 » 17. okt 2018, 15:28

Jeg ved lidt. På hjørnet af den vej hvor vores hus ligger, boede der en vaneforbryder med et alenlangt "cv", men nu er huset solgt. Ellers ved jeg ikke noget, men jeg ved præcis hvem jeg skal spørge.
Det ved Fru Sunshine også eftersom vi bor i samme by og hun også kender ham som jeg ved ville vide hvor man skulle gå hen :-D
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 477
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Kender i de lyssky ting i jeres by?

Indlægaf Sukisaki » 17. okt 2018, 16:27

Jeg ved hvor der er et bordel - men kun fordi naboen blev træt af kunder der gik forkert. Så de satte et skilt op om at bordellet altså var NÆSTE dør...

Min bydel har voldsomt mange pizzarier og slikbutikker, og jeg har en mistanke om at nogle af dem nok har andre ting til salg i baglokalet. Men jeg ved det ikke med sikkerhed. Og har heller ikke noget behov for at finde ud af det.
0

Tilbage til "Livets forhold"