Jeg føler mig sårbar lige for tiden.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Jeg føler mig sårbar lige for tiden.

Indlægaf Ieatmars » 5. dec 2018, 20:58

Jeg ved egentlig ikke hvorfor det pludselig rammer mig det her...men jeg er så sårbar og ekstra følsom lige for tiden :trist:

Jeg har haft en lang periode (de sidste 2-3 måneder) hvor jeg har haft selvtilliden i top og hvor det gik så godt på arbejde osv. Jeg tror mit arbejds-performance har også spillet en stor rolle hvad angår mit humør til dagligt og min selvtillid.

Nu hvor jeg så møder en smule modvind fra arbejdet, så føler jeg mig usikker. Det er ikke det store men jeg har fået en "kan du ikke gøre det her lidt bedre" agtig tone fra en kollega af. Og jeg ved godt at man ikke altid kan være perfekt men det har så gået mig lidt på.

Udover det så føler jeg mit social liv er dødt. Har ikke set mine veninder i 3-4 uger nu. Og det gør bare jeg føler mig ensom.

Min største frygt lige for tiden er at jeg mister mit job, blir ensom, osv :(

Men jeg ved også bare at det er en irrationel frygt der har plantet sig inde i mit hovede.

Jeg håber bare det her er en møg periode jeg går igennem.

Jeg ved ikke hvad jeg vil med den her tråd... men det vil hjælpe enormt meget hvis der var nogle herinde der kan pep-talk mig ud af det eller bare komme med et råd eller to.
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Jeg føler mig sårbar lige for tiden.

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 5. dec 2018, 21:46

Venindedelen kan du måske planlægge dig ud af? Lav nogle aftaler.
Overvej hvem der skal have lov til at vurdere, hvornår dit arbejde er gjort godt nok. Er din egen mening den vigtigste? Måske er den som kommer med kommentarerne selv et dårligt sted i livet- måske tager du kommentarene for nært hvis du pt er sårbar.
Hvis du møder kritik, så spørg om hvordan vedkommende mener det kan gøres bedre. Måske er du enig, måske er du uenig.
1
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Jeg føler mig sårbar lige for tiden.

Indlægaf Grissebassen » 6. dec 2018, 13:02

Jeg har også lige været igennem sådan en periode. For mig hjalp det at hanke op i mig selv og komme ud at være social. D-vitamin har også hjulpet en del - jeg tror simpelthen det er vintermørket, der har ramt mig.
Hvis din frygt om at miste jobbet er irrationel, kan det godt være der måske er lidt vinterdepression inde over?

Gør noget godt for dig selv, lav aftaler med dine nærmeste og bed om lidt omsorg.
Og husk på at vi kan ikke toppræstere hele tiden på jobbet. Det er ok at have en dårlig periode.
1

Tilbage til "Livets forhold"