Har du måtte forsvare dig selv?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Har du måtte forsvare dig selv?

Indlægaf ExCoastal » 2. jan 2019, 03:33

Jeg gik i årevis til "full contact karate" i København, jeg nåede brunt bælte, men det var for mig mest en fantastisk workout. Jeg måtte stoppe, da det jo ikke rigtigt gik at møde op til et kundemøde med et blåt øje eller den slags. Fight Club for viderekommende :lol:

Vi lærte et specielt "dirty trick" som kun kunne bruges i selvforsvar. Ikke teknisk fantastisk men ekstremt effektivt. Fast forward 20 år, jeg sidder med min søns mor på trinene overfor Macy's på Union Square i San Francisco. En sort mand begynder at råbe efter min daværende kone, han er vildt grov og går mod os. Han kalder hende en "sellout" og mig "niggerlover". Vi rejser os for at gå, men han følger efter. Så slår han hende på hovedet med en sådan kraft, at hun falder. Så står jeg der foran ham, og den ultimative afstraffelse ligger lige der. Et hurtigt spark i skridtet, og lige der hvor han bøjer sig ned i smerte, så et voldsomt spark i hovedet. Vi ringede 911 med det samme, og fyren blev kørt væk i en ambulance.

Kyokushinkai Karate cannot be fucked with.
0
Brugeravatar
KIM K
Indlæg: 1620
Tilmeldt: 17. sep 2017, 17:24
Kort karma: 59
Likede indlæg: 2676

Re: Har du måtte forsvare dig selv?

Indlægaf KIM K » 5. jan 2019, 11:34

ExCoastal skrev:Jeg gik i årevis til "full contact karate" i København, jeg nåede brunt bælte, men det var for mig mest en fantastisk workout. Jeg måtte stoppe, da det jo ikke rigtigt gik at møde op til et kundemøde med et blåt øje eller den slags. Fight Club for viderekommende :lol:

Vi lærte et specielt "dirty trick" som kun kunne bruges i selvforsvar. Ikke teknisk fantastisk men ekstremt effektivt. Fast forward 20 år, jeg sidder med min søns mor på trinene overfor Macy's på Union Square i San Francisco. En sort mand begynder at råbe efter min daværende kone, han er vildt grov og går mod os. Han kalder hende en "sellout" og mig "niggerlover". Vi rejser os for at gå, men han følger efter. Så slår han hende på hovedet med en sådan kraft, at hun falder. Så står jeg der foran ham, og den ultimative afstraffelse ligger lige der. Et hurtigt spark i skridtet, og lige der hvor han bøjer sig ned i smerte, så et voldsomt spark i hovedet. Vi ringede 911 med det samme, og fyren blev kørt væk i en ambulance.

Kyokushinkai Karate cannot be fucked with.



Bizart at skulle opleve at blive kaldt "niggerlover" af en sort :)
0

Tilbage til "Livets forhold"